• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44810000-1 «Фарби» (Фарби різні)

Торги не відбулися

32 063.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.32 UAH
Період уточнення: 13.04.2023 17:12 - 21.04.2023 00:00
Відповідь надана

щодо виміру загальної кількості продукції в літрах

Номер: 512954cd68384999b0370e70f56cbde7
Дата опублікування: 20.04.2023 13:58
Опис: Шановний Замовнику, Вами зазначена загальна кількість фарби по позиціям 2-6 в літрах. Натомість, більшість українських виробників виготовляє та веде облік аналогічної продукції у кілограмах з фасуваннями по 1,4 кг, 4,2 кг, 7 кг та 14 кг. Задля можливості участі у закупівлі більшої кількості учасників просимо внести зміни в документацію та замінити літри на кілограми у відповідності до стандартних фасувань. Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику, на ринку лако-фарбових матеріалів існує достатньо велика кількість виробників, зокрема, вітчизняного походження, які надають свою продукцію із зазначенням фасування в літрах. Також підкреслимо, що в технічних характеристиках багатьох виробників показник витрати фарби вказані з урахуванням об’ємних одиниць (л/м2), що достатньо зручно для експлуатаційних підрозділів та використовується в технологічних процесах у Замовника при використанні зазначеного предмету закупівлі. Крім того, при підготовці документів на закупівлю Замовником (як один із способів визначення очікуваної вартості) були отримані комерційні пропозиції від постачальників, де одиницею виміру до позицій 2-6 вказані саме літри.
Дата відповіді: 21.04.2023 17:34
Відповідь надана

мораторій

Номер: 6d527cb57ae34e94b58260320d455e90
Дата опублікування: 17.04.2023 21:38
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Погоджуємся з пропозицією, відповідні зміни будуть обов’язково внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.04.2023 14:55
Відповідь надана

форс мажор

Номер: c0da71fcb0d846dda0d8d19049a376b1
Дата опублікування: 17.04.2023 21:37
Опис: Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників. Зокрема, пропонуємо доповнити договір пунктом такого змісту: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що оголошений 24 лютого 2022 року воєнний стан вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього договору у разі ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо), що безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором та настали після його укладання.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Погоджуємся з пропозицією, відповідні зміни будуть обов’язково внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.04.2023 14:55
Відповідь надана

пункт 6.8 договору

Номер: 1d99adc3e3d5413da97b5addd2ab8309
Дата опублікування: 17.04.2023 21:36
Опис: З метою рівності та справедливості умов договору для сторін, пропонуємо пункт 6.8. викласти дзеркально щодо порядку та строків отримання кореспонденції. Прошу викласти у наступній редакції: 6.8. Сторони погоджуються, що у разі направлення на адресу іншої Сторони, зазначеній в розділі 7 Договору, листів, повідомлень, додаткових угод тощо, такі документи вважатимуться отримані Стороною (навіть у разі повернення поштового відправлення, у зв’язку з закінченням терміну зберігання). У разі, якщо у встановлений в направлених документах строк інша Сторона не надасть відповідь, не підпише додаткову угоду тощо, повідомлення вважаються погодженими, а додаткова угода – підписаною автоматично з боку такої Сторони договору.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вся кореспонденція, яка направляється на офіційну адресу Замовника (вказану в реквізитах договору), гарантовано надходить безпосередньо Замовнику (закладу вищої освіти державної форми власності) з фіксацією дати надходження, що виключає повернення кореспонденції в зв’язку з закінченням терміну зберігання.
Дата відповіді: 19.04.2023 15:18
Відповідь надана

