• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)

Завершена

4 229 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 299.96 UAH
Період уточнення: 14.04.2023 14:43 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана

тех. огляд

Номер: f763cc71890247e48693585ff067ee65
Дата опублікування: 14.04.2023 15:04
Опис: Добрий день, у ТД вимагається “Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК.” Обгрунтуйте з посиланням на норми чинного законодавства, навіщо потрібні ці документи, та на яке обладнання вони потрібні, тех. огляду наприклад дорожніх котків взагалі не існує. Законодавство не передбачене обов’язкове проходження тех. огляду дорожніх машин. Крім того вимога замовника є дискримінаційною і обмежує коло учасників, оскільки шанси на успішну участь у закупівлі є лише в тих компаній, що заздалегідь отримали ці протоколи від акредитованої НААУ. За офіційними листами від НААУ по нашим запитам акредитація є добровільною, Конкретизація вимог можлива лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит від 14 квітня 2023 року 15:04 далі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Загребельна та вул. Богдана Хмельницького в м. Українка Української міської територіальної громади)» Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 2 Документації. Так, зокрема, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Слід зазначити, що встановлений порядок здійснення закупівель, не визначає такого способу підтвердження відповідності учасника процедури закупілві як огляд (фактичний огляд) дорожньо-будівельних машин учасника та проведення оцінки їх (дорожньо-будівельних машин) технічного стану. Також, встновленим порядком не визначено підставою для відхилення тендерної пропозиції незадовільний стан матеріально-технічної бази (дорожньо-будівельних машин) учасника процеури закупівлі. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження підтвердження справного стану дорожньо-будівельних машин ( надання чинних протоколів перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК). Разом з тим, Замовник готовий розяглянути альтернативний запропонований потенційними учасниками процери закупівель спосіб гарантованого підтверження технічо справного стану дорожньо-будівельних машин.
Дата відповіді: 14.04.2023 15:25