-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви.
Косерви рибні "Бички в томатному соусі". Поставка товару здійснюється транспортом постачальника, невеликими партіями в кількості відповідно до телефонної заявки замовника:1 раз на місяцьБанки чисті, без деформації, етикетка – ціла, міцно приклеєна, без забруднень з чітким текстом. На поверхні банок не повинно бути темних плям, та віддуття. .
Завершена
97 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 975.00 UAH
мін. крок: 1% або 975.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2023 11:51 - 14.04.2023 00:00
Відповідь надана
Дивні вимоги
Номер:
652956d378564ba1a1143746cbdef611
Дата опублікування:
03.04.2023 16:55
Опис:
Шановний Замовнику! 1. У Додатку 1 Ви вимагаєте "Всі продукти харчування мають відповідати вимогам ДСТУ та діючому законодавству. Країна виробник: Україна" і "У цій ТД всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження таке чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»", потім знову вимагаєте ДСТУ: "лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання". Уточніть, чи можна пропонувати товар не по ДСТУ і не бути відхиленим за це. Навіщо Ви вводите в оману потенційних учасників?
2. Ви вимагаєте "Виконавець повинен мати власний автомобільний транспорт або орендований за договором оренди (копію надати договору), обладнаний для перевезення продуктів харчування, їх зберігання та запобігання забрудненню із дотриманням товарного сусідства, мати санітарний паспорт.". Чому не можна надати, наприклад, договір позички чи лізингу автотранспорту? Навіщо Ви встановлюєте дискримінаційний критерій? Якими нормативно-правовими актами Ви керувались коли вимагали санітарний паспорт? Ви впевнені, що він обов'язковий? Хто його видає?
3. У Додатку 8 : "Документи що надаються переможець процедури .... Витяг з реєстру платників податку на додану вартість та/або платників єдиного податку (копія).
Завірена переможцем копія або сканований оригінал довідки з обслуговуючого банку Переможця про відкритий поточний рахунок (у разі наявності в Переможця декількох обслуговуючих банків – надати довідки з усіх обслуговуючих банків, зазначених у відомостях про учасника)." Почитайте Особливості (ПКМУ № 1178). Переможець має надати тількі підтвердження відсутності підстав відхилення пропозиції, ліцензію/документ дозв. характеру. Ні про які довідки з банку і т.п. не йдеться. Ви не вправі вимагати більше, ніж вказано у законодавстві.
3. У додатку 2 : "Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір ДК 021:2015-15240000-2 - «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (консерви рибні: «Бички в томатному соусі»)." А договір на поставку інших рибних консервів чому не годиться? Бички - це принципово, чи це зроблено під конкретного постачальника, якому треба забезпечити перемогу? "- спосіб поставки (наливом)" це взагалі про що?
Відповідь:
Внесла зміни в тендерну Документацію.
Додаток 1
до Тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 –15240000-2 -«Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (консерви рибні: «Бички в томатному соусі»).
№ з/п Найменування товару Од.
виміру Кількість Технічні, якісні характеристики товару
1
Бички в томатному соусі
кг
500 Без ГМО, що має бути зазначено на жерстяних банках. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ.
Фасування - ж/б.
Банки чисті, без деформації, етикетка – ціла, міцно приклеєна, без забруднень з чітким текстом. На поверхні банок не повинно бути темних плям, та віддуття. Куски чи тушки риб цілі, правильної форми, із шкірним покровом типового кольору, консистенція – щільна. При обережному перекладанні шматки риби повинні зберігати форму. Кількість олійного (томатного) заливання у межах 10 – 40 % для консервів різних видів. Смак і запах приємний, властиві вареній рибі цього виду з присмаком і ароматом прянощів та інших добавок, без сторонніх присмаків і запахів. Транспортні послуги, завантаження, розвантаження входить в ціну товару. На партію повинен бути паспорт якості, завірений постачальником та виписаний на нього.
* Всі продукти харчування мають відповідати вимогам ДСТУ та діючому законодавству. Країна виробник: Україна.
У цій ТД всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження таке чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент» (у разі іншої торгової марки надати порівняльні таблицю).
Вимоги до предмета закупівлі:
Товар повинен надходити згідно поданих заявок і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації.
Копії сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі (товару), повинні надаватися у складі пропозиції.
Забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається постачальнику. Замовник при поставці товару має право на свій розсуд вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників товару на їх відповідність вимогам замовника за рахунок учасника. В такому випадку учасник зобо’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження технічних та якісних показників
При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
1. Товар повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України з урахуванням та дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165).
