• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продукція для чищення (код ДК 021:2015 - ДК 021:2015:39830000-9 – Продукція для чищення)

Завершена

330 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.85 UAH
Період уточнення: 27.03.2023 15:21 - 01.04.2023 00:00
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: ac1dd4aec8ea4d2385e2d9f63e7d02c3
Дата опублікування: 29.03.2023 16:36
Опис: Ваша попередня закупівля не відбулась, так як на неї вийшов лише один учасник, який запропонував невідповідний товар. Виходячи з цього, можна припустити, що проблема у документації або бюджеті закупівлі. Бюджет закупівлі дозволяє закупити товар гарної якості для вашої установи. Але згідно документів, що вимагаються, постачальники побутової хімії не можуть взяти в ній участь. 1) Ви вимагаєте інструкції з використання засобів, що взагалі не передбачено для миючих засобів. При відвантаженні товару, наприклад миючого засобу Фейрі, виробником надається лише висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 2) Теж саме стосується сертифікатів якості. На даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема. 3) Лист виробника або офіційного представника також обмежує коло учасників, так як це є дискримінуючою вимогою. Постачальники не зобов'язані працювати лише з виробниками або їх офіційними представниками, а наданий лист від виробника не забезпечить вам вчасну поставку якісного товару. Ви підписуєте договір з постачальником, який має право після підписання договору з вами придбати товар в інтернет-магазині і відвантажити його вам. Тобто цей лист не є складовою договору і ви не можете зобов'язати учасників закуповувати товар лише в виробників або офіційних представників. Видаліть з документації ці 3 безпідставні вимоги і отримаєте в закупівлі і конкуренцію, і якісний товар за ринковими цінами.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Бюджет Замовника дозволяє у повній мірі закупити всі миючі засоби та здійснити оплату в термінах, які зазначені умовами договору. Документи, які вимагає Замовник від Учасника регламентовані законодавством і не встановлюють ніяких дискримінаційних вимог. Якщо Учасник не подає якісь документи, то він має надати аргументовану відповідь відповідно до законодавства, зазначені документи не подаються. З урахуванням вищезазначеного просимо дотримуватися вимог Тендерної докуметації.
Дата відповіді: 30.03.2023 11:07
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 2805f4c88526487787586e51d5aa5036
Дата опублікування: 27.03.2023 17:21
Опис: Добрий вечір шановний замовник в вашій тендерій документації вказана торгівельні марки що заборонено законом про публічні закупівлі. 23 нового Закону про публічні закупівлі встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва ... Просимо вас прибрати назви торгівельних марок.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. 2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовником є Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, на утриманні якого знаходяться люди похилого віку і потребують дуже ретельного дотримання санітарних норм утримання. Тому серед наявних на ринку миючих засобів, підібрано ті препарати, які найкраще підходять до утримання в належних умовах приміщення. У технічній специфікації зазначено конкретну марку товару, проте по кожній позиції зазначено еквівалент, з метою надання можливості потенційному Учаснику надати товар еквівалентного виробника, проте з технічними характеристиками не гіршими, ніж зазначені Замовником!!!! З урахуванням вищезазначеного просимо дотримуватися вимог Тендерної докуметації.
Дата відповіді: 30.03.2023 11:06