• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна) ліфта №2 в адміністративній будівлі за адресою м. Київ (*конкретна адреса буде зазначена в договорі)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-03-001723-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт (заміна) ліфта №2 в адміністративній будівлі за адресою м. Київ (*конкретна адреса буде зазначена в договорі)). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 45310000-3. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 439 323,20 грн (один мільйон чотириста тридцять дев'ять тисяч триста двадцять три грн 20 коп) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – роботи - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА

Завершена

1 439 323.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 393.23 UAH
Період уточнення: 03.04.2023 12:28 - 14.04.2023 00:00
Відповідь надана

Технічний нагляд

Номер: 85034021df2c4d7a9354dc941f366bf7
Дата опублікування: 12.04.2023 14:03
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення - на кого (на Замовника чи на Учасника) покладаються витрати на оплату послуг на здійснення технічного нагляду? Чи повинні учасники включати кошти на оплату технічного нагляду до своєї договірної ціни?
Відповідь: Роботи з технічного нагляду за даним об’єктом винесено в окремий договір окремим лотом UA-2023-04-03-005369-a
Дата відповіді: 14.04.2023 10:01
Відповідь надана

Експертиза кошторисної документації

Номер: da7b375a857c49a79df7de607ecfe654
Дата опублікування: 11.04.2023 15:02
Опис: Просимо надати роз'яснення - за чий рахунок (Замовника чи Учасника) буде проводитись експертиза кошторисної документації та чи потрібно учасникам включати вартість проведення експертизи кошторисної документації до загальної ціни своєї тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником проведена експертиза кошторисної документації та отримано Експертний звіт (позитивний). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.04.2023 12:20
Відповідь надана

Кошторисна документація

Номер: cfa7e4239ce2426e8017923cd6b6e197
Дата опублікування: 10.04.2023 15:01
Опис: Доброго дня! Просимо надати роз'яснення які кошторисні документи учасники повинні надавати у складі документів на підтвердження розрахунку своєї цінової пропозиції? Також просимо зазначити, як повинна бути розрахована договірна ціна (тверда чи динамічна договірна ціна)?
Відповідь: Шановний учаснику, тендерною документацією не передбачено надання в складі пропозиції документів на підтвердження розрахунку своєї цінової пропозиції. Переможець при укладанні договору повинен надати документи згідно Проекту договору (основні умови проекту договору), а саме: п.19.1.2. Договірна ціна з кошторисними розрахунками (Додаток № 2). Розрахована договірна ціна повинна бути твердою. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.04.2023 12:19
Відповідь надана

Сертифікат готовності об'єкта до експлуатації

Номер: 53def994993c48748fefc75b0d827698
Дата опублікування: 07.04.2023 11:59
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення - на кого (на Замовника чи на Учасника) покладаються витрати на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію - Сертифікат готовності об'єкта до експлуатації із середніми (СС2) наслідками (№ ч.ч. 3 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва) (Том 3 Робочого проєкту))?
Відповідь: Згідно Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, (Том 3 Робочого проекту)ч.ч. 3 передбачено кошти на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію - Сертифікат готовності об'єкта до експлуатації із середніми (СС2) наслідками
Дата відповіді: 10.04.2023 10:18
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: 0c3255dde3fd4f9c920c4ce08f43fd0c
Дата опублікування: 06.04.2023 16:42
Опис: Просимо Вас надати пояснення, чому згідно Проєкту договору (Додаток № 4 до ТД) передбачено, що договір укладається за процедурою закупівлі, яка здійснюється в умовах воєнного стану відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022 № 169. Звертаємо Вашу увагу, що вказана Постанова КМУ № 169 від 28.02.2022 року втратила чинність 15.11.2022 року на підставі Постанови КМ № 1275 від 11.11.2022. Просимо привести проєкт договору у відповідність до вимог чинного законодавства
Відповідь: Шановний учаснику, В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:44
Відповідь надана

