• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будинку культури по вул.. Шевченка, 78, с. Стовп’яги, Бориспільського району, Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 427 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 137.93 UAH
Період уточнення: 24.03.2023 14:24 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: e29ddbdd50c74f42a2d9c63eeb1c38dd
Дата опублікування: 31.03.2023 16:53
Опис: Доброго дня! З метою надання адекватних та недопущення дублювання відповідей просимо посадити за комп'ютер на робоче місце працівника, який здатен виконувати функції відповідальної особи по даній закупівлі, а не дитину або розумово відсталу людину.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що Замовник у свої діяльності керується нормами Закону «Про публічні закупівлі» Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Де зазначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Дата відповіді: 03.04.2023 13:51
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 647d78b3e2b34a6d9c39ad92901cbde9
Дата опублікування: 31.03.2023 16:27
Опис: Просимо внести зміни до ТД в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 05.04.2023 року та зміни, викладені в Додатку № 2 в новій редакції.
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 51 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. На даний момент кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2023 01:00. Зміни, які вніс замовник від 31 березня 2023р. до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі «Зміни від 31.03.2023 року.docx» оприлюднив перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Прохання готувати документи тендерної пропозиції згідно змін, які викладені в оновленій тендерній документації від 31 березня 2023р.
Дата відповіді: 03.04.2023 13:47
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: cc0b67d2abdf4c2499ba8531a2fda31e
Дата опублікування: 28.03.2023 14:52
Опис: Відповідно до Додатка № 2 ТД обов’язкова наявність у штаті Учасника начальника дільниці з діючим посвідченням (надати копію та протокол) про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В. Чим пояснюється необхідність наявності в начальника дільниці діючого посвідчення (надати копію та протокол) про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В.? Замовнику необхідно визначитися, чи це до 1000 В чи понад 1000В., до та понад одночасно не існує, та якими роботами передбачена така необхідність в технічному завданні. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику. Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 визначено, що робота підвищеної небезпеки – робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю. Відповідно до Типового положення працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Оскільки предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будинку культури по вул.. Шевченка, 78, с. Стовп’яги, Бориспільського району, Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Отже, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають працівники Замовника. Учасники повинні мати відповідну матеріальну-технічну базу та можливість залучити достатню кількість працівників, досвід та кваліфікація яких повинна документально підтверджуватись згідно з встановленими вимогами Додатку 2 тендерної документації. Вимога обов’язкової наявності у штаті Учасника начальника дільниці з діючим посвідченням (надати копію та протокол) про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В.- передбачена з метою забезпечення дотримання правил безпеки і належного рівня надання послуг під час виконання умов договору. Кожен Учасник у встановленому законом порядку має можливість забезпечити своїм працівникам проведення спеціального навчання та перевірку знань про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В – згідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці і надати документацію, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам. Прохання надавати документи – згідно всіх вимог Додатку 2 тендерної документації. З огляду на те, що Замовником допускається залучення до виконання робіт працівників субпідрядної (них) організації (ій), працівники, наявність яких вимагається цим пунктом можуть бути штатними, такими, що працюють за цивільно-правовими договорами, сумісниками або працівниками субпідрядної організації. Інформація стосовно працівників субпідрядної (них) організації (ій) має надаватись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Дата відповіді: 29.03.2023 14:46
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 911cabe7e6ed4566a59314c241958cbe
Дата опублікування: 28.03.2023 10:25
Опис: Відпоаідно до Додатка № 2 ТД Учасник має документально підтвердити кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці (надати документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або сертифікат/свідоцтво підвищення кваліфікації). Крім вказаних документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, вказаних у довідці, може бути посвідчення та протокол засідання кваліфікаційної комісії за участю посадових осіб органів держпраці, зокрема про закінчення навчально – виробничих комбінатів, якими встановлюється кваліфікація та кваліфікаційний розряд. Таким чином участь в закупівлі не зможуть взяти учасники, які мають посвідчення, якими підтверджується кваліфікація та кваліфікаційний розряд, чим обмежується коло учасників та конкуренція. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо документального підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці (надати документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або сертифікат/свідоцтво підвищення кваліфікації) обумовлена специфікою предмету закупівлі а саме - ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація; а також значним обсягом робіт та стислим терміном надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для виконавця умов договору документального підтвердження кваліфікації спеціалістів, що вказані в довідці про Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З огляду на те, що Замовником допускається залучення до виконання робіт працівників субпідрядної (них) організації (ій), працівники, наявність яких вимагається цим пунктом можуть бути штатними, такими, що працюють за цивільно-правовими договорами, сумісниками або працівниками субпідрядної організації. Інформація стосовно працівників субпідрядної (них) організації (ій)має надаватись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»
Дата відповіді: 29.03.2023 14:44
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: f82be6e45fe542c8886d608e4650cc3e
Дата опублікування: 27.03.2023 16:14
Опис: Відповідно до ТД обов’язкова наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці з діючим посвідченням (надається копія посвідчення та протокол) про проходження навчання і перевірки знань з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-7, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП, НПАОП0.00-512-01. В штаті Учасника наявний головний інженер, з діючим посвідченням про проходження навчання і перевірки знань з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-7, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП, НПАОП0.00-512-01. Чи є можливим подання копії діючого посвідчення та протоколу про проходження навчання і перевірки знань головного інженера з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-7, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП, НПАОП0.00-512-01 або просимо внести зміни до ТД, оскільки такі роботи виконуються під керівництвом головного інженера/виконавця робіт.
Відповідь: Доброго дня!Шановний Учаснику. Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі Типове положення) затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 визначено, що робота підвищеної небезпеки – робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю. Відповідно до Типового положення працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Оскільки предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будинку культури по вул.. Шевченка, 78, с. Стовп’яги, Бориспільського району, Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Отже, об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де перебувають працівники Замовника. Учасники повинні мати відповідну матеріальну-технічну базу та можливість залучити достатню кількість працівників, досвід та кваліфікація яких повинна документально підтверджуватись згідно з встановленими вимогами Додатку 2 тендерної документації. Вимога обов’язкової наявності у штаті Учасника інженера з охорони праці з діючим посвідченням (надається копія посвідчення та протокол) про проходження навчання і перевірки знань з НПАОП 0.00-180-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-7, та Загальний курс з ОП НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП0.00-5.11-85, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП, НПАОП0.00-512-01; - передбачена з метою забезпечення дотримання правил безпеки і належного рівня надання послуг під час виконання умов договору. Кожен Учасник у встановленому законом порядку має можливість забезпечити своїм працівникам проведення спеціального навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці і надати документацію, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам. Прохання надавати документи – згідно всіх вимог Додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:43
Відповідь надана