санкція за договором

Номер: 97ed95ad0eb445b797a337dd35c62cc4
Дата опублікування: 17.04.2023 21:35
Опис: Прошу привести умови договору в частині порушення зобов’язань з поставки товару у відповідність до ст. 231 ГК та принципам розумності, справедливості та рівності сторін, виклавши п. 5.2. у наступній редакції: П._____ Уразі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Покупцем, Постачальник сплачує пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 5.2. У випадку затримки в передачі (відвантаженні) Товару Замовнику понад строк, передбачений цим Договором та/або направленою Заявкою, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості не поставленого Товару за кожний день прострочення. За прострочення поставки понад 30 календарних дні, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% відсотків від суми непоставленого Товару. За відмову від постачання понад 7 календарних днів, за відмову Постачальника від виконання зобов’язань з постачання якісного Товару на умовах цього Договору понад 7 календарних днів, Постачальник додатково до санкцій, що встановлено абз. 1 цього пункту Договору, сплачує Замовнику штраф в розмірі 4 % від суми Договору. Постачальник з моменту ініціювання своєї участі у процедурі закупівлі Товару та шляхом підписання цього Договору добровільно і усвідомлено заявляє про власну безумовну здатність належним чином виконувати всі обов’язки за Договором протягом всього терміну дії Договору. Постачальник не вправі посилатися неможливість постачання, на недоліки якості Товару у зв’язку з невідповідністю договірним вимогам, у тому числі щодо якості, з боку виробника Товару (якщо Постачальник за Договором і виробник Товару є різні особи).
Відповідь: Шановний Учаснику! Умови договору в частині санкцій складені з урахуванням того, що Замовник є державною бюджетною організацією. Він гарантовано сплатить на користь постачальника бюджетні кошти, які вже передбачено в кошторисі організації для придбання предмету закупівлі. Замовник розраховує на те, що у процедурі закупівлі будуть брати участь суб'єкти господарювання, які також гарантовано мають здатність виконати належним чином усі зобов'язання за пропонованим проєктом договору. Для забезпечення власної діяльності, з урахуванням попереднього негативного досвіду з окремими постачальниками, які неналежним чином виконували свої зобов’язання, дані вимоги мають застережний характер та призначені вберегти Замовника від участі в закупівлях недобросовісних постачальників. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає за доречне змінювати дані вимоги.
Дата відповіді: 19.04.2023 15:19
Відповідь надана

локалізація виробництва

Номер: 740c379cc0444fb694cdcba47c30efc9
Дата опублікування: 17.04.2023 21:35
Опис: Прошу виключити п.3.1.6. з договору так як предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не входять до переліку товару, який підпадає під вимоги локалізації виробництва відповідно до чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Допущено технічну помилку, відповідні зміни будуть обов’язково внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.04.2023 15:19
Відповідь надана

щодо податкових накладних

Номер: f5c348cdc8cc4fa89e01ed145a811510
Дата опублікування: 17.04.2023 21:34
Опис: Пунктом 2.8.договору передбачено обов’язок надання податкової накладної Замовнику. Діючим податковим законодавством вимога щодо надання податкової накладної не передбачена. Постачальник реєструє податкову на накладну в порядку і строки визначені законодавством. Після успішної реєстрації податкової, вона відображається в Єдиному реєстрі податкових накладних, звідки Замовник її може скачати та використовувати для подальших потреб. У зв’язку із зазначеним прошу внести зміни у п. 2.8. договору та виключити надання податкової Постачальником Замовнику відповідно до умов договору. 2.8. Постачальник разом з Товаром надає Замовнику наступні документи: видаткову товарну накладну, рахунок-фактуру. Податкові накладні складаються Постачальником у відповідності до вимог Податкового кодексу України (включаючи зазначення коду УКТ ЗЕД) обов’язково реєструються в Єдиному державному реєстрі податкових накладних незалежно від суми ПДВ в одній накладній. Замовник для обміну електронних податкових накладних використовує ліцензовану систему «M.E.DOC IS». Постачальник реєструє Замовнику податкові накладні (розрахунок коригування) в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» відповідно до ст. 201 п. 201.10 Податкового кодексу України. Всі електронні податкові накладні або розрахунки коригувань до них повинні бути зареєстровані в Єдиному державному реєстрі податкових накладних в межах строку, визначеному законодавством. Згідно ст.187. п.187.7 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів / послуг з оплатою за бюджетні кошти є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник не вимагає надання податкової накладної у паперової формі, У пункті 2.8. проєкту Договору передбачено вимоги надання податкової накладної виключно у спосіб, передбачений законодавством, а саме: «Податкові накладні складаються Постачальником у відповідності до вимог Податкового кодексу України (включаючи зазначення коду УКТ ЗЕД) і направляються виключно в електронному вигляді, обов’язково реєструються в Єдиному державному реєстрі податкових накладних незалежно від суми ПДВ в одній накладній. Замовник для обміну електронних податкових накладних використовує ліцензовану систему «M.E.DOC IS». Постачальник надає Замовнику податкові накладні (розрахунок коригування) в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» відповідно до ст. 201 п. 201.10 Податкового кодексу України. Всі електронні податкові накладні або розрахунки коригувань до них повинні бути зареєстровані в Єдиному державному реєстрі податкових накладних в межах строку, визначеному законодавством. Згідно ст.187. п.187.7 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів / послуг з оплатою за бюджетні кошти є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку.»
Дата відповіді: 19.04.2023 15:21
Відповідь надана

