-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дороги по вул. Т.Шевченка в с.м.т. Шкло Яворівського району Львівської області. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 805 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 051.92 UAH
мін. крок: 1% або 108 051.92 UAH
Період уточнення:
24.03.2023 15:08 - 29.03.2023 00:00
Відповідь надана
кваліфікаційні критреії
Номер:
c2d1cef6dfa849bea2eba8ad9bb73105
Дата опублікування:
28.03.2023 23:12
Опис:
Просимо Замовника обґрунтувати необхідність встановлення такої вимоги: Учасник повинен мати в штаті інженера з технічного нагляду 2 категорії (будівництво), пов'язаний з виконанням робіт у сфері будівництва автомобільних доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків СС1 або СС2. А також, працівника, який має чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) пов'язаних із створення об'єкта архітектури інженера-проектувальника.
Відповідь:
Добрий день!
Враховуючи великий об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт, задля забезпечення максимально можливої якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею.Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення підрядником інженера з якості або іншої особи, що виконує його функції.
Вимоги документації сформовані також із врахуванням необхідності обов'язкової розробки робочої документації, що передбачено технічним завданням (додаток 2 до Тендерної Документації). При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:07
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
528284c19e2044199e9ae75161d9c902
Дата опублікування:
28.03.2023 23:11
Опис:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення перевірки знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки, а саме: щодо перевірки НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.71-13, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.32-01, НПАОП 40.1-1.01-97, НПАОП 40.1-1.07-01, НАПБ А.01-001-2-015 видане на головного інженера, який числиться в штаті працівників Учасника, яке видано сертифікованим органом, який створений відповідно до законодавства України для здійснення такої діяльності».
Прошу роз’яснити, які норми законодавства вимагають проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці за наведеними НПАОП саме головним інженером підприємства до обов’язків якого не входить обслуговування електроустановок, електрообладнання, інструменту ??
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, а тому, керуючись п. положеннями "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", Змовником встановлена вимога щодо наявності у кваліфікованих працівників учасника знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки. Крім цього, на проїзних частинах доріг може виникати необхідність взаємодії із електроопорами. Головний інженер мав би бути одним із тих працівників, які відповідають за процес виконання робіт, тому він повинен мати відповідні знання.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:06
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
6a7b642d18614fa5a5e2f9aef582ffb9
Дата опублікування:
28.03.2023 23:10
Опис:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення перевірки знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки, а саме: щодо перевірки НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.71-13, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.32-01, НПАОП 40.1-1.01-97, НПАОП 40.1-1.07-01, НАПБ А.01-001-2-015 видане на головного інженера, який числиться в штаті працівників Учасника, яке видано сертифікованим органом, який створений відповідно до законодавства України для здійснення такої діяльності».
НПАОП 40.1-1.01-97 поширюються на працівників, які виконують роботи в електроустановках Міністерства енергетики України.
Прошу роз’яснити, яке відношення НПАОП 40.1-1.01-97 має до будівництва доріг, і до даного предмету закупівлі зокрема ?
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, а тому, керуючись п. положеннями "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", Змовником встановлена вимога щодо наявності у кваліфікованих працівників учасника знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки. Крім цього, на проїзних частинах доріг може виникати необхідність взаємодії із електроопорами. Головний інженер мав би бути одним із тих працівників, які відповідають за процес виконання робіт, тому він повинен мати відповідні знання.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:06
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
0c4206fbde75421cadc3106d48e44d45
Дата опублікування:
28.03.2023 23:09
Опис:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення перевірки знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки, а саме: щодо перевірки НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.71-13, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.32-01, НПАОП 40.1-1.01-97, НПАОП 40.1-1.07-01, НАПБ А.01-001-2-015 видане на головного інженера, який числиться в штаті працівників Учасника, яке видано сертифікованим органом, який створений відповідно до законодавства України для здійснення такої діяльності».
Наведені правила поширюються на працівників, які обслуговують діючі електроустановки
Відповідно до п.1.1.1 НПАОП 40.1-1.21-98 ці правила поширюються на працівників, які обслуговують діючі електроустановки, електрообладнання, інструмент і т.п.
Обслуговування електроустановок, електрообладнання, інструменту, і т.д. не входить до кола обов’язків головного інженера підприємства.
НПАОП 40.1-1.01-97 взагалі, поширюються на працівників, які виконують роботи в електроустановках Міністерства енергетики України.
Прошу роз’яснити чому замовник вимагає чинне посвідчення перевірки знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки видане саме на головного інженера підприємства, а не працівника, який відповідає за електробезпеку, в обов’язки якого входить обслуговування електроустановок, електрообладнання, інструменту, і т.д. ??
