-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок з метою експлуатації та обслуговування зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району міста Києва)
Завершена
268 083.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 680.83 UAH
мін. крок: 1% або 2 680.83 UAH
Період уточнення:
13.04.2023 09:41 - 21.04.2023 00:00
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
f7efff9da5fa481d897aec54e2cf6f8e
Дата опублікування:
19.04.2023 17:10
Опис:
Шановний Замовнику, 14.04.2023 о 16:07 Вам було надіслано уточнення (вимогу) щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації, а саме: «Надання копії документів, що підтверджують наявність в учасника: не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, не менше трьох бригад (мінімальна кількість осіб, які мають входити до складу однієї геодезичної бригади – три особи на чолі з сертифікованим інженером -геодезистом)».
17.04.2023 о 16:22 Вами було надано відповідь на вищевказане уточнення (вимогу) та зазначено, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
19.04.2023 о 12:29 Вами було завантажено перелік змін до тендерної документації та її нову редакцію.
Ознайомившись з новою редакцію тендерної документації, нами було виявлено, що Замовником не були внесені обіцяні зміни та не були усунені дискримінаційні положення тендерної документації, зазначені в уточненні (вимозі).
Просимо Вас виконати ваше рішення, внести зміни до тендерної документації та завантажити її у новій редакції.
Відповідь:
Відповідно до статті 29 та статті 56 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою містить інформацію про наявні в межах об’єкта землеустрою обмеження у використанні земель (у разі формування земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовану земельну ділянку, обмеження у використанні земель) із зазначенням підстави встановлення таких обмежень.
До обмежень, що встановлюються на земельну ділянку, в тому числі відносяться наявні в межах об’єкта землеустрою чи поряд з таким об’єктом режимоутворюючі об’єкти розташовані під землею – водопроводи, каналізації (різних систем), теплофікації, газопостачання, дренажу, а також мережі спеціального призначення, кабельних мереж сильних струмів високої і низької напруги (для освітлення, електротранспорту) та мережі слабкого струму (телефонні, телеграфні, радіомовні і та ін.), колекторів та ін., довкола яких встановлюються відповідні обмеження. За результатами виконання таких робіт складаються відповідні топографо-геодезичні матеріали.
Топографо-геодезичні вишукування щодо таких мереж виходять за рамки геодезичних робіт при проведенні землеустрою, при якому суть геодезичних робіт полягає у геодезичному зніманні поверхні об’єкта землеустрою та побудові ходів тріангуляції, трилатерації та полігонометрії; нівелірних зйомок; засічок, інше.
У складі технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок законодавством не передбачені топографічні плани М1:500 виконані та оформлені відповідно до вимог законодавства з відображенням режимоутворюючих об’єктів, в тому числі підземних. А тому, виконання робіт з метою визначення наявності вказаних режимоутворюючих об’єктів для подальшого відображення обмежень у документації із землеустрою відноситься за типом робіт до геодезичних робіт, які мають виконуватись з дотриманням Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000,1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), зокрема пункту 7.6 – Знімання підземних комунікацій.
Наявність у інженера-геодезиста відповідного кваліфікаційного сертифікату є підтвердженням наявності у такого фахівця відповідних знань, освіти та кваліфікації для виконання даного виду вищезазначених робіт.
Вимога щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів прописані з урахуванням, що топографо-геодезичні послуги будуть надаватись на території зелених зон міста Києва, надання зазначених послуг буде ускладнено наявністю щільними деревними насадженнями та чагарникового покриву більшості території знімання, що зменшує пряму видимість об’єктів і контурів знімання та унеможливлює використання виключно супутникового обладнання, що в свою чергу впливає на складність і продуктивність послуг. Координування великої кількості стовбурів дерев, також значно збільшує кількість контурних точок та ускладнює подальшу роботу картографа. При визначенні меж земельної ділянки необхідно враховувати містобудівну ситуацію, вимоги діючих технологічних норм щодо інженерних мереж, що затверджені у встановленому порядку. Для створення належних умов експлуатації зелених зон, захисту їх від зсувів, обвалів, розмивів, підтоплень, селів, снігозанесень та інших небезпечних впливів можуть встановлюватися охоронні зони. Порядок їх установлення, розміри, режими та особливості умов землекористування необхідно визначати відповідно до вимог чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене 2 сертифікованих інженери-геодезисти будуть контролювати геодезичні бригади для якісного виконання робіт.
Вищезазначені фактори обґрунтовують кваліфікаційні вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник встановив такі критерії для відбору виконавців послуг відповідно до ст. 16 Закону, та не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Дата відповіді:
21.04.2023 15:09
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
11641beddda9458e90ce0ce780033fa8
Дата опублікування:
14.04.2023 16:04
Опис:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації маємо до Вас наступні запитання:
1) У п. 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати:
«- довідку у довільній формі про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі (не менше двох);
- копії договорів, зазначених у довідці, з актами про приймання-передавання виконаних робіт та копіями документів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних державного земельного кадастру.
