-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісні меблі
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Завершена
675 076.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 750.76 UAH
мін. крок: 1% або 6 750.76 UAH
Період уточнення:
28.03.2023 10:19 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо декларації про відповідність
Номер:
70e88db6c4d042698b4b50b7414912ab
Дата опублікування:
30.03.2023 13:33
Опис:
У технічній документації ви потребуєте 2 документи: -декларація про відповідність та
- декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
Поясніть, у чому різниця між цими двома документами?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Відповідно до вимог пункту 2 додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларація про відповідність; - декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; і далі по тексту...
Тобто вимоги завантажувати усі документи, що зазначені у цьому пункті, немає.
На виконання зазначеної вимоги учасник самостійно обирає, який документ буде завантажено для підтвердження відповідності.
Стосовно відмінності між цими документами: Основна відмінність полягає в тому, що декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні. У більшості випадків декларації про відповідність видають і реєструють акредитовані органи з оцінки відповідності на підставі протоколу випробувань під відповідальність заявника. В той час як декларація постачальника про відповідність може складатись постачальником товару (в т.ч. Вами як учасником закупівлі) у разі, коли бажано, щоб була підтверджена відповідність об’єкта встановленим вимогам, незалежно від охопленої галузі промисловості. Зазначена декларація має відповідати ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 "Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність". Дякуємо за питання)
Дата відповіді:
30.03.2023 14:33
Відповідь надана
уточнення за характеристиками товару
Номер:
a00f9f8bfedb464ba22cb78c91e6e7b4
Дата опублікування:
29.03.2023 17:08
Опис:
Також внесіть уточнення за характеристиками товару, а саме: п. 11. Шкаф для верхнього одягу – яким має бути внутрішнє наповнення?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Повідомляємо, що позиція № 11 Шафа для верхнього одягу має містити дві поперечні полиці (зверху і знизу), а також штангу для вішалок. До тендерної документації будуть внесені відповідні уточнення. Дякуємо за питання
Дата відповіді:
31.03.2023 08:30
Відповідь надана
Щодо оплати
Номер:
933ac22f8aee4e7b9cf52f2e1520ee14
Дата опублікування:
29.03.2023 17:06
Опис:
Доброго дня!
Післяоплата 45 днів дуже критична для виробника в період війни. Просимо зменшити термін оплати після поставки хоча б до 15 днів. Також просимо внести зміни до договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. На жаль, у замовника немає можливості зменшити термін оплати даної закупівлі
Дата відповіді:
30.03.2023 14:39
Відповідь надана
уточнення за характеристиками товару та необхідність збирання меблів
Номер:
f91c664117854f2ca0ba9ea8ce3018c0
Дата опублікування:
29.03.2023 16:49
Опис:
Внесіть уточнення за характеристиками товару, а саме: п. 8. Шафа офісна та п.12. Шафа для зберігання приладдя - яка необхідна кількість полиць та дверей?
Також уточніть, чи потрібна збірка меблів? Якщо меблі потрібно зібрати, то внесіть відповідне уточнення в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. По позиції № 8 Шафа офісна - 4 полиці, без дверей. По позиції № 12 Шафа для зберігання приладдя - 2 полиці зверху, двоє дверей. Доставка та збірка меблів потрібна. З огляду на зазначене, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за питання
Дата відповіді:
30.03.2023 14:45