2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
3. Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві.
4.Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Постачальник.
Обов”язкова технічна вимога:
4.1 Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника на зазначену адресу: вул.Радянської Армії, 22, Миколаївська область, Баштанський район, с. Старогорожене, 56135 (склад установи), відповідно до телефонної заявки Замовника.
4.2 Товар постачається окремими (не великими) партіями протягом загального строку поставки товару, за телефонною заявкою Замовника, а саме: 1 раз на місяць.
5. Строк поставки товарів: до 31 липня 2023 р., не пізніше 3-х робочих дня з дня отримання заявки від Замовника.
6. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні,витрати по доставці товару і т.п.)
7. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника.
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- копії документів завірені підписом та печаткою про якість продукції (сертифікати відповідності/якості або інші документи, що підтверджують якість товару), в яких зазначені всі показники стосовно відповідності товару, критеріям документації торгів, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію;
- лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання;
- на виконання вимог ст.44 та 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, копію діючого договору про дезінфекцію автотранспортних засобів;
8. Маркування, зазначення інформації про товар здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 №2639-VIII.
9.Водій (експедитор) або інші особи, які будуть приймати участь у виконанні договору обов'язково повинні мати особисту медичну книжку (надати копію).
10. Виконавець повинен мати власний автомобільний транспорт або орендований за договором оренди(копію надати договору), обладнаний для перевезення продуктів харчування, їх зберігання та запобігання забрудненню із дотриманням товарного сусідства, мати санітарний паспорт.
11. Учасник має бути оператором ринку, на підтвердження чого повинен надати копію оригіналу документу про державну реєстрацію потужностей оператора ринку або експлуатаційного дозволу, якщо предмет закупівлі тваринного походження. У разі, якщо учасником не є виробником він надає Замовнику підтверджувальні документи про наявність відповідного товару згідно специфікації:
- копію договору (дилера, дистриб’ютора, агента тощо) з виробником;
- документи про якість і споживчі властивості товару від Виробника, які зазначені у тендерній документації.
Товар повинен відповідати екологічним нормам, про що надається інформація, що технології застосовані при виробництві та доставці товару, сприяють захисту довкілля.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку.
З умовами технічних та якісних вимог до предмету закупівлі ознайомлені, з вимогами погоджуємося
"___"________________2023року ________________________________
(Підпис) ( власне ім’я, прізвище, посада уповноваженої особи учасника)
М.П. (у разі наявності печатки)
Додаток №2
до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Критерії Документ, який підтверджує відповідність
1 2
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка в довільній формі з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі, суми договору, разом із копією такого аналогічного договору учасник має подати підтвердження виконання договору – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
2. Інші документи, що вимагаються замовником
Вимога Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам
2.1. Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності 1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування Учасника;
б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
г) банківські реквізити (розрахунковий рахунок, назва та МФО банку учасника).
2. Копія статуту (діюча редакція) (для юридичних осіб).
3. Копія витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
4. Копія відомостей ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
5. Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
6. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи).
8. Документ, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
9. Лист – погодження з проєктом договору (складений в довільній формі) .
10. Лист-згода на обробку персональних даних Додаток 6.
11. Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування;
12.Документ щодо відомостей про державну реєстрацію потужностей учасника у рєєстрі Держпродспоживслужби України (згідно наказу Мінаграрполітики №39 від 10.02.2016 року
13. Наявність Експлуатаційного дозволу.
Додаток № 5
до тендерної документації
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ №__
«____» _______________ 2023 року
Горожанський психоневрологічний інтернат в особі директора Пільгуя Олександра Зіновійовича, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, і _______________________________________, в особі ___________________, що діє на підставі ______________________________(далі – Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про наступне (далі - Договір):
I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Постачальник зобов'язується поставити Замовникові товар, зазначений в п.1.2., а Замовник – прийняти та оплатити такий Товар.
1.2. Найменування товару:
ДК 021:2015
ДК 021:2015: 15240000-2-«Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (консерви рибні: «Бички в томатному соусі» )
.1.3. Кількість товару що є предметом договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та потреб Замовника.
1.4. Кількість та ціна на товар зазначається у специфікації.
II. ЦІНА, ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ
2.1. Ціна за одиницю товару встановлюється в національній валюті України – гривні та зазначена у специфікації.
2.2. Загальна сума Договору становить ____________ грн. (зПДВ), (____________________________________________ гривень (з ПДВ)).
2.3. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення.
