• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративно-господарської будівлі (АЗПСМ та ЗДО №4) Колочавської сільської ради (для покращення умов тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб) по вул. Шевченка в с.Колочава Хустського району» (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 232 086.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 320.86 UAH
Період уточнення: 03.04.2023 15:50 - 09.04.2023 00:00
Відповідь надана

Дотримуйтеся законодавства

Номер: 27a030221dc64c668f8b47d5935335d2
Дата опублікування: 03.04.2023 16:41
Опис: Замовнику, ви обмежуєте участь потенційних /Учасників, що є порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови 1178, адже встановивши Вимогу "- Учасник документально підтверджує, що він пройшов аудит та має діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації має відповідати виду робіт відповідно до технічного завдання. - Учасник також має надати сертифікат на систему екологічного управління, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Ви обмежуєте інших Учасників, крім Вигідних Вам, адже на даний момент існує більшк 50 типів ІСО, Ви вибрали виключно 3 які чомусь Вам найбільше довподоби, або просто є у Вашого Учасника-переможця. Також зазначимо що жоден закон не передбачає обовязку отримання даних ІСО (будь-яких), й здіснюється за власним волевиявленням юридичної особи, ФОП. Вимагати їх є порушенням загальних принипів закупівель. Просимо прибрати їх.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Вдячні Вам, що звернули увагу на нашу закупівлю. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14001, 45001. Вимога щодо наявності вказаних Сертифікатів дещо звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, однак, оскільки в Україні є значна кількість суб’єктів господарювання, які пройшли вказану сертифікацію, підтвердили високий рівень організації роботи та можливість якісно надати послуги, виконати роботи, що відповідає міжнародним стандартам в галузі управління якістю, екологічного управління та управління охороною здоров’я та безпекою праці, то вказана вимога є повністю обґрунтованою, не може бути визнана дискримінаційною. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги встановлені в тендерній документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а також необхідно зазначити, що значна частина суб’єктів господарювання в Україні (значно більше 2) здатні забезпечити вказану вимогу, тож вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 05.04.2023 11:51