• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС-Нововолинськ», Волинська обл., Іваничівський район, 45313, с. Будятичі, вул.- Жовтнева, 94, інв. №новий 45454000-4 Реконструкція

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Торги не відбулися

15 297 576.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 152 975.77 UAH
Період уточнення: 10.04.2023 13:58 - 02.05.2023 00:00
Відповідь надана

Номінальний первинний струм трансформатора

Номер: 3661cf8c6e8041e1988079edaed4c40c
Дата опублікування: 30.04.2023 14:41
Опис: Значення номінального первинного струму, вказане в п. 2 Опитувальних листів на маломасляні трансформатори струму типу IMB, не узгоджуються зі значеннями номінального вторинного струму, вказаного в п. 6, та значеннями коефіцієнтів трансформації, вказаними в п. 8. З врахуванням визначення коефіцієнта трансформації згідно з ДСТУ EN 6186-1: 2017, п. 3.4.2, номінальний первинний струм трансформатора з комплекту № 1 має становити 800 А для обмоток 1,2,3 та 2000 А для обмоток 4,5,6, а номінальний первинний струм трансформатора з комплекту № 2 (для обох обмоток) - 125 А. При цьому в п. 2 обох опитувальних листів зазначено інший номінальний первинний струм - 1000 А. Просимо уточнити, який з параметрів, визначених у розділах 3 стандартів ДСТУ EN 6186-1: 2017 та ДСТУ EN 6186-2: 2017 мається на увазі в п. 2 Опитувальних листів, або підтвердити, що вказане в цьому пункті значення 1000 А є помилковим.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що в обох опитувальних листах для трансформаторів струму з комплекту № 1 та трансформаторів струму з комплекту № 2 номінальний первинний струм становить 1000 А, і це значення є дійсним. Згідно з п.3.3.201 ДСТУ EN 6186-2: 2017 номінальна первинна сила струму – значення сили струму первинної обмотки, на якому ґрунтовано роботу трансформатора. Тобто: - для комплекту №1 мають бути виготовлені ТС з номінальним струмом 1000 А, кожен з яких має по шість вторинних обмоток (3-для кіл обліку і вимірювань з коефіцієнтом трансформації 800/1, 3-для кіл РЗА з коефіцієнтом трансформації 2000/5); - для комплекту №2 мають бути виготовлені ТС з номінальним струмом 1000 А, кожен з яких має по дві вторинні обмотки для кіл обліку з коефіцієнтом трансформації 125/1.
Дата відповіді: 02.05.2023 12:35
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних умов ПОВТОРНО

Номер: 09ee9d3acb4b491994d8ecb96aea9095
Дата опублікування: 28.04.2023 15:37
Опис: Згідно додатку 3 тендерної документації розділу «Примітки» учасник повинен пропонувати еквівалентне електротехнічне обладнання класом напруги ≥ 110 кВ лише тих виробників, досвід експлуатації яких на об’єктах НЕК «Укренерго», та/або НАЕК «Енергоатом», та/або ПрАТ «Укргідроенерго», та/або в мережі ENTSO-E складає не менше 10 років. На підтвердження позитивного досвіду експлуатації, у складі пропозиції учасника надається документ, щодо підтвердження позитивного досвіду експлуатації на цих об'єктах запропонованого електротехнічного обладнання, що підписаний головним інженером, або технічним директором (технічним керівником,) або керівником компанії - НЕК «Укренерго», або НАЕК «Енергоатом», або ПрАТ «Укргідроенерго», або оператора країн ENTSO-E. Будучи потенційним учасником повідомляємо про порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме: - ч.1 ст.5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; - ч.4 ст.5 Закону - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; - ч.4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо, що вищезазначена вимога дискримінує права повноцінних учасників ринку, обмежує конкуренцію ринку та порушує норми чинного законодавства в цілому. Не розуміємо згідно якого Закону України Замовник зазначає такий вузький перелік об’эктів експлуатації та такий великий позитивний досвід експлуатації? Якщо учасник є новоствореною організацією або не має такого великого досвіду постачання він одразу дискримінується Замовником з безпідставних причин. Зазначеною вимогою Замовник змушує потенційних учасників звертатися до компетентних органів, тому як ваша відповідь є юридично не коректною та підозрілою. При встановлені вимог державне підприємство не повинно публікувати закупівлю на підставі внутрішніх нормативних документів, що ідуть у розріз з нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути дискримінаційні вимоги та викласти вимоги додатку 3 тендерної документації розділу «Примітки» стосовно запропонованого до закупівлі еквівалентного електротехнічного обладнання класом напруги ≥ 110 кВ у наступній редакції: У разі, якщо під час закупівлі робіт Учасником пропонується закупівля еквівалентного електротехнічного обладнання класом напруги ≥ 110 кВ, Учасник торгів, що пропонує устаткування (обладнання), еквівалентне передбаченому у проєкті, повинен пропонувати обладнання лише тих виробників, які мають позитивний досвід експлуатації на енергетичних об'єктах України та/або на об'єктах в країнах європейської мережі операторів системи передачі електроенергії (ENTSO-E).На підтвердження, у складі пропозиції учасника надається документ, виданий виробнику запропонованого еквівалентного електротехнічного обладнання, який підтверджує позитивний досвід експлуатації на цих об'єктах електротехнічного обладнання класом напруги 110 кВ або вище, а саме лист/(-ти) за підписом головного інженера або технічного директора (технічного керівника) або керівника компанії (або його заступника/ виконуючого обов’язки).
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Повторно інформуємо Вас, що Замовник вважає зазначену Учасником вимогу не дискримінаційною та недоцільним вносити зміни до тендерної документації. Для НЕК «Укренерго», як оператора системи передачі, пріоритетним завданням є надійність та стабільність роботи об’єднаної енергетичної системи України, а також розвиток системи у довгостроковій перспективі. При встановленні вимог до тендерної документації НЕК "Укренерго" керується, у тому числі, внутрішніми нормативними документами.
Дата відповіді: 02.05.2023 12:34
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних умов