Які норми законодавства вимагають проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці за наведеними НПАОП саме головним інженером підприємства до обов’язків якого не входить обслуговування електроустановок, електрообладнання, інструменту ??
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, а тому, керуючись п. положеннями "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", Змовником встановлена вимога щодо наявності у кваліфікованих працівників учасника знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки. Крім цього, на проїзних частинах доріг може виникати необхідність взаємодії із електроопорами. Головний інженер мав би бути одним із тих працівників, які відповідають за процес виконання робіт, тому він повинен мати відповідні знання.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:06
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
8e122cfb76444ca5a9b0f5fd92a01299
Дата опублікування:
28.03.2023 23:09
Опис:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення перевірки знань з питань охорони праці в сфері електробезпеки, а саме: щодо перевірки НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-1.71-13, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.32-01, НПАОП 40.1-1.01-97, НПАОП 40.1-1.07-01, НАПБ А.01-001-2-015 видане на головного інженера, який числиться в штаті працівників Учасника, яке видано сертифікованим органом, який створений відповідно до законодавства України для здійснення такої діяльності».
Прошу роз’яснити чи існує документ з абревіатурою «НАПБ А.01-001-2-015» ? Якщо не існує прошу внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день!
так, існує.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:06
Відповідь надана
інші вимоги
Номер:
ce9b157788ec466fba835fc06a201598
Дата опублікування:
28.03.2023 23:08
Опис:
Відповідно до п.7 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає: «Документ, що підтверджує проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель за період дії воєнного стану на території України, у зв'язку з затвердженням нової нормативно-правової бази у сфері публічних закупівель видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше ніж на одного працівника за штатним розписом) в 2023 році.».
Зміст тендерної документації визначається ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Наведена вимога замовника не узгоджується з положеннями ч.2 ст.22 Закону.
Водночас, ч.3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію лише за наявності сукупності двох умов, а саме: 1) вимоги щодо наявності такої інформації передбачені законодавством; «) замовник вважає за необхідне включити таку інформацію до тендерної документації.
Прошу роз’яснити, які норми законодавства зобов’язують учасника (працівників учасника) проходити навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель ??
Відповідь:
Добрий день!
Вимога встановлена у зв'язку з затвердженням нової нормативно-правової бази у сфері публічних закупівель, а також з урахуванням того, що ці зміни не останні.
Тендер не завершується поданням тендерної пропозиції. Закупівельне законодавство буде застосовуватися також і під час виконання контракту. Тому потенційний підрядник (відповідальний працівник підрядника) повинен орієнтуватися в закупівельному законодавстві з урахуванням усіх змін.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:05
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
834656c49ef6492db06f0f10b097a7b3
Дата опублікування:
28.03.2023 23:07
Опис:
Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT)
Прошу роз’яснити яка є необхідність у замовника вимагати надання учасниками згаданого Сертифікату. Прошу роз’яснити чи сам замовник відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 і чи отримав відповідний сертифікат в акредитованому органі з сертифікації ??
Відповідь:
Добрий день!
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:05
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
90cbdd76d4354288a825de0bdb3ef72b
Дата опублікування:
28.03.2023 23:06
Опис:
Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату на оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT)
Прошу роз’яснити яка є необхідність у замовника вимагати надання учасниками згаданого Сертифікату. Прошу роз’яснити чи сам замовник відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 і чи отримав відповідний сертифікат в акредитованому органі з сертифікації ??
Відповідь:
Добрий день!
Згідно із ч.5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У стандарті ДСТУ ISO 14031:2016 подано настанови для організації щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління.
Дата відповіді:
30.03.2023 14:05
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
1e3b5ffbd2d748cdba972afec439d4e5
Дата опублікування:
28.03.2023 23:05
Опис:
Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT)
Прошу роз’яснити яка є необхідність у замовника вимагати надання учасниками згаданого Сертифікату. Прошу роз’яснити чи сам замовник відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 і чи отримав відповідний сертифікат в акредитованому органі з сертифікації ??
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції cертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей).
Дата відповіді:
30.03.2023 14:04
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
d31299e94ef14d598c6ae6948b1229dc
Дата опублікування:
28.03.2023 23:05
Опис:
Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції Сертифікату на систему інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT)
Прошу роз’яснити яка є необхідність у замовника вимагати надання учасниками згаданого Сертифікату. Прошу роз’яснити чи сам замовник відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 і чи отримав відповідний сертифікат в акредитованому органі з сертифікації ??
Відповідь:
Добрий день!
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції cертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей).
Дата відповіді:
30.03.2023 14:03