-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Внесення змін до Генерального плану розвитку курорту м.Моршина Стрийського району, Львівської області
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2023 17:32 - 03.04.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
b19877004fe043b5ada8b25c0119ae6b
Дата опублікування:
31.03.2023 16:59
Опис:
В розділі 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу: «2.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які братимуть участь у наданні послуг. В довідці зазначити П.І.П., інформацію про освіту відповідних працівників, їх спеціальність, стаж роботи, зокрема інформацію про обов’язкову наявність у штаті учасника:
- не менше 4-ох сертифікованих спеціалістів з «розроблення містобудівної документації» (надати в складі пропозиції підтверджуючі сертифікати);
2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису».
Відповідно до ст. 3 Кодексу законів про працю України, законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.
Згідно ст. 21 Кодексу законів про працю України, трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Статтею 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, нормами чинного законодавства підтвердження взаємовідносин між роботодавцем та працівником не обмежено тільки трудовою книжкою.
Враховуючи вищезазначене, дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Вважаємо за необхідне внести зміни до п. 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.
Дата відповіді:
03.04.2023 16:03
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
248c071941ea454db1c239c6264c5e92
Дата опублікування:
31.03.2023 16:14
Опис:
В розділі 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу: «Досвід роботи зазначених вище працівників (сертифікованих спеціалістів з «розроблення містобудівної документації») має бути підтвердженим та становити не менше 10 - х років».
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів, тому вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації та виключити вищезазначену вимогу.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.
Дата відповіді:
03.04.2023 16:01
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
6678c173ca544ecbae8e649480d41bec
Дата опублікування:
29.03.2023 10:07
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, в Додатку 1 наявна така інформація: "Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів , в такому разі інформація про таких осіб подається згідно довідки про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів відповідно до ч.5 розділу №5 Додатку №2". Додаток 2- це Технічна специфікація, розділ 5- це "Назва території розроблення містобудівної документації". Надайте, будь ласка, роз'яснення, відповідно до якої ч.5 розділу №5 Додатку №2 надається інформація про працівників за цивільно-правовими договорами?
Відповідь:
Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до кваліфікаційних критеріїв
Дата відповіді:
31.03.2023 14:14
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
43fae5b875fd471694bb3bc476f52e1c
Дата опублікування:
29.03.2023 09:49
Опис:
Доброго дня! Надайте, будь ласка, інформацію, в якому році розроблений чинний Генеральний план міста. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня. Генеральний план розвитку курорту Моршин затверджений Постановою від 29.04.1987 № 157 "Про генеральний план розвитку курорту Моршин Львівської області" РАДОЮ МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
Дата відповіді:
31.03.2023 14:14