• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КНУ «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці між другим басейном та 15-м масивом Овідіопольського району Одеської області на території Таїровської територіальної громади. Коригування»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495.

Завершена

5 077 503.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 387.52 UAH
Період уточнення: 14.04.2023 13:00 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана

Технічна специфікація (вимоги)

Номер: 015aa69c71b0412e9f292a87eda8beff
Дата опублікування: 18.04.2023 17:49
Опис: В додатку 3 до тендерної документації також зазначено, що учасник повинен надати гарантійного листа про те, що до початку робіт територія будмайданчика, щоб уникнути доступу сторонніх осіб, повинна бути огорожена СУЦІЛЬНИМ ПАРКАНОМ З КОЗИРКОМ. Просимо повідомити яким Законом або іншим нормативним актом чи документом регламентована побудова саме СУЦІЛЬНОГО ПАРКАНА З КОЗИРКОМ для прокладання інженерних мереж а не масштабної забудови? Така вимога потребує необгрунтованих витрат бюджетних коштів. Вимагаємо видалити цю вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та відповідно до положень пункту 51 Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – Особливості). Відповідно до пункту першого розділу ІІІ затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до додатків до цієї тендерної документації. Вимоги додатку №3 до тендерної документації сформовано у відповідність до діючого законодавства, зокрема але не виключно: ДБН А.3.1-5:20116 «Організація будівельного виробництва», а тому передбачають , що Учасник повинен підтвердити шляхом надання гарантійного листа про те, що до початку робіт територія будмайданчика, щоб уникнути доступу сторонніх осіб, повинна бути огороджена суцільним парканом з козирком. Це особливо необхідно в умовах будівництва для виключення попадання сторонніх людей на територію будівництва, нещасних випадків, погодних умов тощо. З огляду на зазначене вище, Замовник вважає, що Учасник не зазначив, яким чином порушується саме його законні інтереси, і чому дана вимога неможлива до виконання саме ним. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог тендерної документації та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище вимоги тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 20.04.2023 12:22
Відповідь надана

Вимога щодо дискримінації 2

Номер: 4f8b0ebe1c974a9c95046f65635152b7
Дата опублікування: 18.04.2023 17:42
Опис: В додатку 3 до тендерної документації є примітки: "....У разі, якщо учасник пропонує еквівалент в складі пропозиції повинен бути надано гарантійний лист про те, що учасник зобов'язується за власний рахунок здійснити виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим обов'язковим проходженням експертизи....". Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо видалити із документації, адже проектна документація з висновком експертизи вже існує, а еквівалентом вважаються матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та відповідно до положень пункту 51 Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – Особливості). Відповідно до пункту першого розділу ІІІ затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до додатків до цієї тендерної документації. Положення додатку №3 до тендерної документації визначають, що у разі, якщо учасник пропонує еквівалент в складі пропозиції повинен бути надано гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується за власний рахунок здійснити виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим обов’язковим проходження експертизи відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р №560. Варто звернути на Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 16.05.2011р. №45 , зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011р. за № 651/199389, а саме: під терміном коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування). У разі прийняття рішення щодо коригування проектної документації проектною організацією, яка не є її розробником, скоригована проектна документація підлягає погодженню з проектувальником - розробником проекту, крім випадку передачі відповідно до законодавства авторських майнових прав іншій особі. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р №560. Приписи статті 837 Цивільного кодексу України визначають, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. З огляду на зазначене вище, Замовник вважає, що Учасник не зазначив, яким чином порушується саме його законні інтереси, і чому дана вимога неможлива до виконання саме ним. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог тендерної документації та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище вимоги тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 20.04.2023 12:21
Відповідь надана

Вимога щодо дискриминації

Номер: 1d4f66e548a34279bd7d3686dbc55647
Дата опублікування: 18.04.2023 17:03
Опис: У розділі ІІІ, п.1 "Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій" серед прочого йдеться мова про детальне обгрунтування цін при підготовці пропозиції учасника, а саме: "Детальне обгрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів і комплектів), які вказані в розділі ІІІ підсумкової відомості ресурсів. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб'юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб'ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробником та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсівв обсягах, необхідних для виконання робітза предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягу поставки та вартіості за одиницю матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів, комплектів)" В тому ж розділі вказано, що "Ця вимога не є обов'язковою для учасників, ціна пропозиціїяких буде більшою або дорівнювати дев'яносто сім відсотків від очікуваної вартості закупівлв зазначеної в оголошенні про проведення відкритих тогрів з особливостями". Таким чином, щоб мати шанс виграти тендер та заощадити бюджетні кошти (основним крітерієм оцінки пропозицій є ЦІНА) повинен мартнувати час на пошук документів від постачальникіів, ділерів, тощо. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо видалити її з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та відповідно до положень пункту 51 Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – Особливості). Відповідно до пункту першого розділу ІІІ затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до додатків до цієї тендерної документації. Умовами затвердженої тендерної документації визначено, що детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів і комплектів), які вказані в розділі ІІІ підсумкової відомості ресурсів. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів і комплектів). Вартість матеріальних ресурсів, як і в очікуваній вартості закупівлі, яка розрахована на підставі проектної документації, так відповідно і в вартості тендерної пропозиції, сягає близько 90% всієї вартості. Учасники, формуючи ціну тендерної пропозиції, зобов’язані спиратись, в тому числі на вартість матеріальних ресурсів, бо в протилежному випадку неможливо скласти достовірну ціну тендерної пропозиції. Замовник вважає, що Учасник не зазначив, яким чином порушується саме його законні інтереси, і чому дана вимога неможлива до виконання саме ним. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог тендерної документації та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище вимоги тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 20.04.2023 12:20