Номер: ef7dc09ffab24211b5c6339a44fd9e11
Дата опублікування: 27.04.2023 13:47
Опис: Згідно додатку 3 тендерної документації розділу «Примітки» учасник повинен пропонувати еквівалентне електротехнічне обладнання класом напруги ≥ 110 кВ лише тих виробників, досвід експлуатації яких на об’єктах НЕК «Укренерго», та/або НАЕК «Енергоатом», та/або ПрАТ «Укргідроенерго», та/або в мережі ENTSO-E складає не менше 10 років. На підтвердження позитивного досвіду експлуатації, у складі пропозиції учасника надається документ, щодо підтвердження позитивного досвіду експлуатації на цих об'єктах запропонованого електротехнічного обладнання, що підписаний головним інженером, або технічним директором (технічним керівником,) або керівником компанії - НЕК «Укренерго», або НАЕК «Енергоатом», або ПрАТ «Укргідроенерго», або оператора країн ENTSO-E. Будучи потенційним учасником повідомляємо про порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме: - ч.1 ст.5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; - ч.4 ст.5 Закону - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; - ч.4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо, що вищезазначена вимога дискримінує права повноцінних учасників ринку, обмежує конкуренцію ринку та порушує норми чинного законодавства в цілому. Не розуміємо згідно якого Закону України Замовник зазначає такий вузький перелік об’эктів експлуатації та такий великий позитивний досвід експлуатації? Якщо учасник є новоствореною організацією або не має такого великого досвіду постачання він одразу дискримінується Замовником з безпідставних причин. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути дискримінаційні вимоги та викласти вимоги додатку 3 тендерної документації розділу «Примітки» стосовно запропонованого до закупівлі еквівалентного електротехнічного обладнання класом напруги ≥ 110 кВ у наступній редакції: У разі, якщо під час закупівлі робіт Учасником пропонується закупівля еквівалентного електротехнічного обладнання класом напруги ≥ 110 кВ, Учасник торгів, що пропонує устаткування (обладнання), еквівалентне передбаченому у проєкті, повинен пропонувати обладнання лише тих виробників, які мають позитивний досвід експлуатації на енергетичних об'єктах України та/або на об'єктах в країнах європейської мережі операторів системи передачі електроенергії (ENTSO-E).На підтвердження, у складі пропозиції учасника надається документ, виданий виробнику запропонованого еквівалентного електротехнічного обладнання, який підтверджує позитивний досвід експлуатації на цих об'єктах електротехнічного обладнання класом напруги 110 кВ або вище, а саме лист/(-ти) за підписом головного інженера або технічного директора (технічного керівника) або керівника компанії (або його заступника/ виконуючого обов’язки).
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що для НЕК «Укренерго», як оператора системи передачі, пріоритетним завданням є надійність та стабільність роботи об’єднаної енергетичної системи України, а також розвиток системи у довгостроковій перспективі. При встановленні вимог до тендерної документації НЕК "Укренерго" керується, у тому числі, внутрішніми нормативними документами. Враховуючи вищевикладене, вважаємо зазначену Учасником вимогу не дискримінаційною та недоцільним вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2023 15:25
Відповідь надана

Щодо технічних параметрів трансформаторів струму

Номер: 28f70e95297d44c2af510a12661c4acf
Дата опублікування: 27.04.2023 09:42
Опис: Шановний Замовнику, детально вивчивши проєктну документацію, ми виявили одну невідповідність між технічними параметрами трансформаторів струму 110 кВ в томі 038-20-ОЛ.Р (аркуш 4), а саме - в поз. 2 вказано первинний номінальний струм 1000А, в поз. 6 - вторинний номінальний струм 1А, при цьому, в поз. 8, коефіцієнт трансформації становить 125, що не відповідає між собою математично. Просимо уточнити, який саме первинний струм та коефіцієнт трансформації передбачено в даних трансформаторах струму.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Підтверджуємо наведені в опитувальному листі на трансформатор струму типу IMB виробництва АВВ (аркуш 4 тому 13, 038-20-ОЛ.Р проєктної документації) наступні параметри: - в поз. 2-первинний номінальний струм 1000А (оскільки даний транформатор струму повинен витримувати струм, аналогічний до струму, який буде протікати і через трансформатори струму режиму "віддача"), - в поз. 6- вторинний номінальний струм 1А, - в поз. 8- коефіцієнт трансформації 125/1 для трансформаторів струму режиму "прийом"
Дата відповіді: 28.04.2023 15:25
Відповідь надана

