• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період уточнення: 06.02.2018 13:26 - 07.02.2018 17:00
Відповідь надана

Зміни до Договору про надання послуг

Номер: abe8bcb151a04995a7641de2b3acdde8
Дата опублікування: 07.02.2018 15:09
Опис: Просимо Вас розглянути можливість викласти деякі пункти Додатку №2 до Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в новій редакції, а саме 3.1.2. Перед здаванням на обробку посортувати білизну або інші речі за кольором, асортиментом і ступенем забруднення відповідно до пункту 2 розділу II і спакувати в спеціальну промарковану тару відповідно до пункту 5 розділу V Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ від 30.04.2014р. № 293. 4.1. Якість надання Послуг за цим Договором, повинна відповідати вимогам Галузевого стандарту України ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні» та Галузевого стандарту України ГСТУ 201-03-96 «Одяг та предмети домашнього вжитку після хімічної чистки» та ІНСТРУКЦІЇ зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров'я затвердженою Наказом №293 від 30.04.2014 МОЗ України. Та додати пункти 2.4. Ціна та сума Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у частині 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. 3.1.5. Надати промарковану стійкою до води, кислот, лугів та миючих засобів контрастною фарбою з зазначенням Назви замовника та його функціональних підрозділів (згідно п.6, розділу VI Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ від 30.04.2014р. № 293);
Відповідь: Ця Інструкція визначає порядок технології обробки як інфікованої, так і неінфікованої білизни і поширюється на всі пральні, розташовані у закладах охорони здоров'я.Договір складено з урахуванням вимог та специфіки нашого лікувального закладу. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 07.02.2018 16:14