• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

найменування згідно Додатку 1 до Тендерної документації

Торги не відбулися

425 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2018 16:01 - 19.02.2018 16:06
Відповідь надана

Вилучення дискримінаційних вимог до учасників з тендерної документації Замовника торгів .

Номер: bae7127f00884d48b3923dca6f731a42
Дата опублікування: 17.02.2018 16:21
Опис: Шановний Замовнику торгів ! Вилучення дискримінаційних вимог до учасників з тендерної документації Замовника торгів . Уважно ознайомившись з кваліфікаційними критеріями та медико-технічними вимогами до предмету закупівлі комітету з конкурсних торгів Замовника торгів , згідно оголошення Міської лікарні № 3 № UA-2018-02-14-001037-а від 14.02.2018 року,- Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник” 021:2015 "Єдиний закупівельний словник” 33140000-3 – медичні матеріали , ми як потенційні учасники цих торгів діючи в рамках діючого законодавчого поля України наголошуємо на порушенні базових принципів Закону України "Про публічні закупівлі" "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII , а саме : 1. Згідно до вимог п.1 статті 3 ( Принципи здійснення закупівель ) Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у ст.22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII зазначено, що документація Замовника не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з цього, просимо виключити вимогу П.6 Додатку 1 щодо надання гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора. Гарантією поставки товару Замовнику є укладений за результатами торгів договір, у рамках якого Постачальник виконує свої зобов'язання, як щодо строків поставки та і щодо асортименту , кількості , гарантії якості товару. Документи на запропонований товар надаються у складі тендерної пропозиції, тобто Замовник ще до укладення договору може визначитися чи влаштовує його запропонований учасником товар і умови поставки товару. Закон України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Вимоги що встановлюються Замовником в решті ніяк не сприяють розширенню кола учасників, за для економії бюджетних коштів, оскільки авторизацію матиме виключно один учасник, який встановлюватиме ціну. Враховуючи вищевикладене, (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до п.6 Додатку 1 тендерної документації та виключити вимогу що надання Учасниками закупівлі гарантійних листів виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі строками придатності та в терміни, визначені замовником торгів . Замовник торгів вимагаючи у потенційних учасників цих торгів так звані гарантійні листи виробників (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) , перевищив свої повноваження надані їм Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII . У відповідності до вимог статті 16 (Кваліфікаційні критерії ) Замовник торгів : 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В зв’язку з вище зазначеним (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів : 1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII. 2. Внести зміни до п.6 Додатку 1 Тендерної документації , та виключити вимоги що надання Учасниками закупівлі гарантійних листів виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі строками придатності та в терміни, визначені замовником торгів .
Відповідь: Доброго дня! Розглянув Ваше запитання щодо вилучення дискримінаційної вимоги щодо надання гарантійного листа на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали)» за результатами розгляду інформуємо: Перш за все слід знати, що гарантійний лист — це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов’язань. Найчастіше гарантійні листи оформлюються для підтвердження оплати, рідше — для гарантування своєчасного та якісного виконання робіт, надання послуг, постачання товарів тощо. ( Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.) Повідомляємо, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі для проведення закупівлі медичних матеріалів сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель. Згідно Додатку 1 пункту 6 передбачено «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності учасник повинен надати копію гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості, завірену підписом та печаткою Учасника (надається у складі тендерної пропозиції)» Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою: 1. Уникнення поставки низькоякісного товару. Листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та медикотехнічним вимогам предмету закупівлі. 2. Забезпечення високої якості товару, адже найдостименніше лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Окрім цього, інформуємо Вас про те, що вимога надання оригіналу гарантійного листа Виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цього аукціону у кількості та в терміни, визначені в оголошенні стосується не конкретного якогось найменування, а відноситься до предмета закупівлі в цілому. Крім того, нашому закладу не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учасникам аукціонів. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі в аукціонах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних матеріалів невідомого походження. Крім добросовісної конкуренції серед учасників, максімальної економії та ефектівності, відкритісті ті прозорісті нам, як Замовнику бажано отримувати якісний товар, тоді як нізька ціна товара це не єдина (головна) ознака якості. На підставі вище викладенного, слідує що зазаначена вимога Замовника є абсолютно обгрунтованою, правомірною і законною.
Дата відповіді: 19.02.2018 15:36