• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вулиця Проскурівська, будинок 11, селище Гостомель Бучанського району Київської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

59 217 920.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 592 179.21 UAH
Період уточнення: 31.03.2023 16:21 - 08.04.2023 00:00
Відповідь надана

щодо надання документів з охорони праці

Номер: 8b59762cc50640578d49bd2d5405b7dc
Дата опублікування: 04.04.2023 10:22
Опис: Уточніть будь ласка чи може бути надано внутрішній протокол перевірки знань з охорони праці робочих працівників членами комісії ІТР компанії, які мають кваліфікацію та посвідчення?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2.2. Додатку 4 тендерної документації учасники мають підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, та які пройшли навчання Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07.
Дата відповіді: 05.04.2023 15:54
Відповідь надана

Уточнення щодо професій

Номер: a2102aa192bb4660a939e72a12e51abd
Дата опублікування: 04.04.2023 10:19
Опис: Скажіть будь ласка чи можна замість маляра, штукатура та лицювальника (будівельного) надати в пропозиції опоряджувальника будівельного? Ця професія вважатиметься спорідненою та чи не буде це привід щодо відхилення учасника?
Відповідь: Доброго дня! На підтвердження в Учасника наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник для виконання робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог цієї документації, повинен мати склад мінімально-необхідних працівників, перелік яких наведено у Таблиці Б. Згідно Таблиці Б працівників відповідної кваліфікації має бути не менше ніж 14 осіб, з посадами, які зазначені у Таблиці Б. Разом з тим, документацією не передбачено займання декількох посад одним і тим самим працівником, вказаних у Таблиці Б. Тендерною документацією допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У разі залучення працівників, які працюють за суміщенням, у складі тендерної пропозиції Учасника мають бути надані підтверджуючі документи. Але при цьому, зверніть увагу, що чисельність працівників визначено Таблицею Б у кількості 14 осіб.
Дата відповіді: 05.04.2023 15:54
Відповідь надана

Надання документів в зручному форматі

Номер: c44e9826ea204f11888b23643ae50b6b
Дата опублікування: 04.04.2023 10:16
Опис: Доброго дня. Оскільки строки для підготовки тендерної пропозиції дуже маленькі, а об'єм інформації досить великий, для зручності і швидкості просимо надати Тендерну документацію замовника в форматі word.
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Разом з тим, чинним законодавством не заборонено оприлюднення тендерної документації та додатків до неї в форматі PDF.
Дата відповіді: 05.04.2023 15:53
Відповідь надана

Щодо надання тендерної документації в форматі word.

Номер: 285fe8f0abec4fcc93c73845321f303d
Дата опублікування: 03.04.2023 14:46
Відповідь: Доброго дня! Пунктом 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Разом з тим, чинним законодавством не заборонено оприлюднення тендерної документації та додатків до неї в форматі PDF.
Дата відповіді: 05.04.2023 15:53
Відповідь надана

Подовження строків

Номер: 447d33f84ee84b45a7fc4fb5cd7f0bcd
Дата опублікування: 03.04.2023 14:23
Опис: Доброго дня! У зв.зку з великим об,ємом матеріалу для участі в тендері просимо подовжити строки подачі дкументів до 15.04.23. Дякуємо заздалегідь, ТОВ ІК Трейд Інвест
Відповідь: Доброго дня! Строк подання тендерних пропозицій визначено замовником відповідно до норм діючого законодавства та з урахуванням нагальності завдань, покладених на замовника відповідно до мети його створення і діяльності.
Дата відповіді: 05.04.2023 15:53