• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50))

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2023 15:19 - 21.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо суміші вугілля кам’яного та антрациту марки Г(Г2)/А (13-100)

Номер: 1fe59095ac074adebf85982a71ba6acf
Дата опублікування: 20.04.2023 15:15
Опис: Чому ви вирішили закуповувати для опалення саме суміш вугілля кам’яного та антрациту марки Г(Г2)/А (13-100)??? Чому вам потрібна саме суміш вугілля з антрацитом, а не звичайне вугілля яке добувається в Україні??? На сьогоднішній день вугілля антрацит добувається лише на не підконтрольній території України Донецької та Луганської областей, а також в русійській федерації!!! Ви хочете закуповувати вугілля походженням з країни агресора??? Видаліть з закупівлі вугілля антрацит тим самим приберіть корупційну та абсурдну марку вугілля яка не виробляється (видобувається) в Україні.
Відповідь: Шановний учаснику. Умовами тендерної документації передбачено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Поряд з тим, враховуючи положення Особливостей, встановлено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою» - частина 5 «Загальні положення» тендерної документації. З огляду на вказане товар походженням із Російської Федерації/Республіки Білорусь не закуповується. В свою чергу для вугілля кам’яного діє відкритий ринок, де учасники мають змогу запропонувати товар, що відповідає умовам закупівлі внаслідок постачання товару як виробництва України так і іноземного походження, за умови дотримання законодавства про санкції. Потреба в закупівлі саме вказаного вугілля виникла у зв’язку із невеликим обсягом бюджетних фінансувань Замовника на дану потребу та наміру закупити максимально якісний товар із характеристиками, які відповідають ДСТУ 7146:2010 і є максимально економічно ефективними якостями при використанні такого товару.
Дата відповіді: 21.04.2023 09:25
Відповідь надана

Марка вугілля

Номер: 06c05eb9d20243b194783e6d3f1d8260
Дата опублікування: 14.04.2023 23:18
Опис: Чому визначена закупівля вугілля марки Г(Г2)/А (13-100) та Г(Г2) (13-50), а не Г(Г1)/А (13-100) та Г(Г1) (13-50)?
Відповідь: Відповідь на дане питання розміщена вище.
Дата відповіді: 19.04.2023 10:54
Відповідь надана

Порушення Особливостей

Номер: 8cb16402626440da9f91a3b044df1b3c
Дата опублікування: 14.04.2023 23:16
Опис: В ДСТУ 7146:2010 відсутня марка вугілля Г(Г2)/А (13-100) та Г(Г2) (13-50). У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). 1. Чому б Вам просто не купити вугілля марки ДГ (13-100), яке передбачене ДСТУ? 2. Чому саме такі марки?
Відповідь: Щодо Вашого питання стосовно потреби в закупівлі товару Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50), а не інших марок. Як вже зазначалось вище за попередньою відповіддю на питання, саме на Замовника Законом покладено право визначитись із тим товаром, який складає потребу у закупівлі. Так пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено: «Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.». Відповідне також підтверджується Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1. Що стосується вимог до товару, який накуповується нами повідомляємо, що пунктом 29 Постанови про особливості врегульовано: «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).». У нашій відповіді (13.04.2023 року) на перше питання від 11 квітня 2023 року, що поставлене потенційним учасником закупівлі нами детально описано, що Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50) повністю узгоджується із умовами, що визначені ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» з урахуванням характеристик товару за Таблицею 1 до Змін до №1 до ДСТУ 7146:2010. Отже вказаний товар - Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50) – відповідає вимогам пункту 29 Постанови про особливості та відповідному національному стандарту України. Що стосується закупівлі саме вугілля кам’яного марок Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50), а не інших марок вугілля, в тому числі ДГ (13-100) або Г(Г1)/А (13-100) та Г(Г1) (13-50). Повідомляємо, що проаналізувавши ринок вугілля кам’яного при плануванні закупівлі ми керувались загальним рівнем пропозицій на товар, що можуть запропонувати постачальники та економічності в такій закупівлі, в тому числі без втрати споживчих властивостей товару, що повинен відповідати потребі в опаленні приміщень Замовника за умови обмеженого бюджетного фінансування на дану потребу. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін в тому числі попереднього постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Інші марки вугілля не гарантують успішне проведення процедури закупівлі та не відповідають у повній мірі тим технічним характеристикам, що визначені умовами закупівлі. Саме з цих причин нами обрано до закупівлі саме марки Вугілля кам’яного Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50). Наголошуємо, що оскаржуючи відповідну вимогу за тендерною документацією Потенційним учасником не доведено неможливості запропонувати саме до постачання товару, що визначений умовами закупівлі, а також не надано доказів в чому саме полягає порушення його права на участь у Процедурі закупівлі. Отже потенційним учасником не доведено неможливості виконання вказаної вимоги за тендерною документацією в частині поставки саме того товару, що підлягає закупівлі.
Дата відповіді: 19.04.2023 10:54
Відповідь надана

