-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації , оповіщення про пожежу , системи модульного порошкового пожежогасіння на об’єкті Закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» Жмеринської міської територіальної громади, розташованого по вул. Павлова, 4, м. Жмеринка
Торги не відбулися
822 504.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 112.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 112.52 UAH
Період уточнення:
07.04.2023 11:27 - 14.04.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
9179988ebbae4f0bbc965dd7bbbba75c
Дата опублікування:
13.04.2023 16:49
Опис:
В тендерній документації зазначено: "*Аналогічними вважаються роботи/послуги на здійснення заходів протипожежної безпеки/влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення.". Питання: Чи не буде помилкою надання аналогічного договору за предметом договору - "Встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" або "Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу"?
Відповідь:
Шановний учасник! Ні, це не буде вважатися помилкою
Дата відповіді:
14.04.2023 11:08
Відповідь надана
Щодо гарантійного листа
Номер:
781e8ec02be940ba98b75adc7077e85e
Дата опублікування:
11.04.2023 12:59
Опис:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Ви вимагаєте у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що після завершення робіт на об’єкті, підтвердить відповідність виконаних робіт шляхом комісійної перевірки із залученням третьої сторони – органу з інспектування систем протипожежного захисту, та що за результатами підтвердження відповідності систем протипожежного захисту надасть Замовнику відповідні акти перевірки відповідності, підписані та скріплені печатками членів комісії, у тому числі третьої сторони – акредитованого органу з інспектування систем протипожежного захисту (вартість даних послуг повинна бути включена в загальну вартість виконання робіт).
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників. У закупівлі зможуть брати участь ті учасники, які завідомо мають домовленість з третьою стороною – органом інспектування, що є незаконним, порушенням конкурентного законодавства та законодавства в цілому.
Просимо видалити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
У відповідності до ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту « Настанова з підтримання експлуатаційної придатності», а саме п.6. Оцінка відповідності. п.п.6.1. Загальні вимоги до проведення оцінки відповідності. «Оцінку відповідності СПЗ проводять інспектуванням третьою стороною – органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.» . Висуваючи дану умову замовник ще на стадії торгів повинен бути впевнений в тому, що система буде встановлена і прийнята в експлуатацію у відповідності до всіх Нормативних документів України. Замовник хоче отримати якісну послугу. Це ні в якому разі не є дискримінаційною вимогою. Якщо ви працюєте в даній сфері , ви повинні знати, що об'єкти приймаються в експлуатацію тільки третьою стороною. Нам потрібен лиш гарантійний лист , про те, що ви залучите орган інспектування до здачі системи в експлуатацію.
Дата відповіді:
12.04.2023 09:21
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
ef65482415204d2da43468f0beee0181
Дата опублікування:
10.04.2023 16:01
Опис:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Ви вимагаєте надати у складі пропозиції копію договору (-ів) на роботи/послуги (в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі).
Вимога щодо того, що аналогічний договір повинен бути в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі є незаконною та дискримінаційною, аналогічний досвід не вимірюється сумою аналогічного договору.
З даного питання також існує усталена практика Колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель.
З огляду на це, просимо видалити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання та прийнято до уваги. Сталась технічна помилка. Зміни буде внесено
Дата відповіді:
11.04.2023 11:52
Відповідь надана
Щодо штатного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та в частині дотримання вимог пожежної безпеки
Номер:
5378689a966c4570a3514f44435cb1a3
Дата опублікування:
10.04.2023 16:00
Опис:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Ви вимагаєте надати у складі пропозиції копію сертифікату штатного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та копію сертифікату штатного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Дані вимоги є дискримінаційними та незаконними.
Учасники публічних закупівель мають право залучати працівників не лише на підставі трудового договору (штатні працівники), а й на підставі цивільно-правового договору. Працівники залучені на підставі договорів ЦПХ не є штатними, однак при цьому діють на цілком законних підставах. Дане також підтверджується усталеною практикою Колегією АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель. З огляду на це, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання та прийнято до уваги. Зміни буде внесено.
Дата відповіді:
11.04.2023 11:52