• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони)

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2023 11:53 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 01065bd8d20a40288c51395764cf8e74
Дата опублікування: 30.03.2023 15:08
Опис: Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога надати: дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, видані Учаснику для користуванням ними в м. Києві, дійсних на весь період надання послуг. Зазначаємо, що дані радіостанції є переносними, тож учасники їх можуть брати в оренду, а ткаож відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців". Тож просимо внести зміни в тендерну документацію і передбачити залучення субпідрядника або надання договору оренди
Відповідь: Шановний Учаснику, ознайомившись з Вашим запитом, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 8 статті 10 ЗУ «Про охоронну діяльність» під час організації та здійснення охоронної діяльності суб’єкту охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Пунктом 1 частини 2 статті 30 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України» зазначено, що користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі: 1) ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. Отже, тільки на власника радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, видається ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України та дозволи на експлуатацію таких радіоелектронних засобів. Тому власник радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку який має ліцензію на користування радіочастотним ресурсом України та дозволи на експлуатацію таких радіоелектронних засобів не має права передавати третім особам ліцензію на користування радіочастотним ресурсом України та дозволи на експлуатацію таких радіоелектронних засобів. Тобто Оренда радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, заборонена Законодавством с сфері охоронної діяльності та у сфері надання радіочастотного ресурсу України. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 01.04.2023 17:40
Відповідь надана

Щодо закупівлі різних послуг в одній процедурі

Номер: 1da0d3993aa94bad92f32b620f09accf
Дата опублікування: 30.03.2023 14:14
Опис: Шановний Замовнику! На наше звернення "Щодо закупівлі різних послуг в одній процедурі" Вами були внесені зміни до тендерної документації пов'язані з виключенням з предмету закупівлі послуг спостереження за протипожежною сигналізацією. Просимо виключити аналогічні вимоги із Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації).
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені зміни у т.д., а саме у проєкт договору.
Дата відповіді: 30.03.2023 14:53
Відповідь надана

Медичні довідки за формами, які затвердженні наказом МОЗ України від 14.02.2012 № 110

Номер: 672bb9b2245f4118a0d0b7eecdb8d965
Дата опублікування: 30.03.2023 14:01
Опис: Пунктом 3.2 Додатку № 3 до ТД вимагається: «Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пп.3.1., що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: …- медичні довідки для працівників, форми яких затвердженні наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 № 110, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця та які повинні мати обов’язкове проходження (обов’язкову відмітку про проходження) працівником (охоронником) Учасника флюорографічного обстеження, у разі відсутності у формі медичної довідки такого пункту або розділу щодо проходження таким працівником флюорографічного обстеження, Учасники можуть надавати окрему чинну на момент розкриття пропозицій довідку. яка підтверджує проходження працівником Учасника такого флюорографічного обстеження…». Працівники охорони нашого підприємства, у тому числі й ті, яких планується залучити до охорони об’єкту Замовника, пройшли періодичні медичні огляди, що врегульовано наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 N 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (далі – Наказ № 246) і отримали відповідні медичні документи, у тому числі й довідки, за формами затвердженими Наказом № 246 про відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. В зазначених документах мститься відмітка про проходження працівником (охоронником) Учасника флюорографічного обстеження. 1) У зв’язку з наведеним, просимо роз’яснити чи буде відхилена наша пропозиція, якщо замість довідок за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 № 110, будуть надані медичні документи, у тому числі медичні довідки, за формами, затвердженими Наказом № 246, в яких серед іншої необхідної інформації будуть відмітки про проходження охоронниками Учасника флюорографічного обстеження? 2) У разі позитивної відповіді, просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 3) Якщо наша пропозиція буде відхилена з приводів наведених вище, то просимо надати роз’яснення, чому учасники мають надавати медичні довідки саме за формою, затвердженою наказом МОЗу від 14.02.2012 № 110?
Відповідь: Шановний учаснику, Пунктами 1.1. та 1.2 ПОРЯДКУ проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 N 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» встановлено: 1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці", визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. 1.2. Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю осіб, які забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я, військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань, кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Статею 17 Закону України "Про охорону праці", встановлені обов'язкові медичні огляди працівників певних категорій, а саме: - медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Наказом МОЗ N 46 від 31.03.94 року встановлені чіткий перелік працівників певних категорій, в які не можуть входити працівники Охоронної компанії. Враховуючи вищевикладене працівники Охоронної компанії не підпадають під категорію працівників зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року, тому Учасники мають надавати медичні довідки саме за формою, затвердженою наказом МОЗ № 110 від 14.02.2012 року. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 01.04.2023 17:42
Відповідь надана

Медична довідка за формою 086?