2.4. При зміні ціни на товар у порядку, визначеному п.12.3. даного Договору, Сторонами вносяться відповідні зміни до Договору у вигляді додаткових угод, підписаними обома сторонами, які є невід’ємними частинами Договору.
2.5. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін залежно від кошторисних призначень і фактичних видатків. У такому випадку обсяг товару підлягає коригуванню у відповідності з п.1.3 Договору.
2.6. До ціни товарів включена вартість тари, упаковки та маркування, перевезення, а також виконання послуг пов’язаним із розвантаженням та завантаженням товарів.
2.7. . Ціна за одиницю товару не може змінюватися протягом 90 днів у бік збільшення з дати укладання договору.
2.8. Фінансування здійснюється з загального та спеціального фондів .
III. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
3.1. З урахуванням частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання замовника виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2023 рік та обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі.
3.2. Оплата товару проводиться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника.
3.3. Оплата за поставлений товар проводиться Замовником протягом 30 календарних днів після його отримання на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних .
3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
IV. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Замовник зобов'язаний:
4.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар (при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань));
4.1.2. Приймати поставлені товари належної якості згідно з накладною та іншими супровідними документами.
4.2. Замовник має право:
4.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 10 (десяти) днів до дати розірвання Договору.
4.2.2. Контролювати поставку товарів у строки, встановлені цим Договором.
4.2.3.Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору, що оформлюються додатковими угодами.
4.2.4. Повернути накладні Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо);
4.2.5. Відмовитися від прийняття товару та вимагати його заміни у разі невідповідності його якості та нормативним документам протягом 3 годин після складання акту;
4.2.6. Вимагати відшкодування завданих Покупцю збитків, зумовлених порушенням Постачальником умов цього Договору.
4.2.7. Інші права. У разі недостатнього фінансування проводити закупівлю не на всю суму, заявлену в Договорі.
4.2.8. У разі порушення Постачальником порядку та строків доставки Товару, його кількості та якості, а також при зміні Постачальником в односторонньому порядку умов Договору чи відмови від виконання Договору Покупець, в односторонньому порядку, має право:
- відмовитися від подальшого виконання зобов’язань Постачальником за Договором;
- достроково розірвати Договір, повідомивши про це Постачальника у строк 5 (п’яти) робочих днів з дня настання таких підстав.
4.2.9 Перевіряти наявність санітарної книжки водія.
4.3. Постачальник зобов'язаний:
4.3.1. Забезпечити поставку товару у строки та терміни, встановлені цим Договором;
4.3.2. Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом VI цього Договору.
4.3.3. У разі поставки неякісних товарів, або таких товарів, що не відповідають вимогам даного Договору, Постачальник повинен замінити товар протягом 3 годин.
4.3.4. У разі необхідності перевірки поставленого товару на предмет відповідності якості, Постачальник зобов’язаний здійснити аналіз цього товару за власний рахунок.
4.3.5. Поставити товари власним транспортом за свій рахунок, згідно з замовленням Замовника.
4.3.6. Поставляти товари в узгоджений термін.
4.3.7. Надавати на кожен вид товару видаткову накладну, яка включає в себе свідоцтво про якість, декларацію виробника.
4.3.8. Взяти на себе повну відповідальність за санітарно-гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товару.
4.3.9. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють своєчасне постачання Товару, не пізніше ніж за 7 робочих днів до дати поставку товару письмово повідомити про це Замовника.
4.4. Постачальник має право:
4.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товар (крім випадків затримки оплати Замовника, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку));
4.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Замовника;
V. ПОСТАВКА ТОВАРУ
5.1.Постачальник зобов’язаний доставити товар за адресою: вул.Радянської Армії, 22, Миколаївська область, Баштанський район, с. Старогорожене, 56135
5.2. Замовник здійснює закупівлю товарів згідно із заявками, яка подається не менш, ніж за 1 день до моменту поставки електроною поштою, телефоном. Асортимент та кількість Товару в кожній партії, Замовник вказує в замовленні на поставку відповідної партії Товару.
5.3. Поставка товару Замовнику здійснюється з визначеною періодичністю ( один раз на місяць – з 8.00 до 16:00 год.) по замовленню (за допомогою засобів телефонного та (або) електронного зв'язку) відповідно до умов договору, специфікації, з зазначенням асортименту та кількості товару. Постачальник зобов’язаний поставити товар у повному обсязі, згідно із заявками Замовника, з 8.00 до 16:00 год, крім святкових днів та вихідних. У випадку поставки товару не в зазначений час Замовник має право відмовитись від прийому продукції без компенсування витрат Постачальника.
