• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041419 Великомихайлівка – Маліївка км 0+000 – км 15+700 Синельниківського району Дніпропетровської області"

Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не передбачено.

Торги відмінено

3 618 502.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 092.51 UAH
Період уточнення: 24.03.2023 14:50 - 31.03.2023 00:00
Без відповіді

Щодо залучення субпідрядників

Номер: 8ac50b020f184b74b52ec05049de57ec
Дата опублікування: 29.03.2023 14:15
Опис: Додатком 5 до Тендерної документації не визначено процедури залучення субпідрядників (у розмірі менше 20% від вартості робіт), які не були заявлені при подачі тендерної пропозиції. Просимо вказати чи передбачає Замовник можливість залучення Виконавцем додаткових спеціалістів на стадії виконання робіт при необхідності та який порядок їх залучення. За необхідності просимо внести зміни до Тендерної документації.
Без відповіді

Щодо перерозподілу вартості окремих робіт в межах Зведеного кошторису

Номер: acdbe3a38d484eafa11c51a603a30e7c
Дата опублікування: 29.03.2023 14:14
Опис: У п.4.1. Додатку 5 до Тендерної документації визначено: “4.1. Вартість Робіт визначається ВИКОНАВЦЕМ відповідно до вимог «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Завдання на проектування (Додаток №4 до даного Договору).” Враховуючи наявність в складі робіт різних вишукувальних, проектних та додаткових (експертиза) робіт обсяг який у складі робіт неможливо визначити до копійок на участі у закупівлі або укладення Договору, для забезпечення можливості коригування вартості робіт в межах загальної їх вартості у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та фактичних обсягів їх виконання просимо доповнити договір умовою про можливість проведення перерозполілу вартості окремих видів робіт згідно Зведеного кошторису в межах загальної вартості робіт за Договором.
Без відповіді

Щодо строку для зняття зауважень

Номер: 93f72ae7da264ecfbef79ba0580a9912
Дата опублікування: 29.03.2023 14:13
Опис: Відповідно до п.5.2. Додатку 5 до Тендерної документації: “5.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний отримати позитивний висновок експертизи розробленої ним проектної документації. У разі наявності зауважень експертної установи – ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний безкоштовно усунути їх у встановленому порядку протягом строку, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати отримання таких зауважень. При передачі проектної документації до відповідної експертної установи в день такої передачі ВИКОНАВЕЦЬ письмово повідомляє про це ЗАМОВНИКА.” В зв'язку із тим, що зняття зауважень пов'язано не тільки із діями Виконавця, але також з діями представників експертизи, а строки нормативні строки на проведення експертизи визначені Постанові від 11 травня 2011 р. № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” інші, ніж вказав Замовник, а саме наступні: “14. Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів; для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів; для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів; кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів.” Зняття зауважень це спільна дія трьох сторін: Замовника (в частині надання необхідних даних в тому числі необхідних для зняття зауважень), проектувальника та представників експертизи. Виконавець самостійно не зможе зняти зауваження та не матиме законних підстав вимагати від представників експертизи провести зняття зауважень у строки, що передбачає у Договорі Замовник, що заздалегідь закладає неможливість виконання вимог Договору Виконавцем та можливість незаконного тиску Замовником на Виконавця. Просимо привести умови Тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України для уникнення зайвих корупційних ризиків.
Без відповіді

Щодо строків оплати

Номер: 74d4e2859adf41438a61a4ecc50e2a95
Дата опублікування: 29.03.2023 14:12
Опис: Відповідно до п.4.3. Додатку 5 до Тендерної документації: “4.3. Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА”. Очікування Виконавцем оплати за виконані роботи протягом 6 місяців може призвести до неможливості виконання своєчасної сплати податків, оплати робіт працівників та субпідрядників. Якими підставами викликаний такий тривалий період оплати та чи можливе його скорочення?
Без відповіді

Щодо надання вихідних даних

Номер: d9e9a252da36432b9fe2d74e59e7fd1c
Дата опублікування: 29.03.2023 14:11
Опис: Відповідно до п.1.3. Додатку 5 до Тендерної документації: “1.3. Вихідні дані для розробки проектної документації надаються ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014. Підписанням даного Договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних.” Ні тендерна документація, ні додатки до неї не містять визначення повного переліку вихідних даних, які має Замовник та які будуть надані Замовником до підписання Договору. Крім того, здебільшого на стадії підписання договору Замовник не має повного переліку необхідних технічних умов всіх власників комунікацій. Просимо внести зміни до Тендерної документації та прозоро визначити перелік вихідних даних, які будуть надані Замовником до підписання Договору та відповідно підтвердити відсутність інших прихованих комунікацій, тощо або виключити фразу щодо того, що підписанням договору ВИКОНАВЕЦЬ підтверджує факт отримання від ЗАМОВНИКА усіх необхідних та достатніх для виконання Робіт вихідних даних як таку, якою Замовник намагається неправомірно уникнути передбачених чинним законодавством України зобов'язань з отримання всіх необхідних вихідних даних.
Без відповіді