щодо порядку надсилання заявки на поставку товару

Номер: 7c1ced393b914be1a2a02cc21d337710
Дата опублікування: 17.04.2023 21:33
Опис: 1. Пропонуємо у пункті 2.4. додати обов’язок Замовника дублювати надіслану заявку на поставку на е-пошту Постачальника також і в телефонному режимі в цей же день. В умовах військового стану можливі перебої роботи як електромережі так і телефонного зв’язку, відповідно альтернативна форма комунікації та отримання заявки є важлива. Пропонуємо викласти пункт у наступній редакції: 2.4. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом терміну дії цього Договору - поетапно відповідно до потреби Замовника та виконується протягом узгодженого терміну (до __-ти робочих днів) з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником з електронної пошти (vmtp@khai.edu) на електронну адресу Постачальника, вказану в розділі 7 Договору, та обов’язково дублюється Замовником за телефоном, який вказано у цьому Договорі. Постачальник несе усі ризики щодо перебоїв у роботі телефону або електронної пошти. Постачальник підписанням цього Договору погоджується, що вихідний електронний лист з пошти Замовника або телефонограма (в тому числі підтверджена актом Замовника), є беззаперечним доказом направлення йому Заявки або інших повідомлень.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не вбачає необхідності в зміні порядку надання заявки на постачання, оскільки момент направлення заявки має правові наслідки за договором, отже він повинен чітко фіксуватися. Відправлення заявки на електронну пошту дає змогу Замовнику зручно документувати відправлення та отримання заявки, на відміну від телефонного дзвінка. Також підкреслимо, що, як правило, фахівці з постачання все одно зв’язуються з постачальниками для уточнення деталей поставки.
Дата відповіді: 19.04.2023 15:19
Відповідь надана

щодо кольорів

Номер: 2c5920677e4949eab4b38cda0a89bba3
Дата опублікування: 17.04.2023 17:12
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, Вами вказані по позиціям 2-5 кольори фарби по каталогу CAPAROL 3D SYSTEMS PLUS. Просимо вказати кольори по каталогу RAL або NCS, більш розповсюдженим та доступним. Вказавши такі вимоги, Ви значно звужуєте коло можливих учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель. Просимо внести зміни в документацію.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Замовник жодним чином не обмежує учасників виключно вказаною палітрою кольорів (про що свідчить вираз «або еквівалент» в назвах кольорів поз. 2-5). Посилання на палітру кольорів CAPAROL 3D SYSTEMS PLUS носить виключно допоміжний інформаційний характер та обумовлено використанням даної палітри в раніше проведених оздоблювальних роботах.
Дата відповіді: 19.04.2023 15:20