• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване)

Завершена

66 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 660.00 UAH
Період уточнення: 13.04.2023 14:47 - 18.04.2023 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 90d4b702b8c34c42adde9ce59f81cdc7
Дата опублікування: 14.04.2023 13:46
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. Ми, як потенційні Учасники, розглянувши Вашу тендерну документацію із додатками, проси Вас прибрати дискримінаційни вимоги з ТД, а саме: 1) наявність складських приміщень розташованих в межах Вінницької області (обмежує коло учасників, участь приймуть лише учасники, які мають необхідні документи відповідно Додатку 1 п.п. 1.3., п.п.1.4., п.п.1.5., п.п.1.10); 2) обмеження двома місяцями відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій щодо проведення повірки вимірювального обладнання (повірка вимірювального обладнання проводиться 1 раз на рік); 3) Надання Акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства. Даний акт дійсний на протязі 1 року, тому вимога надати саме не раніше 01.01.2023 є дискримінаційною. 4) Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (чинний на момент подання тендерної пропозиції). Що у Вашому розумінні чинний? Перевірка Держпродспоживслужбою зі складання відповідного Акту не регламентується періодичністю, тобто перевірку можливо проводити лише раз у чотири роки під час отримання Сертифікату ДСТУ ISO 22000.
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання щодо оголошення повідомляємо наступне. 1. Згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень з холодильними камерами пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та будуть задіяні у процесі виконання договору (для вчасної доставки та, за необхідності, заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації, складські приміщення мають бути розташовані в межах Вінницької області), в якій зазначається: адреса; власні, орендуються (у кого). Товар, що є предметом закупівлі, придбавається для забезпечення повноцінного харчування дітей, які відвідують дошкільний навчальний заклад, згідно запланованого меню. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що в разі, якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам технічної специфікації, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 3-х годин. Тож, вищезгадана вимога обумовлена виключно необхідністю вчасної доставки та заміни товару в строк, передбачений умовами тендерної документації. 2. Згідно п. 1.7. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати копію документу, що засвідчує проведення повірки вимірювального обладнання, яке буде залучене при виконанні договору про закупівлю для завантаження і розвантаження товару (дата повірки повинна бути не більше двомісячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Звертаємо Вашу увагу, що товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, повірка вимірювального обладнання проводиться 1 раз на рік, документ, що посвідчує таку повірку, повинен бути чинним впродовж усього терміну виконання договірних зобов’язань Постачальником. 3. Згідно п. 1.10. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства). Як зазначалось вище, товар, який виступає предметом закупівлі, повинен поставлятися Замовнику Постачальником протягом усього 2023 року. Оскільки, як і зазначено Вами, даний акт дійсний лише протягом 1 року, термін його дії повинен розповсюджуватись на увесь строк виконання договірних зобов’язань Постачальником. 4. Згідно п. 1.9. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (чинний на момент подання тендерної пропозиції). Тобто, учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту перевірки учасника, як суб’єкта господарювання, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Даний документ має бути чинним на момент подання учасником тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 17.04.2023 10:43