• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рентген захисний одяг (Фартух двосторонній, Комір захисний великий, Шапочка захисна) за кодом ДК 021:2015 - 35113400-3 - Захисний одяг.

Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.

Завершена

241 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 205.00 UAH
Період уточнення: 10.04.2023 17:06 - 15.04.2023 00:00
Відповідь надана

Обмеження конкуренції

Номер: 8eb46038e3cd4ea48b3e8cfb09b88b84
Дата опублікування: 13.04.2023 15:28
Опис: Добрий день. У медико-технічних вимогах в специфікації до предмета закупівлі Вами встановленого вимогу "Повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – свинцевого вінілу та бути багатошаровими для забезпечення максимальній гнучкості та легкості". Потрібно розуміти, що Замовник при підготовці медико-технічних вимог повинен керуватися функціональними характеристиками товару (свинцевий еквівалент, розмір, вага, термін експлуатації і т. д.), а не з чого він виготовлений. Доводимо до Вашого відома, що на ринку України присутні безсвинцевий рентгензахисний одяг та одяг з просвинцьованої гуми (каучука). Встановлюючи вимогу про те, що товар повинен виготовлятися з сучасного матеріалу – свинцевого вінілу Замовник позбавляє можливості отримати більш якісний та безпечний товар з кращими екологічними та іншими характеристиками. Тож просимо забрати вище згадану вимогу, яка суттєво обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які виготовляють товар, що є предметом закупівлі, з іншого матеріалу. На підставі викладеного вище, просимо : передбачити можливість подання пропозицій щодо постачання рентгензахисного одягу, який є предметом закупівлі, з іншого захисного матеріалу.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Технічна специфікація по даному предмету закупівлі формувалася Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Згідно п. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Пунктом 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено: У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Також повідомляємо, відповідно до п. 4.5 Наказу МОЗ України від 04.06.2007 № 294 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм "Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур", ефективність захисту пересувних засобів радіаційного захисту персоналу й пацієнтів, виражена в значенні свинцевого еквівалента (товщина свинцю (мм), не повинна бути менше наведених значень в таблиці №5 даного Наказу. Окрім цього, аналіз сучасного ринку України в відкритих джерелах спростовує заяву щодо обмеження конкуренції та/або дискримінації учасників, оскільки існує більше ніж два виробники, продукція яких відповідає предмету закупівлі. Враховуючи викладене, в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення вимоги.
Дата відповіді: 14.04.2023 13:42