-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вул. Л. Українки від буд. № 39 до дороги М-30 в смт. Козова Тернопільського району Тернопільської області
Завершена
2 454 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 300.00 UAH
Період уточнення:
07.04.2023 10:22 - 16.04.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінація тендерної документації
Номер:
de560a0aabe64e90ba5488443af78571
Дата опублікування:
12.04.2023 11:46
Опис:
Доброго Дня. Згідно Додатку 3: «На підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу 14 пункту 44 Особливостей, Учасник подає інформацію (у довільній формі) про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці. Водночас інформаційна довідка повинна містити посилання на ідентифікатор даної закупівлі.» Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати лист від Замовника в додаток до вищеперерахованого за таких умов Замовник може не надати такого листа, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дана вимога для Учасників торгів є дискримінаційною та незаконною, оскільки порушує наше право на участь в даній процедурі закупівлі у зв'язку з тим, що Замовник може не надати відповідну довідку. Таким чином, участь Учасника в даній процедурі залежить від третьої сторони (Замовника), яка може не надати довідку, що є дискримінаційним для нас як для Учасника, який бажає прийняти участь в даній процедурі закупівлі, а також значно обмежує коло учасників, оскільки Замовник може надати таку довідку тільки тим Учасникам, яких побажає "бачити" в даній закупівлі. Окрім того, практика рішень Антимонопольного щодо аналогічних вимог свідчить про те, що вимога про надання такої довідки Замовником є дискримінаційною по відношенню до учасників та повинна бути усунена із тендерної документації. Зважаючи на сталу практику Антимонопольного щодо рішення про усунення такої дискримінаційної вимоги про надання довідки Замовником, зокрема рішення від 27.02.2023 № 2273 про те, що вимога щодо надання вищезазначеної довідки є абсолютно дискримінаційною просимо виключити дану вимогу із Тендерної документації!!!
Відповідь:
Відповідно до п. 44 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Додаткових вимог щодо надання такого документу Постановою не встановлено.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, так як відповідно до умов тендерної документації кожен Учасник може звернутись за наданням листа від Замовника або підписом посадової особи Замовника на інформаційній довідці. Ми не робимо ніяких виключень, і при зверненні надаємо такий лист або підписуємо довідку Учасника.
Дата відповіді:
13.04.2023 09:04
Відповідь надана
пункт 44 Особливостей
Номер:
1251a6d6c9974f3ea30756b53035478d
Дата опублікування:
11.04.2023 18:02
Опис:
Згідно вимог додатку 3 на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу14 пункту 44 Особливостей, Учасник подає інформацію (у довільній формі) про відсутність факту невиконання своїх зобов’язань Учасником за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником даної процедури, яка має бути підтверджена листом Замовника або підписом посадової особи Замовника на такій інформаційній довідці. Водночас інформаційна довідка повинна містити посилання на ідентифікатор даної закупівлі. Прошу роз`яснити навіщо Учасникам вказану інформацію підтверджувати листом замовника або підписом замовника на такій інформаційній довідці ??
Відповідь:
Відповідно до п. 44 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Додаткових вимог щодо надання такого документу Постановою не встановлено.
Дата відповіді:
13.04.2023 09:03
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
c7366c106fda45d7874d4f300486d165
Дата опублікування:
11.04.2023 17:57
Опис:
Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності інженера з пожежної безпеки. Водночас, умовами тендерної документації визначено, що для підтвердження учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копію/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека». Разом з цим, приписами Довідника кваліфікаційних характеристик професій (Випуск 92) визначено кваліфікаційні вимоги до посади "Інженер з пожежної безпеки", а саме, такі як: Вища освіта за освітнім ступенем магістра та спеціальністю, що відповідає профілю діяльності на посаді. Без вимог до стажу роботи. Отже Довідником КХПП, який є нормативним документом, не обмежено можливість призначення на посаду Інженера з пожежної безпеки виключно з освітою за напрямом "пожежна безпека". На вказану посаду, зокрема, можуть бути призначені особи за напрямом освіти “Цивільний захист” та іншими напрямами, набуття якої дозволяє розв’язувати задачі у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. Отже прошу роз`яснити чому, всупереч приписів нормативних документів, Замовник обмежив можливість учасників підтвердити наявність інженера з пожежної безпеки виключно копію/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА» ??
