• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів на 120 літрів

Торги відмінено

959 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 798.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2023 12:45 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 11652e52618f48b7aa4ed4bd110c078b
Дата опублікування: 28.04.2023 22:53
Опис: Прохання до Замовника прибрати і надалі залишені дискримінаційні вимоги з Технічної специфікації, а саме: 1. "Задня стінка повинна бути відлита таким чином, щоб було місце для закладання ноги" - 2. "Контейнер має бути обладнаний передній захватом у вигляді двоступеневої планки, яка має бути посилена по всій довжині ситовидним контуром ребр". Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: Згідно із Законом, саме Замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред'являти до предмету закупівлі, виходячи з власних індивідуальних потреб його використання, Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідь на запит 232/2016 надало роз'яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 01.05.2023 10:53
Відповідь надана

Щодо висновку СЕС на Учасника

Номер: 755e847994484cbfb3be0a792ab578c5
Дата опублікування: 25.04.2023 11:15
Опис: Просимо видалити з тендерної документації вимогу, що учасник повинен надати: - дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи, який виданий Учаснику закупівлі (Заявнику експертизи). З метою уникнення дискримінації видаліть цю вимогу з тендерної документації. Надаємо додатково посилання на подібні рішення Колегії АМКУ про те, що встановлення вимог про те, що документи мають бути видані на ім’я Учасника є дискримінацією № 4106-р/пк-пз від 03.03.2021 (UA-2021-02-08-010413-a).
Відповідь: Необхідність отримання дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи, який виданий Учаснику закупівлі (Заявнику експертизи) на товар, замовник керується Інформацією про об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Для підтвердження якості контейнерів з поліетилен високої щільності (HDPE), який використовується для виготовлення товару. На сьогоднішній день Замовник здійснює закупівлю через систему електронних закупівель, де єдиним критерієм даної закупівлі є ціна. Однак, враховуючи, що товар закуповується для людей і дітей, Замовник повинен закупити товар якісний та у встановлені терміни. З метою отримання якісного товару висунута дана вимога, відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує іх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Дата відповіді: 27.04.2023 16:00
Відповідь надана

Щодо висновку СЕС на Учасника

Номер: 1f0ac429244649f3bc121135d85642dc
Дата опублікування: 25.04.2023 10:48
Опис: Просимо видалити з тендерної документації вимогу, що учасник повинен надати: - дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи, який виданий Учаснику закупівлі (Заявнику експертизи). Дана вимога є дискримінаційною в частині, що висновок висновок державної епідеміологічної експертизи має бути виданий саме ___на Учасника___. Шановний Замовнику, наводимо для прикладу практику АМКУ щодо висновоків державної епідеміологічної експертизи за наступними посиланнями https://infobox.prozorro.org/articles/tehnichni-vimogi-do-uchasnikiv-pri-zakupivli-poslug-harchuvannya-1. У разі якщо не буде виправлено допущене порушення, будемо змушені звернутись до органу оскарження
Відповідь: Доброго дня. Необхідність отримання дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи, який виданий Учаснику закупівлі (Заявнику експертизи) на товар, замовник керується Інформацією про об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Для підтвердження якості контейнерів з поліетилен високої щільності (HDPE), який використовується для виготовлення товару. На сьогоднішній день Замовник здійснює закупівлю через систему електронних закупівель, де єдиним критерієм даної закупівлі є ціна. Однак, враховуючи, що товар закуповується для людей і дітей, Замовник повинен закупити товар якісний та у встановлені терміни. З метою отримання якісного товару висунута дана вимога, відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує іх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Дата відповіді: 27.04.2023 16:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1f0b43f53bd74b7f97eb717fcafdc390
Дата опублікування: 30.03.2023 14:10
Опис: Шановний Замовник, прописуючи вимогу до предмета закупівлі, яка не має обґрунтування або не відповідає/не зазначена в стандартах і вимогам, встановленим нормативними документами. Така дія може бути спричинена недбалістю, недосвідченістю або навмисними діями, що можуть мати негативний вплив на результати процедури закупівлі. Зокрема, прописання неправомірних вимог до контейнерів 120л, може призвести до дискримінації учасників, обмеження конкуренції та порушення принципів закупівельної процедури ( прозорість, неупередженість, економія коштів ). Просимо Технічну частину привести у відповідність до стандарту EN 840-1/ДСТУ, щоб закупити якісні контейнери, достатньо залишити вимогу надання сертифікату EN 840-1 а не прописувати конкретні технічні характеристики під одного виробника.
Відповідь: Наша ціль закупити якісні контейнери і вся документація складалась у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі частини 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуг. Наша вимога щоб контейнери пройшли саме ці випробування та мали необхідні документи (сертифікати) і маркування. Виробників пластикових контейнерів на 120л в Україні немає, тобто всі контейнери такого літражу імпортують з за кордону. Ми нажаль не знайомі з контейнерами усіх виробників і не можем встановити їхню якість. Ми ознайомились з даним стандартом та виявили що корпус і кришка контейнерів, проходять випробування на якісні та безпекові показники. Ось посилання де також можете з цим ознайомитись - https://www.ggawb.de/en/quality-assurance/films-and-photographs/. Даним стандартом підтверджується висока якість та безпека експлуатації контейнерів. Також там є перелік виробників які пройшли ці випробування, отже це не дискримінація, так як виробник не один. В нас також є успішний досвід експлуатації контейнерів з такими показниками, з ним взагалі ніяких нарікань немає. А закон нам не забороняє встановлювати вимоги до предмету закупівлі (Ст.23 ЗУ).
Дата відповіді: 02.04.2023 10:34
Відповідь надана