Розклад постачання товару узгоджується при підписанні договору.
5.4. Пакування, фасування, завантаження, розвантаження та підвіз товару до Замовника відбувається силами і за рахунок Постачальника.
5.5. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.
5.6. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам та правилам, водій якого повинен мати санітарну книжку.
5.7. При виникненні претензій по недопоставці товару Постачальник повинен провести допоставку протягом 3 годин з дня отримання претензій..
5.8. Постачальник здійснює передачу товарів матеріально-відповідальній особі Замовника згідно видаткової накладної.
5.9. Датою поставки вважається день передачі товару Постачальником Замовнику за накладною в місці призначення. Накладна оформлюється в двох примірниках Постачальником. Одна накладна залишається в закладі, інша з підписом того, хто прийняв товар, надається Постачальнику.
VI. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ.
7.1. Право власності та всі ризики стосовно Товару переходить в момент фактичної передачі Товару від Постачальника Замовнику.
Датою поставки і переходу права власності та всіх ризиків на Товар є дата, указана у накладній на відпуск Товару Замовнику, яка видається Постачальником.
7.2. Приймання-передача товару здійснюється представниками обох Сторін на складі Замовника згідно наданих Постачальником супроводжуючих документів на Товар із підписанням відповідних накладних.
7.3. Замовник перевіряє зовнішній вигляд та кількість збірної тари (упаковок) у момент прийому Товару.
7.4. У разі виявлення недостачі Товару та/або браку Замовник має право подати Постачальнику претензію. Постачальник повинен протягом 3 годин від часу її отримання замінити товар неналежної якості та/або здійснити допоставку товару відповідно до заявки Замовника.
VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
8.2. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором з Постачальника:
8.2.1. За порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів, при цьому Постачальник власними силами і засобами замінює неякісні (некомплектні) товари.
8.2.2. За несвоєчасну поставку товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків від суми непоставленого в строк товару.
8.2.3. За порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1% від вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
8.2.4. У разі відмови у поставці товарів за заявкою Замовника, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків від суми замовлених Замовником товарів.
8.2.5. У випадку поставки Постачальником товарів без заявки, Замовник має право не приймати поставлений товар, про що повідомляє Постачальника. В такому разі Постачальник зобов’язаний негайно вивезти товар зі складу Замовника та відшкодувати витрати Замовника у зв’язку із зберіганням товару згідно виставленого Замовником рахунку.
8.2.6. У разі розірвання цього Договору з ініціативи Постачальника, останній повинен сплатити штраф у розмірі двадцяти відсотків від суми замовлених Замовником товарів.
8.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань за цим Договором.
8.4. Відповідальність Замовника передбачена діючим законодавством України.
8.4.1. Замовник має право розірвати Договір достроково у разі порушення Постачальником договірних зобов'язань (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання сертифікатів якості продукції, при відсутності санітарного паспорту на транспорт та санітарної книжки водія) з обов'язковим попередженням за 5 календарних днів та проводить остаточні розрахунки за фактично наданий товар протягом 10 робочих днів з дня розірвання Договору.
IX. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання, або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, якщо таке невиконання або неналежне виконання обумовлене настанням або дією обставин непереборної сили (форс – мажорних обставин), які не існували під час укладання договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання договірних зобов’язань.
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 1 (одного) дня з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
9.3. Доказом виникнення обставин непоборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими органами.
9.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 10 (десять) календарних днів, кожна із Сторін у встановленому порядку має право розірвати цей Договір.
X. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
10.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
XI. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1. Цей Договір набуває чинності з _______________2023 року і діє до 31 липня 2023 року.
11.2. Строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару може бути подовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке подовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
11.3. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
11.4. Цей Договір укладається і підписується у 2-х (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу.
11.5. Додатки, зміни та доповнення до цього договору, підписані Сторонами протягом терміну його дії, є невід'ємними частинами цього договору.
11.6. Зміни та доповнення до цього Договору (додаткові угоди) мають юридичну силу за умови, якщо вони не суперечать вимогам тендерної документації, оформлені письмово, зареєстровані і підписані уповноваженими представниками Сторін, завірені печатками (за наявності). Сторони зобов’язуються письмово повідомляти одна одну у випадку ухвалення рішення про ліквідацію, реорганізацію або банкрутство однієї з Сторін у термін не пізніше 3-х календарних днів із дати прийняття такого рішення. У ті ж терміни сторони сповіщають одна одну про зміну поштової, юридичної адреси або банківських реквізитів.
