• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грунт-емаль 3 в 1 жовта, зелена, сіра, синя, червона, шоколадна, біла

Завершена

355 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
Період уточнення: 10.04.2023 09:48 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: 51bb1a80d46e45cb96026411f8981ee7
Дата опублікування: 13.04.2023 17:55
Опис: Добрий день. В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов’язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це Дякуємо
Відповідь: не приймаємо, це договірні зобов'язання
Дата відповіді: 13.04.2023 19:56
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: 2a820fccd2724fca8570247168a483da
Дата опублікування: 13.04.2023 17:54
Опис: Добрий день. Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Просимо включити до договору пункт 8.6. наступного змісту: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що оголошений 24 лютого 2022 року воєнний стан вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання цього договору у разі ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, при інших обставинах (ракетні, артилерійські обстріли, тощо), що безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором та настали після його укладання. Дякуємо
Відповідь: не приймаємо, це договірні зобов'язання
Дата відповіді: 13.04.2023 19:56
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: 4c48cf074f3644cb8f0044e3d915713a
Дата опублікування: 13.04.2023 17:54
Опис: Добрий день. П 8.4. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Просимо привести п. 8.4. у відповідінсть законоадвству П 8.4. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом. Дякуємо
Відповідь: не приймаємо, це договірні зобов'язання
Дата відповіді: 13.04.2023 19:55
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: bff629c613314221ba407e73be152ff9
Дата опублікування: 13.04.2023 17:53
Опис: Добрий день. Згідно п 7.4. Крім зазначених штрафних санкцій, Замовник має право накласти штраф на Постачальника за порушення інших умов, що передбачені цим Договором (умов, що не стосуються строків виконання зобов’язань) у розмірі до 10% від суми Договору (в залежності від ступеня наслідків, що наступили у зв’язку із невиконанням умов цього Договору), у тому числі за порушення гарантійних зобов’язань. Відповідно до п. 7.5. За порушення умов Договору щодо якості Товару, Замовник має право накласти на Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Договору. Згідно зі статтею 233 ГК України у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої статті 551 ЦК України розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. Цивільні та господарські відносини повинні ґрунтуватись на засадах справедливості, добросовісності, розумності, як складових елементів принципу верховенства права. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18. При цьому, п. 7.5 взагалі не містить перелік порушень за які Замовник на власний розсуд може накладати штраф до 10% від ціни договору. Пропонуємо привести умови договору у відповідність законодавству, виклавши в редакції п 7.4. Крім зазначених штрафних санкцій, Замовник має право накласти штраф на Постачальника за порушення інших умов, що передбачені цим Договором (умов, що не стосуються строків виконання зобов’язань) у розмірі до 1% від суми невиконаного зобов'язання, у тому числі за порушення гарантійних зобов’язань. Відповідно до п. 7.5. За порушення умов Договору щодо якості Товару, Замовник має право накласти на Постачальника штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів. Дякуємо
Відповідь: не можемо прийняти, це договірні зобов'язання
Дата відповіді: 13.04.2023 19:54
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: dec7a5b2bbe04c52a1ddcdd31ebc2c18
Дата опублікування: 13.04.2023 17:53
Опис: Добрий день. Згідно п. 6.1.3. Інші обов’язки: - прийняти наданий Постачальником Товар та підписати видаткові накладні за умови відповідності наданого Товару асортименту та якості, що зазначені у технічній документації на наданий Товар та заявці направленій Постачальнику, протягом 2 (двох) робочих днів з дати одержання вищевказаних видаткових накладних від Постачальника або надати мотивовану відмову (протягом цього ж строку); Видаткові накладні є первинним документом БО, що підтверджують приймання-передачу товару в момент такої дії та підписуються сторонами в день такого приймання-передачі товару. Замовник пропонує по суті здійснити бездокументарну передачу товару, яка буде такою протягом 2 робочих днів, до моменту підпису ним видаткових накладних, що є грубим порушенням законодавства. Просимо привести п. у відповідність законодавству виклавши в редакції 6.1.3. Інші обов’язки: - прийняти наданий Постачальником Товар та підписати видаткові накладні за умови відповідності наданого Товару асортименту та якості, що зазначені у технічній документації на наданий Товар та заявці направленій Постачальнику, в день отримання товару - підписати та повернути Постачальнику вищевказані видаткові накладних або надати мотивовану відмову (протягом цього ж строку); Дякуємо