Щодо порядку (умов) здійснення проміжних платежів за Договором

Номер: 62773adb120142489288add377cf2c52
Дата опублікування: 29.03.2023 11:44
Опис: Відповідно до п.4.4. Додатку 5 до Тендерної документації - Договору № ___(проект) Замовником визначена можливість здійснення проміжних платежів: “Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах календарного плану виконання робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються після одержання ЗАМОВНИКОМ позитивного висновку експертизи виготовленої ним проектної документації”, проте Замовником не визначено прозорий порядок здійснення таких платежів та підписання актів здачі-приймання виконаних робіт для таких проміжних платежів або інших прозорий порядок їх сплати. Просимо прозоро та чітко визначити умови Договору (проекту), що викладені у Додатку 5 Тендерної документації та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Без відповіді

Щодо необхідності обстеження об'єкта саперами

Номер: 6cd46df6dc4a485a85687a65aa265418
Дата опублікування: 28.03.2023 19:10
Опис: Об'єкт знаходиться за 12 км до лінії бойових дій. Чи необхідно передбачати обстеження об'єкта саперами перед виконанням інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних робіт та робіт з обстеження технічного стану? Чи потрібно передбачати супровід саперами відповідальних виконавців з інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних робіт та робіт з обстеження технічного стану?
Без відповіді

Щодо аудиту безпеки автомобільних доріг

Номер: 35783b06cf484e378de520e20acdeb1b
Дата опублікування: 28.03.2023 19:09
Опис: 17.8 В кошторисній документації передбачити: - кошти на аудит безпеки автомобільних доріг; В тендерній документації відсутня інформація щодо необхідності проведення аудиту безпеки при проектуванні. Згідно ст. 42 (1) Закону України “Про автомобільні дороги” Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг забезпечує замовник аудиту на умовах, визначених договором на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг. Витрати на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг на стадії техніко-економічного обґрунтування і на стадії підготовки проекту або робочого проекту включаються до кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, на стадії після введення в експлуатацію - до витрат на утримання автомобільних доріг. Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг здійснюється за рахунок джерел, визначених відповідно до статей 40, 41 цього Закону, та з інших джерел, не заборонених законодавством. Якщо аудит передбачається на стадії після введення в експлуатацію він не включається до кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Просимо Вас доповнити тендерну документацію інформацією щодо виконання аудиту безпеки автомобільних доріг на стадії розробки робочого проекту. Або виключити вимогу щодо необхідності в кошторисній документації передбачити кошти на аудит безпеки автомобільних доріг, як таку що суперечить Закону України “Про автомобільні дороги”
Без відповіді

Щодо стадії проектування

Номер: 15a4e14cc2234e99ab1ee0f57686f33a
Дата опублікування: 28.03.2023 19:08
Опис: 6.4.11. (Договір) Здійснити погодження проектної документації в органах виконавчої влади при схваленні стадії «Проект» у порядку та строки встановлені чинним законодавством України. Просимо Вас надати роз'яснення про яку саме стадію “Проект” йде мова та з якими органами виконавчої влади необхідно здійснити погодження проектної документації. Згідно п.8 Завдання на проектування - Стадія проєктування - Робочий проект. Просимо Вас виключити п.6.4.11., як такий що не відноситься до предмету Закупівлі.
Без відповіді

Щодо перевлаштування інженерних комунікацій

Номер: 7081680c8e2b4b56a6fd5c0ffcd9e670
Дата опублікування: 28.03.2023 19:07
Опис: п. 15 Завдання - перевлаштування інженерних комунікацій проєктом не передбачати; Відповідно до постанов КМУ роботи в охоронних зонах інженерних мереж необхідно погоджувати з власниками комунікацій. Під час погодження проектних рішень може виникнути необхідність перевлаштування інженерних мереж. Відсутність в проектній документації проектних рішень щодо перевлаштування інженерних мереж може призвести до не погодження власниками інженерних мереж проектних рішень та заборона виконання будівельних робіт в охоронних зонах. Що призведе до неможливості виконати роботи з розробки проектної документації та проходження її експертизи. Зазначену позицію завдання необхідно виключити з Завдання на проектування.