11.7. Договір може бути достроково розірваний за рішенням суду, або за рішенням Замовника у випадку невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим договором.
XII. ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ
12.1. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
12.2. Зміни до договору закупівлі вносяться якщо строк його дії ще не закінчився (ст. 631 ЦКУ). Це стосується й можливості продовжити дію договору.
12.3. Внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку.
12.4. Замовник може внести зміни або розірвати договір в односторонньому порядку при умові невиконання,часткового виконання, істотного порушення Постачальником будь-якого пункту договору або в інших випадках, встановлених законом.
12.5. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
12.6. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
12.7. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, зацікавлена сторона має право передати спір на вирішення суду.
12.8. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
12.9. Закінчення строку договору не звільняє Постачальника від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору.
XIII ІНШІ УМОВИ
13.1. Інші умови, не передбачені цим Договором, регулюються між Сторонами чинним законодавством України
ХІV. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
14.1. Невід'ємною частиною цього Договору є специфікація (додаток 1 до договору).
ХV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
„ПОСТАЧАЛЬНИК” „ЗАМОВНИК”
Горожанський психоневрологічний інтернат
Адреса: 56135 с.Старогорожене ,
Баштанськогорайону, вул.Радянської Армії,22
Код ЄДРПОУ 03190596
Платіжні реквізити :
р/р________________________________________
МФО 820172
В УДКСУ у Баштанському р-ні
Постачальник:_______________ Замовник: _________ Олександ ПІЛЬГУЙ
« » 2023р. « » 2023р.
Додаток 1 до Договору № ___
від «___»________2023р.
Специфікація
ДК 021:2015 –15240000-2 - «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви .
№ з/п Найменування товару
(торгівельна назва) Форма випуску Кількість Ціна за
одиницю
(з/без ПДВ), грн. Сума
(з/без ПДВ),
грн.
1 Бички в томатному соусі кг 500
Загальна вартість, грн
в т.ч. сума ПДВ, грн
Загальна сума договору _________________________________________________________грн.
(цифрами та прописом)
Постачальник ______________ Замовник ___________Олександр ПІЛЬГУЙ
Додаток № 7
до тендерної документації
Зразок
_______________________________________________________________________
на фірмовому бланку (у разі наявності), повне найменування учасника, ідентифікаційний код,
місцезнаходження, поштова адреса, банківські реквізити, засоби зв’язку.
Вих. №____ від _____________
Лист-згода
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2012 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у публічних закупівлях, цивільно-правових та господарських відносин.
Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи
Додаток № 6
до тендерної документації
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).
Учасник не повинен відступати від змісту даної форми.
Форма цінової пропозиції*
__________________________________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у електронних закупівлях щодо закупівлі код за
ДК 021:2015: 15240000-2-«Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (консерви рибні: «Бички в томатному соусі» )
Повна назва Учасника __________________________________________________________
Юридична адреса _____________________________________________________________
Фактична адреса _______________________________________________________________
Код ЄДРПОУ _________________________________________________________________
Банківські реквізити __________________________________________________________
П.І.Б. керівника або представника згідно з довіреністю _____________________________
Телефон, факс, e-mail _________________________________________________________
Ми зробили всі відповідні розрахунки та надаємо нашу пропозицію:
№ з/п Найменування товару Одиниця
виміру Кіл-ть Ціна
за од.,
грн. без ПДВ Ціна
за од.,
грн. з ПДВ Сума, грн.
1 Бички в томатному соусі кг 500
Разом без ПДВ, грн.
ПДВ, грн.
Загальна вартість з ПДВ, грн.
Примітка: У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, то ціна за одиницю товару вказується без ПДВ.
*Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону)
(назва Учасника) , надаємо Вам свою Пропозицію стосовно закупівлі _________________________________________________ (далі – Товар), та підтверджуємо, що у разі визнання нас переможцем, зобов'язані укласти Договір з урахуванням всіх вимог, у строк не пізніше 15 днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, а також здійснити поставку вказаного Товару в терміни, передбачені договором.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції електронних закупівель згідно з умовами документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Своїм підписом підтверджую достовірність інформації, наданої в нашій пропозиції та погоджуюсь виконати всі умови, викладені в документації електронних торгів.
___________________________________ (прізвище, ім’я та по батькові уповноваженої особи)
Дата відповіді:
12.04.2023 15:55