Марка

Номер: f38b84ac33a54a01a6055e5d1dd31945
Дата опублікування: 11.04.2023 15:48
Опис: Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), що мається на увазі? Це суміш? Чи Г(Г2) (13-100) або А (13-100)?
Відповідь: Потенційному учаснику закупівлі згідно поставленого питання в системі Prozorro Пунктом 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Щодо Вашого питання стосовно найменування товару Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50) в розрізі поняття «суміш» та у відповідності до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Пунктом 28 Постанови про особливості визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Статтею 22 Закону серед іншого унормовано: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);» Виходячи із вказаного на Замовника покладено обов’язок сформувати технічні вимоги до товару, що підлягає закупівлі, в тому числі найменування товару. Предмет закупівлі визначено на підставі ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»; Цей стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення (далі за текстом - вугілля), що використовують для побутових потреб. Вимоги щодо безпечності вугілля викладено в 4.3 та розділі 5. ДСТУ 3472:2015 - поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Позначення марки вугілля, що складає предмет закупівлі співпадає в частині літерного позначення вугілля із характеристиками. Вугілля видобуваються в Україні на території Донбасу та Львівсько-Волинського басейну. Відповідно до Змін №1 до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", затверджених наказом Мінекономрозвитку № 1470 від 11.12.2013 "Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні", підрозділ 3.1 доповнено приміткою: "Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.". Для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) — ГОСТ 19242. Додатком 1 до тендерної документації визначено наступні характеристики товару: Марка вугілля Кількість, тон Розмір фракції, мм Зольність, %, не більше Загальна волога, %, не більше Теплота згорання, ккал/кг, не менше Г(Г2)/А 10 13-100 22 9 5543 Г(Г2) 20 13-50 10 12 6000 Вугілля повинно відповідати наступним показникам якості, що характеризують безпечність вугілля: 1 Зольність сірка на сухий стан палива (Sdt)% не більше ніж 4% 2 Хлор на сухий стан палива (CID)% не більше ніж 0,6% 3 Миш’як на сухий стан (ASD)% не менше ніж 0,02% Показники якості що характеризують безпечність вугілля (загальна сірка на сухий стан палива Sdt, (%), хлор на сухий стан CID(%), миш’як на сухий стан (ASD) мають відповідати таблиці № 2 ДСТУ 7146:2010. Таблицею 1 до Змін до №1 до ДСТУ 7146:2010, передбачено: Назва продукції Марка вугілля згідно з ДСТУ 3472 Розмір кусків згідно з ГОСТ 19242, мм Назва показника Зольність на сухий стан палива Ad, %, не більше ніж Загальна волога на робочий стан палива Wtr, %, не більше ніж Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж Масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, %, не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива Qir, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж Збагачене та незбагачене розсортоване вугілля Г/А 13–100 22 9 17 --- 23,207 (5543) Якщо порівняти інформацію, яка зазначена в додатку 3 тендерної документації та в таблиці 1 до ДСТУ 7146:2010 можемо дійти висновку, що маркування «Г(Г2)/А (13-100)» є окремою маркою вугілля згідно з ДСТУ 3472, інформація про яку передбачена Змінами 1 до таблиці 1 ДСТУ 7146:2010. При цьому якісні характеристики, що встановлені Додатком 3 тендерної документації повністю відповідають умовам за Змінами 1 до таблиці 1 ДСТУ 7146:2010. При цьому закупівля може здійснюватись з урахуванням еквівалентності товарів за марками Г/А та Г2/А в частині їх якісних характеристик. З огляду на вказане Замовником здійснюється закупівля товару у повній відповідності до вимог пункту 29 Постанови про особливості та відповідним національним стандартам України. Уповноважена особа ____________________ Ніна Александрова Підпис Потенційному учаснику закупівлі згідно поставленого питання в системі Prozorro Пунктом 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Щодо Вашого питання стосовно найменування товару Вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50) в розрізі поняття «суміш» та у відповідності до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Пунктом 28 Постанови про особливості визначено:
Дата відповіді: 13.04.2023 14:56