Відповідь: приймаємо частково
Дата відповіді: 13.04.2023 19:53
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: f8e4ec3cc00a48f7967ebf222684c38a
Дата опублікування: 13.04.2023 17:52
Опис: Добрий день. Згідно п 5.2. Поставка здійснюється окремими партіями: перша партія (половина товару) – до 15.05.2023, друга партія (друга половина товару) – до 01.08.2023. Замовник залишає за собою право змінити кількість та/або строки поставки з обов'язковим письмовим повідомленням Продавця не менше ніж за 5 днів до строку поставки. В такому випадку заявки Замовника направляються на електронну адресу Постачальника. Товар, що планується до поставки може окремо виготовлятися для Замовника, логістика за ним, з урахуванням триваючої війни рф проти України планується завчасно. Відтак, повідомлення про відмову від частини партії за 5 днів до поставки призведе до збитків постачальника. Просимо збільшити строк такого повідомлення принаймні до 15 днів, виклавши п.5.2. в редакції 5.2. Поставка здійснюється окремими партіями: перша партія (половина товару) – до 15.05.2023, друга партія (друга половина товару) – до 01.08.2023. Замовник залишає за собою право змінити кількість та/або строки поставки з обов'язковим письмовим повідомленням Продавця не менше ніж за 15 днів до строку поставки. В такому випадку заявки Замовника направляються на електронну адресу Постачальника. Дякуємо
Відповідь: не можемо прийняти, так як якщо буде зміна строків чи кількості поставки, то незначна
Дата відповіді: 13.04.2023 19:53
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: 3245ec239f844763b6921bce0ce378cf
Дата опублікування: 13.04.2023 17:52
Опис: Добрий день. Згідно п. 4.7. На дату виникнення податкових зобов’язань (або підстав для їх коригування згідно зі ст. 192 Податкового кодексу України) Постачальник складає податкову накладну (розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної) в електронній формі. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них у випадках, передбачених законодавством, здійснюється Постачальником протягом 15 днів з дати виникнення податкових зобов’язань або виникнення підстав для їх коригування. Відповідно до п. 4.8. Податкові накладні та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (для реєстрації у Єдиному реєстрі у випадках передбачених законодавством) протягом 15 днів з дати виникнення податкових зобов’язань або виникнення підстав для їх коригування надаються Замовнику засобами електроного документообігу в програмі М.Е.Doc, або в будь-який інший спосіб, що не суперечить вимогам Закону України «Про електронні документи та електроний документообіг» та не потребує додаткового узгодження Сторонами. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК, та зменшено розміри штрафів за їх порушення. Закон № 2876 опублікований 07.02.2023 та набрав чинності 08.02.2023. Щодо строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН Нові строки реєстрації в ЄРПН застосовуються до податкових накладних/розрахунків коригування, граничний термін реєстрації в ЄРПН яких припадає на період з дати набрання чинності Законом № 2876 (тобто з датою складання починаючи з 16 січня 2023 року), та діють тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано. Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Варто зазначити, що строки, наведені в п.4.7. договору не відповідали й раніше діючим нормам ПК України. Просимо привести у відповідність до податкового законодавства п. 4.7. та 4.8. та викласти в редакції: 4.7. На дату виникнення податкових зобов’язань (або підстав для їх коригування згідно зі ст. 192 Податкового кодексу України) Постачальник складає податкову накладну (розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної) в електронній формі. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них у випадках, передбачених законодавством, здійснюється Постачальником у порядку та строки визначені ПК України. 4.8. Податкові накладні та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (для реєстрації у Єдиному реєстрі у випадках передбачених законодавством) протягом строків визначених законодавством з дати виникнення податкових зобов’язань або виникнення підстав для їх коригування надаються Замовнику засобами електроного документообігу в програмі М.Е.Doc, або в будь-який інший спосіб, що не суперечить вимогам Закону України «Про електронні документи та електроний документообіг» та не потребує додаткового узгодження Сторонами. Дякуємо
Відповідь: згодні
Дата відповіді: 13.04.2023 19:52
Відповідь надана