RAL-GZ 951/1.

Номер: bc6484f5e61a4bc4a100aa98f8b8109a
Дата опублікування: 30.03.2023 13:59
Опис: ЕВРОПЕЙСКИЙ СТАНДАРТ EN 840-1 під вимоги якого підпадає предмет закупівлі був визначено як основний стандарт з вересня 2004 року , обов’язковий до застосування у національних стандартах ЕС. Згідно підписаної Україною угоди щодо гармонізації українських стандартів та європейських , стандарт СТАНДАРТ EN 840 відповідає українським стандартам які застосовуються до предмета закупівлі. Щодо вимог покупця відповідності предмета закупівлі відзнаці RAL GZ 951/1 то слід зауважити що зазначена відзнака не є імплементована у законодавство України стандартом , а отримання її та застосування у тендерах регламентується національним законодавством Німеччини. Враховуючи зазначене просимо роз'яснити яким вимогам повинні відповідати предмет закупівлі : Європейському стандарту який відповідає державним стандартам або відзнаці RAL GZ 951/1 порядок застосування якої регламентується національним законодавствам Німеччини а відповідно не може бути застосована або обов'язкова до застосування в Україні. Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату RAL-GZ 951/1.
Відповідь: На підставі частини 2 пункту 4 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. На підставі частини 1 Статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг , що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристика товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуг. Також, згідно частини 5 цієї ж 23 Статті ЗУ Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Випробування згідно RAL GZ 951/1 є прямим відношенням до пластикових контейнерів для сміття, дана вимога допоможе закупити контейнери вищої якості та безпекою в експлуатації. Закон вимагати це не забороняє.
Дата відповіді: 02.04.2023 10:24
Відповідь надана

вісь кріплення коліс має фіксуватися на не менше 6-ти ребрах жорсткості - контейнери з такою конструкцією більш надійніші та мають більший термін експлуатації - неправда

Номер: 260cadc9737e44019ae95d7572221d29
Дата опублікування: 29.03.2023 15:19
Опис: Якщо мешканці кинуть 120 кг замість 60 кг, то додаткові ребра на вісь не спасуть. З відповіді зрозуміло, що у Замовника нема документального тобгрунтування вимоги щодо того, що вісь кріплення коліс має фіксуватися на не менше 6-ти ребрах жорсткості. Тому видаліть дану вимогу. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за питання. В свою чергу, ми також доводимо до Вашого відома, що Закон не забороняє встановлювати вимоги до предмету закупівлі. В частини 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вказується, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуг. Тут нічого не вказано, що якась інформація є не обов’язковою, для нас даний технічний момент є необхідним. І відповідно до ч.5 Статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати вимоги до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 30.03.2023 09:46
Відповідь надана

Вісь для кріплення коліс має фіксуватись (продягатись) в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу -дискрімінація

Номер: 4669ab42e33c4c73838fbd9dbdf5b1a5
Дата опублікування: 28.03.2023 16:37
Опис: Вісь для кріплення коліс має фіксуватись (продягатись) в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. Поясніть для чого ця вимога. Такі контейнери виготовляє фірма SULO , але це не впливає на вантажопідйомність в 60кг.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо роз’яснення щодо Вашого запитання. Дана вимога вказана з тим, що Замовником проводився аналіз виробників контейнерів на 120 л і дане технічне виконання може запропонувати не тільки виробник SULO. Мешканці громади тільки розпочинають використовувати контейнери на 120 л і люди можуть не завжди кидати сміття у межах 60 кг, а й більше, тому ми і проводимо аналіз виробників контейнерів. Отже, ця вимога є необхідною для забезпечення безпечного та ефективного збору відходів. Також контейнери з такою конструкцією більш надійніші та мають більший термін експлуатації. Нашою ціллю є закупівля саме безпечної та якісної продукції, що в подальшому призведе до економії коштів. Дискримінації в цьому не бачимо.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:26