Номер: d1fd89d22a4d4fe6be7718d090d203ec
Дата опублікування: 29.03.2023 16:13
Опис: Пунктом 3.2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається: «Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пп.3.1., що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: медичні довідки за формою 086, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця…». Працівники охорони нашого підприємства в повній мірі відповідають кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, у тому числі в них відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника. Однак відповідно до положень чинного законодавства підтвердження цього факту не має бути зафіксованим саме в медичній довідці за формою 086. Міністерством охорони здоров’я України передбачається використання форми 086/о, але не форми 086. Так пунктом 1.21 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 № 110 затверджено форму первинної облікової документації № 086/о “Медична довідка (лікарський консультаційний висновок)” та Інструкцію щодо її заповнення. В пункті 3 цієї Інструкції зазначено: «Форма № 086/о є обов’язковим медичним документом для подання до приймальних комісій навчальних закладів всіх рівнів акредитації.» Оскільки ми (як суб’єкт охоронної діяльності) не є навчальним закладом, а персонал охорони не є абітурієнтами, то, таким чином, отримувати медичні довідки за формою 086/о не зобов’язані. Проте наші охоронники проходять періодичні медичні огляди, що врегульовано наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 N 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (далі – Наказ № 246). Згідно з абзацами 1, 4 пункту 2.16 Наказу № 246: «Результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі – Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о), затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 N 302"Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)". На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. Охоронники, яких ми залучаємо до надання послуг, отримали медичні довідки за результатами проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою, зазначеною у додатку 8 до Наказу № 246. Зазначені довідки є актуальними і чинними станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, просимо надати роз’яснення: 1) Що Замовник розуміє під «медичною довідкою за формою 086»? 2) Яким нормативно-правовим актом передбачено отримання «медичної довідки за формою 086»? 3) Яким нормативно-правовим актом передбачено отримання охоронниками медичних довідок саме за формою 086? Ми вважаємо, що вимога надання медичних довідок саме за формою 086 є незрозумілою та дискримінаційною і просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником вимагається форма довідки - 086, оскільки дана довідка передбачає обов’язкове проходження працівником Учасника флюорографічного обстеження, але враховуючи Ваш запит та прохання щодо внесення змін до ТД та роширення можливості надання аналогічних медичних довідок, Замовником буде внесено зміни до ТД та розширено можливість подавати Учасниками у складі тендерної пропозиції аналогічні чинні на момент розкриття тендерних пропозицій медичні довідки, які повинні мати обов’язкове проходження працівником (обов’язкову відмітку про проходження) Учасника флюорографічного обстеження, у разі відсутності у формі медичної довідки такого пункту або розділу щодо проходження працівником флюорографічного обстеження, Учасники можуть надавати окрему чинну довідку, яка підтверджує проходження працівником Учасника такого флюорографічного обстеження. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 30.03.2023 09:18
Відповідь надана

Щодо закупівлі різних послуг в одній процедурі

Номер: fdf5612f720d4a60a0ef5ed52bc4b7bf
Дата опублікування: 28.03.2023 14:36
Опис: Шановний Замовнику! Предметом цієї закупівлі є охоронні послуги (79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони)). В той же час, Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу про спостереження за протипожежною сигналізацією в РСЦ ГСЦ МВС в м. Київ за адресою: м. Київ, вул. Арсенальна 9/11 (другий поверх- кабінет № 219); та у разі надходження на ПЦС (ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ) сигналу про спрацювання сигналізації (пожежної сигналізації) негайно направити на об’єкт Групу швидкого реагування (ГШР) час прибуття до 7 хвилин, для встановлення причин її спрацювання, та негайно повідомити службу МЧС (101) про спрацювання пожежної сигналізації. Послуги із спостереження за протипожежною сигналізацією мають інший код класифікації за ДК 021:2015 та передбачають наявність у виконавця відповідної ліцензії. Просимо роз’яснити правову позицію Замовника щодо включення до закупівлі охоронних послуг, послуг які не відносяться до охоронних, а саме: спостереження за протипожежною сигналізацією.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до Т.Д.
Дата відповіді: 28.03.2023 15:33
Відповідь надана

Щодо огляду

Номер: 61ec7fef4fab4cf08927110a13efb282
Дата опублікування: 28.03.2023 14:34
Опис: Шановний Замовнику! Ви вимагаєте провести обов’язковий попередній огляд об’єктів. Пункт 1.9. Додатку 5 до тендерної документації: «Учасник до подачі тендерної пропозиції ознайомитися з об’єктами та подати в складі тендерної пропозиції акт огляду об’єктів з підписами представників Замовника та Учасника». По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підпис відповідного акта огляду або сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ завершення прийому пропозиції (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець, колаборант або ж російський агент? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції. На підставі зазначеного, просимо роз’яснити, з якою метою до тендерної документації (яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію) внесено вимогу про ознайомлення з об’єктами та поданя в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єктів з підписами представників Замовника та Учасника? Слід зауважити, що ми, напевно, вимагатимемо виключити вимогу щодо необхідності ознайомлення з об’єктами та подання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єктів з підписами представників Замовника та Учасника з тендерної документації, бо вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до Т.Д.
Дата відповіді: 28.03.2023 15:33