Стосовно проєкту договору

Номер: 5c73423b85824b90a88f857f861fbd17
Дата опублікування: 13.04.2023 17:51
Опис: Добрий день. Згідно п.2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає державним стандартам України та встановленими технічними умовами виробника. Разом із Товаром Постачальник повинен надати всі супутні документи на Товар – Декларація про відповідність Товару, документ, що підтверджує гарантію на Товар, паспорт на Товар (у разі якщо його наявність передбачена вимогами діючого законодавства) тощо. Фарба виготовляється за ТУ виробника держ стандартів, які би визначали єдині якісні показники для фарби та яким би вона мала відповідати, в Україні не існує. Відповідність ТУ виробника підтверджується паспортами якості або сертифікатами або іншими аналогічними документами виробника. Задля приведення договору у відповідність до специфіки товару, просимо внести зміни до пункту проєкту договору, виклавши в редакції п.2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає встановленими технічними умовами виробника. Разом із Товаром Постачальник повинен надати всі супутні документи на Товар – паспорти якості або сертифікати або інші аналогічні документи виробника, що підтверджують якість товару; тощо. Дякуємо
Відповідь: погоджуюсь, внесемо
Дата відповіді: 13.04.2023 19:51
Відповідь надана

Стосовно ступеню блиску покриття

Номер: ab23cb976c2246509fccdc4119a8a882
Дата опублікування: 12.04.2023 18:51
Опис: Добрий день. В Додатку 4 до тендерної документації Замовником зокрема передбачені наступні вимоги до предмету закупівлі: - Має утворювати шовковисто-глянцеве покриття. - Зовнішній вигляд покриття: шовковисто-глянцева, рівна, однорідна поверхня. - Блиск покриття, %, не менше 40. Здебільшого Грунт-емалі 3в1 є глянцевими, оскільки виконують також роль фінішного покриття - емалі, які також здебільшого є глянцевими. Окрім того, Замовником не визначена верхня межа блиску покриття, тільки нижня (не менше 40%), відтак до розгляду прийматиметься й грунт-емаль, що має більший відсоток блиску ніж 40 % та є глянцевою, що суперечить іншим вимогам, які передбачають тільки шовковисто-глянцеве покриття. Враховуючи зазначене, задля приведення у відповідність вимог до предмету закупівлі, просимо внести зміни до Додатку 4 виклавши формулювання у наступній редакції: -Має утворювати шовковисто-глянцеве або глянцеве покриття. - Зовнішній вигляд покриття: шовковисто-глянцева або глянцева, рівна, однорідна поверхня. Сподіваємось на розуміння Замовника та заздалегідь вдячні.
Відповідь: Не можемо задовольнити Ваше прохання, так як потрібна яскрава грунт-емаль з блиском покриття не менше 40%
Дата відповіді: 13.04.2023 14:28
Відповідь надана

Стосовно кольорів предмету закупівлі

Номер: 76bec4663ac14a7a99159f95d6b3ca1c
Дата опублікування: 12.04.2023 18:37
Опис: Добрий день. Замовником передбачений перелік кольорів предмету закупівлі, зокрема "шоколадний". Хотілося б зазначити, що виробники називають свою продукцію на власний розсуд, в тому числі й в частині кольорів. Так продукція кольору, який за своєю природою є однаковим чи майже однаковим, може у різних виробників називатись по різному. Наприклад "Грунт-емаль 3в1 шоколадна" та "Грунт-емаль 3в1 темно-коричнева". При цьому Замовником не визначена необхідність відповідності продукції RAL наприклад, що свідчить про те, що Замовнику не принципова відповідність якомусь певному відтінку. У зв'язку з зазначеним, задля можливості пропонувати Учасникам продукцію різних виробників, просимо внести зміни до тендерної документації виклавши в Додатку 4 позиції 7 "Грунт-емаль 3в1 шоколадна або темно-коричнева". Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Ні, темно-коричневий колір не підходить. Для закупівлі необхідний саме відтінок коричневого кольору, який нагадує шоколад
Дата відповіді: 13.04.2023 10:22