• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042119 Новоселівка – Інгулець – /Р-74/ у Криворізькому районі Дніпропетровської області»

Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не передбачено.

Торги відмінено

2 397 786.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 988.93 UAH
Період уточнення: 24.03.2023 15:09 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо вживання терміну "Підрядник"

Номер: 96aec5e343824d3baf5d46553e151fcc
Дата опублікування: 30.03.2023 13:38
Опис: Просимо Вас надати роз'яснення в якому значенні вживається термін "Підрядник" в Завданні на проектування та Договорі на виконання робіт з розробки проектної документації. Згідно п. 1.2 МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування: підрядник (підрядна організація) – суб’єкт господарювання, який виконує дорожні роботи чи надає дорожні послуги.
Відповідь: Доброго дня. Використовується в значенні "виконавець". Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 31.03.2023 14:18
Відповідь надана

Щодо програмного забезпечення

Номер: b2103d0386e94a9abef459705d49f6a8
Дата опублікування: 30.03.2023 12:52
Опис: Згідно вимог Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен Обов’язково підтвердити наявність програмного забезпечення, а саме AutoCAD або еквівалент. Чи буде вважати Замовник еквівалентом програмний продукт BricsCAD Lite V23?
Відповідь: Доброго дня, Так, буде
Дата відповіді: 31.03.2023 14:08
Відповідь надана

Щодо документів від субпідрядників

Номер: 13f9c9ff43614028b620ebd4a9793c8a
Дата опублікування: 30.03.2023 10:17
Опис: пункт 5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначає, що у зв'язку із встановленням кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Чи вимагає замовник надання підтверджуючих кваліфікаційні критерії документів від субпідрядника, якщо учаснику не потрібно залучати потужності інших суб’єктів господарювання для підтвердження своєї відповідності таким критеріям? А саме: чи передбачає Замовник надання в складі тендерної пропозиції учасника документів від субпідрядника: - на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідь: Відповідно до ч.5 Розділу 3 тендерної документації, у звязку із встановленням кваліфікаційних критеріїв, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності таким критеріям залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. У разі закупівлі робіт чи послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування, та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо залучення субпідрядника/співвиконавця не планується або планується у розмірі менше 20%, учасник надає відповідну інформаційну довідку у довільній формі. Інших вимог стосовно залучення субпідрядних організацій/співвиконавців тендерною документацією не передбачено
Дата відповіді: 31.03.2023 14:08
Відповідь надана

Щодо вихідних даних

Номер: 09ddfcfd15e04facbf9da961d049701e
Дата опублікування: 29.03.2023 16:33
Опис: Містобудівні умови та обмеження є основними складовими вихідних даних згідно п.1 ст. 29 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. Містобудівні умови та обмеження отримує Замовник за відповідною заявою. Згідно п. 2. ст. 29 Фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва. Згідно п. 3 ст. 29 3. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника. Замовник в контексті Закону: замовник будівництва (далі - замовник) - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. У разі виконання підготовчих/будівельних робіт щодо багатоквартирного будинку замовником будівництва може бути об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель багатоквартирного будинку чи житлово-будівельний (житловий) кооператив, який здійснюватиме утримання такого будинку на підставі рішення (договору) співвласників багатоквартирного будинку; Згідно п.1.3. Додатку 5 до Тендерної документації зазначає, що вихідні дані для розробки проектної документації надаються ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014. Підписанням даного Договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних. Враховуючи, що Виконавець не може самостійно зробити запит на отримання містобудівних умов та обмежень або отримати листа про те що містобудівні умови та обмеження не надаються (який буде зареєстрований у відповідному реєстрі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Просимо Вас доповнити Тендерну документацію Містобудівними умовами та обмеженнями або виключити з п. 1.3 Договору положення фразу “Підписанням даного Договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних.”
Відповідь: Доброго дня. Виконавець може самостійно зробити запит на отримання містобудівних умов та обмежень за дорученням Замовника на стадії укладання договору
Дата відповіді: 31.03.2023 14:04
Відповідь надана

Щодо залучення субпідрядників

Номер: 71c7635457dd4209b334b126e796be54
Дата опублікування: 29.03.2023 14:15
Опис: Додатком 5 до Тендерної документації не визначено процедури залучення субпідрядників (у розмірі менше 20% від вартості робіт), які не були заявлені при подачі тендерної пропозиції. Просимо вказати чи передбачає Замовник можливість залучення Виконавцем додаткових спеціалістів на стадії виконання робіт при необхідності та який порядок їх залучення. За необхідності просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Замовником розглянуто ваше запитання в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 31.03.2023 14:04
Відповідь надана