Такелажні роботи

Номер: 6fd0ac3d5de744a4b8a78cf77bcae833
Дата опублікування: 06.04.2023 16:34
Опис: Шановний Замовнику! Згідно пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації передбачено виконання такелажних робіт, обладнання вагою до 500 кг з рознесенням в машинне приміщення, та такелажних робіт обладнання вагою до 100кг та зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно Додатку А. Згідно пункту 3 Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації передбачено виконання такелажних робіт, обладнання вагою до 630 кг з рознесенням в машинне приміщення, та такелажних робіт обладнання вагою до 100кг, та зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно Додатку А. Разом з тим, згідно Додатку А (Зокрема, згідно кошторисної документації (ТОМ 3 Робочого проєкту) не передбачено такого виду робіт як такелажні роботи при виконанні демонтажних робіт існуючого устаткування та монтажних робіт нового устаткування. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас привести Таблицю 1 Додатка № 1 до ТД у відповідність до Додатку А або ж зазначити конкретну кількість такелажних робіт, які повинні виконуватись згідно п. 2 та п. 3 Таблиці 1 Додатку № 1 до ТД.
Відповідь: Шановний учаснику, надана інформація буде уважно вивчена та в разі встановлення доцільності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. В будь якому разі роботи мають бути виконані відповідно додатку А ТД як визначального технічного документу та готувати пропозицію в технічній частині слід виходячи з додатку А ТД. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:43
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: 05b96a8de4a34c7788bcdd60818999c5
Дата опублікування: 04.04.2023 16:49
Опис: Просимо Вас видалити пункт 15.4 Розділу 15 Проєкту договору (Додаток № 4 до ТД), оскільки дані вимоги не встановлені Тендерною документацією (зокрема, такі вимоги відсутні у п. 2 Розділу IV Тендерної документації та у Розділі II Додатку № 5 до ТД). Враховуючи зазначене, положення проєкту договору у цій частині суперечить вимогам Тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги по договірному забезпеченню централізовані в АТ «УЗ» в додатку 5 ТД зазначено що гарантія має відповідати умовам вказаним в договорі. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:43
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: e3c00dabd9214617a95032c1723ef80c
Дата опублікування: 04.04.2023 11:44
Опис: Просимо Вас надати роз'яснення, чи буде вважатися належним виконанням вимог пп. 3.3 п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації зазначення в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформації про договір, предметом якого є капітальний ремонт ліфта (код ДК 021: 2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація). Чи аналогічним буде вважатися тільки договір, укладений за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи ?
Відповідь: Шановний учаснику, Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на роботи подібні до предмету закупівлі (демонтаж та монтаж ліфта). Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:43
Відповідь надана

Щодо надання листа від виробника ліфта

Номер: 2a759539c1c24840ade03d317e7cc6fa
Дата опублікування: 04.04.2023 11:28
Опис: Для забезпечення однозначного розуміння вимог Тендерної документації усіма потенційними учасниками процедури закупівлі, просимо Вас надати роз'яснення та зазначити які саме технічні характеристики мають бути ззазначені у листі від виробника основного обладнання (ліфта) або представника виробника або дилера або дистриб'ютора (що надається учасниками у складі тендерної пропозиції згідно вимог пп. 1.1 п. 1 Розділу II Додатку № 1 до ТД),
Відповідь: Шановний учаснику, В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:43
Відповідь надана

Щодо надання дозволу Держпраці

Номер: 2f9ef8cdc2714ec0be4b4eadb806231a
Дата опублікування: 04.04.2023 11:21
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року (зі змінами , внесеними Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021 року) з 03.02.2021 року монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється на підставі дозволу. Разом з тим, відповідно до п. 3 Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 року декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Окрім того, відповідно до пп. 2 п. 1 Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 року на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, на даний час роботи з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки можуть виконуватись як на підставі дозволу, так і на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до пп. 1.2 п. 1 Розділу II Додатку № 1 до ТД та передбачити можливість надання або дозвілу Держпраці, або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Відповідь: Шановний учаснику, В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.04.2023 12:42