Щодо внесення змін до ТД

Номер: b04f96cabc6641788e343064f1058d2b
Дата опублікування: 26.04.2023 15:17
Опис: В проектній документації передбачена поставка/монтаж/обладнання від компанії АВВ, еквівалент якому знайти практично неможливо. При цьому, згідно до вимог п.1.6 Додатку 3 до тендерної документації (ТД), потрібно надати копії листів від заводів-виробників або їх представників на території України. Але сам виробник (АВВ) таких листів ніколи не надає, ця функція покладена на його представництва, але згідно відкритого реєстру виробника, офіційного представництва АВВ в Україні наразі немає. Враховуючи вище сказане, просимо п.1.6 Додатку 3 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «1.6. Документальне підтвердження можливості постачання устаткування (обладнання) (відповідно до пп. 1-6 Таблиці 1 Розділу ІV цього опису), а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників (або їх офіційних представників), скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників). Даний лист повинен бути адресований НЕК «Укренерго» та обов’язково містити наступну інформацію: - Зазначення предмета закупівлі; - Зазначення Учасника, якому виданий даний лист; - Підтвердження гарантійних зобов’язань щодо постачання обладнання не пізніше 30.11.2023 р.; - Підтвердження терміну експлуатації обладнання не менше 25 років*; - Підтвердження гарантійного строку на змонтоване устаткування не менше 60 місяців.* Для підтвердження представництва додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію довіреності від виробника або дилерської угоди, або дистриб’юторського договору або договору комісії тощо).»
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовник не вважає за доцільне вносити запропоновані Учасником зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 28.04.2023 15:24
Відповідь надана

Щодо бюджету проєкту

Номер: 01efb5a8aa38420ba7f0d6d04a43daa0
Дата опублікування: 26.04.2023 12:58
Опис: Шановний Замовнику, у зв'язку з тим, що в даному проєкті можливо застосовувати тільки трансформатори струму з елегазовою ізоляцією, які суттєво дорожчі за трансформатори струму з оливо-пісчаною ізоляцією (які застосовані в проєкті та по факту вже не виготовлюються), просимо переглянути бюджет проєкту в сторону збільшення. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовник не вважає за доцільне збільшувати розмір очікуваної вартості.
Дата відповіді: 28.04.2023 15:23
Відповідь надана

Щодо строків подачі конкурсної документації

Номер: 99a5d98a7037420f8c3e9a74d31ed4a3
Дата опублікування: 24.04.2023 21:39
Опис: Шановний Замовнику, у зв'язку з Вашою відповіддю щодо ізоляції обмоток трансформаторів струму 110 кВ (елегаз, чи оливо-пісчана), необхідно уточнення комерційної пропозиції від заводів-виробників та технічних параметрів обладнання, тому просимо подовжити строк подачі конкурсної документації до 05.05.2023 року.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що за результатами розгляду питання Замовником внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 26.04.2023 11:00
Відповідь надана

Щодо строку виконання робіт

Номер: 2a9e70d2147c4b17a72027d092417008
Дата опублікування: 24.04.2023 21:27
Опис: У зв'язку з тим, що строк виготовлення опн-110 кВ, який вказано в проекті, становить 56 тижнів з моменту оримання авансу, просимо продовжити строк виконання робіт.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник не вважає за доцільне продовжувати строк виконання робіт.
Дата відповіді: 26.04.2023 11:00
Відповідь надана

Збільшення авансового платежу

Номер: ccf474bb30f94ef69d2e20c08520036f
Дата опублікування: 21.04.2023 14:46
Опис: Просимо розглянути можливість збільшення авансового платежу, оскільки компанії-виробники обладнання, вбачаючи ризики постачання обладнання до країни з оголошеним воєнним станом, змінили політики фінансування та збільшили авансовий платіж до 100%.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовник не вважає за доцільне збільшувати розмір авансових платежів.
Дата відповіді: 25.04.2023 09:17
Відповідь надана

Кошторисні розрахунки

Номер: 1309e8e9a87b450fa29659ec32645078
Дата опублікування: 20.04.2023 15:31
Опис: Шановний замовнику! Чи потрібно з документами пропозиції надавати Договірну ціну та розрахунки до договірної ціни?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо що згідно пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво». Вимога щодо надання договірної ціни з відповідними розрахунками витрат у складі тендерної пропозиції в тендерній документації відсутня
Дата відповіді: 21.04.2023 17:45