Один із договорів повинен бути повністю виконаний. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предмет яких відповідає коду ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуг» та договори про надання послуг з розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок».
У зв’язку з вищезазначеним, просимо уточнити:
Аналогічний договір, наданий на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, повинен ОДНОЧАСНО містити і код ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги і мати предмет «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок»? Чи аналогічний договір може АБО містити відповідний код ДК, АБО відповідати предмету закупівлі за предметом?
2) У п. 6 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати:
« копії документів, що підтверджують наявність в учасника: не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, не менше трьох бригад (мінімальна кількість осіб, які мають входити до складу однієї геодезичної бригади – три особи на чолі з сертифікованим інженером -геодезистом)».
Вимога щодо наявності в учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників, з огляду на наступне.
Згідно статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Також згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Отже, чинне законодавство у сфері землеустрою, топографо-геодезичної і картографічної діяльності тощо, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи, а саме: один інженер-землевпорядник та один інженер-геодезист.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до предмету закупівлі і Технічного завдання (Додаток №1 до тендерної документації) необхідно виготовити технічну документацію із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок. Даний вид документації є документацією із землеустрою відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій».
Розробником документації із землеустрою, передбаченої предметом закупівлі, є юридичні особи, у складі яких працює за основним місцем роботи САМЕ і ВИКЛЮЧНО 1 сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
За таких обставин у Замовника немає жодної потреби та жодних підстав вимагати від учасників наявність не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.
Дискримінаційною й антиконкурентною є також вимога щодо наявності в учасника не менше трьох бригад (мінімальна кількість осіб, які мають входити до складу однієї геодезичної бригади – три особи на чолі з сертифікованим інженером -геодезистом).
Чинне законодавство у сфері землеустрою та топографо-геодезичної і картографічної діяльності взагалі не передбачає обов’язку створення геодезичних бригад для розроблення документації із землеустрою, а тим паче того, що керівниками відповідних бригад повинні бути САМЕ сертифіковані інженери-геодезисти.
Звертаємо увагу, що обсяги робіт (послуг) згідно технічного завдання, наведеного у Додатку 1 до тендерної документації, є невеликими, а строки надання послуг є достатніми для якісного та належного виконання робіт (надання послуг) з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок, тому для виконання зазначених робіт (послуг) буде цілком достатньо створення трьох геодезичних бригад, керівником яких буде один і той самий сертифікований інженер-геодезист, який буде відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, Замовник порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення тендерної документації, внести до неї зміни та викласти вимогу п. 6 Розділу 3 тендерної документації, у наступній редакції:
«Копії документів, що підтверджують наявність в учасника: не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста, не менше трьох бригад (мінімальна кількість осіб, які мають входити до складу однієї геодезичної бригади – три особи, керівником усіх трьох бригад може бути один і той самий сертифікований інженер-геодезист)».
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.04.2023 16:21
Відповідь надана
Щодо надання послуг
Номер:
85181d1386e84410bace008dc91a4552
Дата опублікування:
14.04.2023 14:16
Опис:
Шановний Замовнику, згідно з наданим Вами Технічним завданням у Додатку 1 до тендерної документації, п.2.1.2. серед наданих вихідних даних на виконання робіт, які надаються Замовником є Рішення Київської міської ради про надання статусу парку, скверу. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що при розробці технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок з метою експлуатації та обслуговування зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) не змінюється цільове призначення земельної ділянки. Для зміни цільового призначення земельної ділянки згідно з ЗУ «Про землеустрій» ст.50 (Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок розробляються у разі формування нових земельних ділянок із земель державної, комунальної власності (крім випадків формування земельних ділянок за іншою документацією із землеустрою) та у разі зміни цільового призначення земельних ділянок у випадках, визначених законом. Проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки також можуть передбачати поділ, об’єднання земельних ділянок, які перебувають у власності однієї особи.) необхідно розробити проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Даний вид робіт не вказано у Технічному завданні, що робить неможливим зміну цільового призначення земельної ділянки. Просимо надати роз’яснення, чи необхідно робити зміну цільового призначення земельної ділянки. Якщо так – просимо внести зміни в Технічне завдання, а саме: додати вид робіт з розробити проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, який дасть змогу змінити цільове призначення земельної ділянки згідно з Рішенням Київської міської ради про надання статусу парку, скверу.
Відповідь:
У технічному завданні не передбачено зміну цільового призначення, лише поділ земельної ділянки.
Дата відповіді:
17.04.2023 16:19