Відповідь:
Відповідь: Умовами тендерної документації визначено, що для підтвердження учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копію/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека». Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій (Випуск 92) визначено кваліфікаційні вимоги до посади "Інженер з пожежної безпеки", а саме, такі як: Вища освіта за освітнім ступенем магістра та спеціальністю, що відповідає профілю діяльності на посаді. Отже, профілю діяльності на посаді і відповідає освіта за напрямком «пожежна безпека».
Дата відповіді:
13.04.2023 09:02
Відповідь надана
Добавити підтвердження працівників за цивільно-правовими договорами
Номер:
216613ea44d34ff09845678b05049594
Дата опублікування:
11.04.2023 17:55
Опис:
Доброго дня. Додаток 3 містить дискримінаційну вимогу, що порушує основоположні принципи здійснення закупівель та дискримінує всіх потенційних учасників. Пунктом 1.2.2. Додатку 3 до ТД вказано: «Всі працівники повинні бути у штаті Учасника». В тому числі підтвердити кваліфікацію інженерів можна лише шляхом надання трудової книжки. Такі вимоги прямо дискримінують учасників, які залучають необхідних працівників під конкретні проекти за цивільно-правовими договорами на виконання робіт та/або надання послуг. Для виконання вказаних робіт/надання послуг учасники можуть залучити працівників, які на умовах цивільно-правового договору та які залучаються для виконання конкретного обсягу робіт. Учасники можуть мати укладені цивільно-правові договори з працівниками, а саме в штаті такі працівники можуть бути відсутні. Цивільно-правові договори можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами та регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства. Зважаючи на це, своєю вимогою ви прямо заборонили учасникам залучати та підтверджувати наявність працівників на умовах цивільно-правового договору, що суперечать нормам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Таким чином для усунення дискримінації учасників, Просимо Вас забрати вимогу: «Всі працівники повинні бути у штаті Учасника» та добавити вимогу про підтвердження наявності працівників в тому числі на умовах цивільно-правових договорів. Вищезазначене, прямо підтверджує сталу практику Антимонопольного комітету України щодо розгляду аналогічних питань з цього приводу, та положення чинних нормативно-правових актів України.
Відповідь:
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто законодавством про публічні закупівлі надано право Замовника на власний вибір встановлювати передбачені Законом кваліфікаційні критерії.
Згідно статті 1 Кодексу законів про працю України, цей Кодекс регулює трудові відносини всіх працівників.
Згідно абзацу 2 статті 2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на гідне ставлення з боку роботодавця, інших працівників, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів незалежно від характеру виконуваної роботи або займаної посади, крім випадків, передбачених законодавством, та інші права, встановлені законодавством.
Отже, виходячи з аналізу законодавства працівник – це фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, котра використовує найману працю, тобто включені до штатного розпису роботодавця.
Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Фізичні особи, які виконують роботи та/або надають послуги на підставі цивільно-правових договорів не є суб’єктами господарювання не вважаються субпідрядником чи співвиконавцем чи працівниками.
Виходячи з вище наведеного вимога у пункті 1.2.2. Додатку 3 Тендерної документації, щодо наявності працівників у штаті Учасника, не є дискримінаційною вимогою та відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», нормам Кодексу законів про працю України та не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Дата відповіді:
13.04.2023 09:01
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
b9d6a17d2d714d9cb6918ff7aa26ce25
Дата опублікування:
11.04.2023 12:51
Опис:
Шановний Замовнику. У відповідності до Додатку 3 тендерної документації, Ви вимагаєте підтвердити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: «інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи.» «Для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається копія/оригінал трудової книжки, а також копія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «організації дорожнього руху». Стаж роботи на даній посаді на підприємстві чи на аналогічній посаді у іншому підприємстві має становити не менше 1 року. Повідомляємо Вас, що вказана вимога про наявність такого працівника в учасника є беззаперечно ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ПРОТИПРАВНОЮ ТА ПРОТИЗАКОННОЮ!!!!! По-перше, Основним документом про трудову діяльність працівника є його трудова книжка (ч. 1 ст. 48 КЗпП) У свою чергу, абз. 3 п. 2.14 Інструкції № 58 вимагає у трудовій книжці виконувати записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнято працівника, відповідно до найменувань професій і посад, зазначених у Класифікаторі професій (Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327). Отже, посада, на