• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісні меблі

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Завершена

675 076.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 750.76 UAH
Період уточнення: 28.03.2023 10:19 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо декларації про відповідність

Номер: 70e88db6c4d042698b4b50b7414912ab
Дата опублікування: 30.03.2023 13:33
Опис: У технічній документації ви потребуєте 2 документи: -декларація про відповідність та - декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; Поясніть, у чому різниця між цими двома документами?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Відповідно до вимог пункту 2 додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність: - декларація про відповідність; - декларація постачальника про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; і далі по тексту... Тобто вимоги завантажувати усі документи, що зазначені у цьому пункті, немає. На виконання зазначеної вимоги учасник самостійно обирає, який документ буде завантажено для підтвердження відповідності. Стосовно відмінності між цими документами: Основна відмінність полягає в тому, що декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні. У більшості випадків декларації про відповідність видають і реєструють акредитовані органи з оцінки відповідності на підставі протоколу випробувань під відповідальність заявника. В той час як декларація постачальника про відповідність може складатись постачальником товару (в т.ч. Вами як учасником закупівлі) у разі, коли бажано, щоб була підтверджена відповідність об’єкта встановленим вимогам, незалежно від охопленої галузі промисловості. Зазначена декларація має відповідати ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 "Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність". Дякуємо за питання)
Дата відповіді: 30.03.2023 14:33
Відповідь надана

уточнення за характеристиками товару

Номер: a00f9f8bfedb464ba22cb78c91e6e7b4
Дата опублікування: 29.03.2023 17:08
Опис: Також внесіть уточнення за характеристиками товару, а саме: п. 11. Шкаф для верхнього одягу – яким має бути внутрішнє наповнення?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Повідомляємо, що позиція № 11 Шафа для верхнього одягу має містити дві поперечні полиці (зверху і знизу), а також штангу для вішалок. До тендерної документації будуть внесені відповідні уточнення. Дякуємо за питання
Дата відповіді: 31.03.2023 08:30
Відповідь надана

Щодо оплати

Номер: 933ac22f8aee4e7b9cf52f2e1520ee14
Дата опублікування: 29.03.2023 17:06
Опис: Доброго дня! Післяоплата 45 днів дуже критична для виробника в період війни. Просимо зменшити термін оплати після поставки хоча б до 15 днів. Також просимо внести зміни до договору.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. На жаль, у замовника немає можливості зменшити термін оплати даної закупівлі
Дата відповіді: 30.03.2023 14:39
Відповідь надана

уточнення за характеристиками товару та необхідність збирання меблів

Номер: f91c664117854f2ca0ba9ea8ce3018c0
Дата опублікування: 29.03.2023 16:49
Опис: Внесіть уточнення за характеристиками товару, а саме: п. 8. Шафа офісна та п.12. Шафа для зберігання приладдя - яка необхідна кількість полиць та дверей? Також уточніть, чи потрібна збірка меблів? Якщо меблі потрібно зібрати, то внесіть відповідне уточнення в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. По позиції № 8 Шафа офісна - 4 полиці, без дверей. По позиції № 12 Шафа для зберігання приладдя - 2 полиці зверху, двоє дверей. Доставка та збірка меблів потрібна. З огляду на зазначене, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за питання
Дата відповіді: 30.03.2023 14:45