-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень з метою ліквідації наслідків російської військової агресії в будівлях КНП "Пологовий будинок" Чернігівської міської ради"(код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
12.04.2023 16:46 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в ТД
Номер:
7aadb4c872a64df59f73c637098fe200
Дата опублікування:
14.04.2023 11:31
Опис:
Шановний Замовник! Пунктом 3 Додатку 2 до ТД передбачено, що Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (подається окремим файлом), інформацію надати у формі запропонованої таблиці. Для підтвердження цієї інформації учасник повинен надати: лист-відгук (на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи), договір з усіма додатками до нього та акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. При наданні договору Учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною. * аналогічним у розумінні цієї документації є договір на виконання робіт з капітального ремонту або поточного ремонту приміщення закладу освіти. Ми, як потенційний учасник закупівлі, дійшли висновку, що ТД містить дискримінаційні вимоги та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне. Частиною 2 статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Жодним із положень зазначеної статті законодавець не визначає суб’єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі. Незрозумілим є те, на підставі якого нормативно-правового акту Замовник суттєво звужує коло суб’єктів за принципом належності, сфери діяльності та іншого. Зазначаємо, що на підприємствах будь-якої форми власності, сфери діяльності , підпорядкування та ін. виконуються поточні та капітальні ремонти, укладаються договори на виконання робіт, сплачуються кошти за виконані роботи. Освіта, медицина, будівництво та інші сфери керуються чинним законодавством України під час здійснення господарської діяльності, укладання, виконання та оплати за господарськими договорами. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір на виконання робіт з капітального ремонту або поточного ремонту приміщення закладу освіти, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, Рішенням № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 року та №15275-р/пк-пз 10.08.2020 року зобов’язано замовників внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги. Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання у складі тендерних пропозицій аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту або поточного ремонту приміщення закладу освіти. В разі незадоволення вищезазначених вимог ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом свої порушених прав та законних інтересів.
Відповідь:
Шановний Учасник. За результатом опрацювання Вашого звернення повідомляємо, що тендерна документація не містить описаних Вами вимог.
Дата відповіді:
17.04.2023 11:03
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
01297dc69bb843568f40e039b23a1640
Дата опублікування:
14.04.2023 11:04
Опис:
Вимога в Додатку №3 Технічний опис предмета закупівлі п.12 - Акт огляду об’єкту є дискримінаційною вимогою та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Також в умовах воєнного стану вона є дисримінаційною по відношенню до Учасників, які знаходяться далеко від місцезнаходження об’єкта, особливо, коли Учасники зі Східних, Південних, Центральних регіонів України.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник. За результатом опрацювання Вашого звернення повідомляємо, що обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт та максимально прорахованої та економічної договірної ціни, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Дата відповіді:
17.04.2023 11:02
Відповідь надана
вимоги документації
Номер:
7981794cbf6e4572b8edf56dda1a68fe
Дата опублікування:
13.04.2023 13:36
Опис:
Відповідно до п. 7 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: Скан-копію або належним чином завірена копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, видана на ім’я учасника управліннями Держпраці, що дозволяють виконувати роботи: Роботи з інструментом та пристроями та експлуатації обладнання, що працює під тиском;
У додатку 3 до тендерної документації відсутні роботи, які би передбачали отримання декларації відповідності мтб на роботи з інструментом та пристроями та експлуатації обладнання, що працює під тиском.
Просимо вилучити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник. За результатом опрацювання Вашого звернення, повідомляємо, що дану вимогу буде вилучена.
Дата відповіді:
14.04.2023 14:19