яку прийнято працівника, у штатному розписі установи також повинна відповідати Класифікатору. Згідно АБЕТКОВОГО ПОКАЖЧИКА ПРОФЕСІЙНИХ НАЗВ РОБІТ даного класифікатора немає такої посади як «Інженер з організації дорожнього руху», в свою чергу ви ВИМАГАЄТЕ НАЯВНІСТЬ ТАКОГО ПРАЦІВНИКІВ В УЧАСНИКА, Порушуючи трудове законодавства. По-друге, ознайомлюємо Уповноважену особу із нормами законодавства про компетенцією міських рад їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій. Відповідно до статті 6 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій відноситься зокрема: «організація дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами». Згідно статті 27 Закону України «Про дорожній рух»: «Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється із застосуванням технічних засобів інформаційно-комунікаційних та автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом відповідно до правил і нормативів, а також на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції. До вказаних проектів і схем за приписами відповідних підрозділів Національної поліції можуть бути внесені зміни та доповнення.» «Організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, що створюються відповідними органами: на автомобільних дорогах, що перебувають у власності територіальних громад, - органами місцевого самоврядування; на інших автомобільних дорогах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами; на залізничних переїздах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки на залізничному транспорті.» «У разі виникнення загрози безпеці дорожнього руху, перешкод у русі транспортних засобів і пішоходів відповідні посадові особи Національної поліції, дорожніх і комунальних служб мають право вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху і вживати необхідних заходів щодо усунення перешкод». Функції з організації дорожнього руху покладаються не на УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, А НА СПЕЦІАЛІЗОВАНІ СЛУЖБИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ. Зважаючи на вищенаведені норми чинного законодавства в УКРАЇНІ, виникає питання, чому Замовник в особі Уповноваженої особи встановлює вимоги в тендерній документації ЯКІ СУПЕРЕЧАТЬ НОРМАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА? Чому Вимагає від учасників наявність працівників, функції яких згідно законодавства повинен ЗДІЙСНЮВАТИ САМ ЗАМОВНИК А НЕ УЧАСНИК? ЧОМУ ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЮЧИ НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ІНЖЕНЕРА З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ПОРУШУЄ ЗАКРІПЛЕНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ УКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОДАВСТВА? Зважаючи на ПРАВОВУ БАЗУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, Просимо Вас повністю вилучити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що значно звужує коло учасників та є ПРОТИЗАКОННОЮ щодо наявності в учасника «ІНЖЕНЕРА З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог на користь вже відомого учасника та подальшою провіркою замовника правоохоронними та профілюючими органами на належне виконання ними своїх обов’язків в сфері дорожнього руху.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що посада «Інженер з організації дорожнього руху» відповідає вимогам чинного Класифікатора професій. А саме, «Інженер» код КП - 2149.2 та відповідає нормам ДКХП випуск 1 затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336. Даний спеціаліст необхідний для організації дорожнього руху при виконанні робіт/наданні послуг.
Повідомляємо Вас, що відповідно до ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт, а саме пункту 12 Вимоги щодо безпеки підпункт 12.1 «Виконавці робіт на дорозі повинні виконувати вимоги нормативних документів щодо безпеки дорожнього руху відповідно до вимог, охорони праці відповідно до вимог, охорони навколишнього середовища, пожежної безпеки, а також вимоги проектної документації відповідно до вимог».
Відповідно до підпункту 10.1.1: «До початку дорожніх робіт відповідальна особа повинна визначитися щодо:
а) місця проведення робіт, тривалості, виду та типу дорожніх робіт, умов дорожнього руху та умов проведення дорожніх робіт;
б) заходів з ОДР та способів регулювання дорожнього руху;
в) можливості застосування однієї з типових тимчасових схем (додаток А) чи потреби розроблення тимчасової індивідуальної схеми ОДР»;
г) необхідної кількості тимчасових ТЗР для облаштування зони дорожніх робіт, їхніх видів, типів, типорозмірів;
д) необхідності штучного освітлення дорожніх робіт.
Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Сфера застосування «Цей стандарт установлює вимоги щодо огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування (далі — доріг) та в межах червоних ліній вулиць та доріг населених пунктів (далі — вулиць)» Отже дана вимога не є дискримінаційною, так як саме при виконанні робіт Підрядник повинен забезпечити організацію та безпеку дорожнього руху, для чого і потрібен інженер з організації дорожнього руху.
Дата відповіді:
13.04.2023 09:00