-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування вентиляційного обладнання)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення:
24.03.2023 21:34 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні умови
Номер:
15f604be949747dfbbcf896de015110e
Дата опублікування:
28.03.2023 12:57
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Умовами тендерної документації вимагається надання наступного.
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 3 до тендерної документації), а також:
Довідка про проведення обстеження об’єкту, на якому мають надаватись послуги з обслуговування вентиляції, за підписом та печаткою представника Замовника та, датою відвідування об`єкта.»
Така вимога Замовника жодним чином не обґрунтована, та її виконання ніяк не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Технічні вимоги до предмету закупівлі надають вичерпну інформацію щодо обладнання, яке потребує технічного обслуговування, складу послуг та кількості послуг.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати довідку про проведення обстеження об'єкту, підписану саме представником Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, і до нас. З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати документ про огляд об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. Тобто, нічого не заважає Замовнику «уникнути» обстеження об’єкту потенційним учасником, сама по собі вимога наявності у складі пропозиції учасника вказаного документу є незрозумілою і неправомірною.
Посадовою особою замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками вказано Соляника Олександра Володимировича, уповноважена особа, вул. Зоологічна, 3, м. Київ, 03680, тел.: (044) 489-38-31, oleksandrtender1@gmail.com.
Повідомляємо, що вказаний телефон не відповідає, листи, від нас направлені на електронну пошту залишаються без відповіді.
Разом з тим будь якої конкретної особи – представника Замовника, відповідального за підписання Довідки про проведення обстеження об’єкту, на якому мають надаватись послуги з обслуговування вентиляції (за підписом та печаткою представника Замовника та, датою відвідування об`єкта) в тендерній документації не вказано.
Тобто здійснити обстеження об’єкту на сьогодні не можливо.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Також доводимо до вашого відома, що позиція Антимонопольного Комітету України повністю співпадає з нашими вимогами та вважає дану вимогу дискримінаційною.
Ви можете ознайомитися з рішенням № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК" від 10 березня 2023 № UA-2023- 03-07-010488-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, яке було прийнято з аналогічного питання.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо від Замовника виключення даної вимоги з умов тендерної документації.
В противному випадку ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня.
Вибачаємось, за принесені незручності. Закупівля UA-2023-03-24-010358-a за кодом «ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування вентиляційного обладнання)» була оголошена 24.03.2023 року (п’ятниця), станом на 28.03.2023 року довідку про обстеження об’єкту отримала вже одна компанія. Також 30.03.2023 року на 10:00 та 11:00 очікується ще зустрічі з двома учасниками. Раді будемо бачити, Вас у зручний час, в межах робочого часу.
Враховуючі, що Ви зазначаєте, що за номером телефону (044) 489-38-31, не вдалося зв’язатись із Соляником Олександром Володимировичем, тому надаємо додатковий мобільний номер телефону: +3 8097 879 17 17.
Також, зазначаємо, що оскільки, у штаті працівників Державної установи «Інститут отоларингології ім. О.С. Коломійченка Національної академії медичних наук України» відсутній інженер з обслуговування вентиляційного обладнання, тому, вважаємо, що попередній огляд такого обладнання є необхідним для подальшого виконання учасником вимог договору, укладеного за результатами закупівлі, у разі визначення переможцем такого учасника.
Дата відповіді:
29.03.2023 09:44