Щодо перерозподілу вартості окремих робіт в межах Зведеного кошторису

Номер: bc3a2e33368b47aab17623248759058d
Дата опублікування: 29.03.2023 14:14
Опис: У п.4.1. Додатку 5 до Тендерної документації визначено: “4.1. Вартість Робіт визначається ВИКОНАВЦЕМ відповідно до вимог «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Завдання на проектування (Додаток №4 до даного Договору).” Враховуючи наявність в складі робіт різних вишукувальних, проектних та додаткових (експертиза) робіт обсяг який у складі робіт неможливо визначити до копійок на участі у закупівлі або укладення Договору, для забезпечення можливості коригування вартості робіт в межах загальної їх вартості у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та фактичних обсягів їх виконання просимо доповнити договір умовою про можливість проведення перерозполілу вартості окремих видів робіт згідно Зведеного кошторису в межах загальної вартості робіт за Договором.
Відповідь: п. 18 Постанови 1178 від 17.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Крім того п. 4.6 проєкте договору передбачено: 4.6. Ціна Робіт може змінюватися за взаємною згодою Сторін, за наявності підстав (умов): - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт); - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Дата відповіді: 31.03.2023 14:03
Відповідь надана

Щодо строку для зняття зауважень

Номер: 3aa8d3489f7842599ba72ec246c66ffc
Дата опублікування: 29.03.2023 14:13
Опис: Відповідно до п.5.2. Додатку 5 до Тендерної документації: “5.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний отримати позитивний висновок експертизи розробленої ним проектної документації. У разі наявності зауважень експертної установи – ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний безкоштовно усунути їх у встановленому порядку протягом строку, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати отримання таких зауважень. При передачі проектної документації до відповідної експертної установи в день такої передачі ВИКОНАВЕЦЬ письмово повідомляє про це ЗАМОВНИКА.” В зв'язку із тим, що зняття зауважень пов'язано не тільки із діями Виконавця, але також з діями представників експертизи, а строки нормативні строки на проведення експертизи визначені Постанові від 11 травня 2011 р. № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” інші, ніж вказав Замовник, а саме наступні: “14. Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів; для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів; для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів; кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів.” Зняття зауважень це спільна дія трьох сторін: Замовника (в частині надання необхідних даних в тому числі необхідних для зняття зауважень), проектувальника та представників експертизи. Виконавець самостійно не зможе зняти зауваження та не матиме законних підстав вимагати від представників експертизи провести зняття зауважень у строки, що передбачає у Договорі Замовник, що заздалегідь закладає неможливість виконання вимог Договору Виконавцем та можливість незаконного тиску Замовником на Виконавця. Просимо привести умови Тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України для уникнення зайвих корупційних ризиків.
Відповідь: Замовником розглянуто ваше запитання в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 31.03.2023 13:58
Відповідь надана

Щодо строків оплати

Номер: f2586953ef1c443ea184ef9091c3a575
Дата опублікування: 29.03.2023 14:11
Опис: Відповідно до п.4.3. Додатку 5 до Тендерної документації: “4.3. Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА”. Очікування Виконавцем оплати за виконані роботи протягом 6 місяців може призвести до неможливості виконання своєчасної сплати податків, оплати робіт працівників та субпідрядників. Якими підставами викликаний такий тривалий період оплати та чи можливе його скорочення?
Відповідь: п. 4.3 додатку 5 до ТД передбачено: 4.3. Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. З урахуванням вищезазначеного вказана вимога не суперечить Закону чи Особливостям та не є дискримінаційною
Дата відповіді: 31.03.2023 13:58
Відповідь надана

Щодо надання вихідних даних

Номер: de4fbbb31f7d4669be55f8e09c38a5c9
Дата опублікування: 29.03.2023 14:10
Опис: Відповідно до п.1.3. Додатку 5 до Тендерної документації: “1.3. Вихідні дані для розробки проектної документації надаються ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014. Підписанням даного Договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних.” Ні тендерна документація, ні додатки до неї не містять визначення повного переліку вихідних даних, які має Замовник та які будуть надані Замовником до підписання Договору. Крім того, здебільшого на стадії підписання договору Замовник не має повного переліку необхідних технічних умов всіх власників комунікацій. Просимо внести зміни до Тендерної документації та прозоро визначити перелік вихідних даних, які будуть надані Замовником до підписання Договору та відповідно підтвердити відсутність інших прихованих комунікацій, тощо або виключити фразу щодо того, що підписанням договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних як таку, якою Замовник намагається неправомірно уникнути передбачених чинним законодавством України зобов'язань з отримання всіх необхідних вихідних даних.
Відповідь: Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання) зазначена у Додатку 3 до тендерної документації (завдання на проектування). Вихідні дані будуть надані переможцю під час виконання договору
Дата відповіді: 31.03.2023 13:49
Відповідь надана

Щодо порядку (умов) здійснення проміжних платежів за Договором

Номер: b3546238f3ca46b2b1dae460614b9b10
Дата опублікування: 29.03.2023 11:42
Опис: Відповідно до п.4.4. Додатку 5 до Тендерної документації - Договору № ___(проект) Замовником визначена можливість здійснення проміжних платежів: “Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах календарного плану виконання робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються після одержання ЗАМОВНИКОМ позитивного висновку експертизи виготовленої ним проектної документації”, проте Замовником не визначено прозорий порядок здійснення таких платежів та підписання актів здачі-приймання виконаних робіт для таких проміжних платежів або інших прозорий порядок їх сплати. Просимо прозоро та чітко визначити умови Договору (проекту), що викладені у Додатку 5 Тендерної документації та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: п. 4.3. Договору передбачено, що розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА. Ствердження стосовно непрозорості не відповідає дійсності. В чому непрозорість?
Дата відповіді: 31.03.2023 13:46