Уточнення ТД

Номер: ea93e78831ce44f096a58b619399ab7b
Дата опублікування: 27.03.2023 16:06
Опис: Тендерною документацією визначено, що "Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється." Разом з тим іншими положеннями ТД та положеннями Особливостей визначено, "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДСУТНІСТЬ у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Просимо Вас вказати як буде діяти замовник у разі відсутності якогось документа кваліфікаційної частини на підставі положень Особливостей чи наіставі положення "Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється." дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Також, зауважимо, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:41
Відповідь надана

Інші питання

Номер: 8cd9f69a39db4496a79ecb51de866e08
Дата опублікування: 27.03.2023 15:59
Опис: У ТД наявна вимога проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19. Зазначена вимога є дискримінаціною з огляду на те, що наші працівники є виконавцями будівельних робіт, а не влаштовуються на роботу у швидку допомогу. Жодним законодавчим актом не передбачена перевірка знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19 . Крім того, проектом договору та технічним завданням також не передбачені послуги з надання першої долікарської допомоги, захисту населення від інфекційних хвороб, в т.ч. Covid-19.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику. Вимога Додатку 2 тендерної документації стосовно проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19 стосується лише начальника дільниці з діючим посвідченням (надати копію та протокол) діючим посвідченням про проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19. В обов’язок, якого входить інструктаж всіх працівників, які будуть задіяні під час виконання умов договору. Уряд через COVID-19 продовжив на всій території України дію карантину до 30 квітня 2023 року Відповідні зміни внесені постановою КМ № 1423 від 23.12.2022 р. до розпорядження від 25.03.2020 р. № 338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» і постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Зміни набули чинності 27 грудня. На цей період фізичним та юридичним особам рекомендовано дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19. Початок виконання робіт згідно договору припадає на період дії обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Також на цей період продовжено режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19 може здійснити будь який Учасник. Дана вимога викликана мінімізацією ризиків поширення коронавірусної інфекції для забезпечення безперервності процесу надання послуг згідно умов договору та не є дискримінаційною
Дата відповіді: 29.03.2023 14:39
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 4c8a4a4a948041c6be21bf33584d9b32
Дата опублікування: 27.03.2023 15:51
Опис: Шановний Замовнику, Ваша документація, це суцільна дискримінація. Жодним нормативно - правовим актом не передбачена необхідність проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок начальника дільниці з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19. Видаліть будь-ласка дискримінаційні вимоги, ми звісно розуміємо, що зможемо подати на Вас скаргу до АМКУ та будемо намагатись максимально привернути увагу моніторингу до Вашого закладу.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику. Уряд через COVID-19 продовжив на всій території України дію карантину до 30 квітня 2023 року. Відповідні зміни внесені постановою КМУ № 1423 від 23.12.2022 р. до розпорядження від 25.03.2020 р. № 338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» і постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Зміни набули чинності 27 грудня. На цей період фізичним та юридичним особам рекомендовано дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19. Початок виконання робіт згідно договору припадає на період дії обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Також на цей період продовжено режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Проходження навчання та перевірки знань, уміння і навичок з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при Covid-19 може здійснити будь який Учасник. Дана вимога викликана мінімізацією ризиків поширення короновірусної інфекції для забезпечення безперервності процесу надання послуг згідно умов договору та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:38
Відповідь надана

Загальні питання

Номер: 6dc3bfcd156a4ed18700db535b046f7d
Дата опублікування: 27.03.2023 15:02
Опис: Відповідно до додатка 3 ТД Інші документи від Учасника передбачена наявність прописаних протоколів щодо профілактичних заходів у випадку захворювання на Covid-19. Просимо пояснити необхідність такої вимоги, якщо карантин Covid-19 діє на території України до 30 квітня 2023 року, а строк виконання робіт по серпень 2023 року.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику. Уряд через COVID-19 продовжив на всій території України дію карантину до 30 квітня 2023 року Відповідні зміни внесені постановою КМ № 1423 від 23.12.2022 р. до розпорядження від 25.03.2020 р. № 338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» і постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Зміни набули чинності 27 грудня. На цей період фізичним та юридичним особам рекомендовано дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19. Початок виконання робіт згідно договору припадає на період дії обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Також на цей період продовжено режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкт, де в майбутньому перебуватимуть діти та вчителі. Для недопущення розповсюдження інфекційних захворювань, замовником вимагається надання прописаних протоколів щодо профілактичних заходів у випадку захворювання на Covid-19. Дана вимога викликана мінімізацією ризиків поширення короновірусної інфекції для забезпечення безперервності процесу надання послуг згідно умов договору та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:37
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 89e3b6fc96aa4a74ad64bd8cc4c45063
Дата опублікування: 27.03.2023 14:34
Опис: Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік учасника має становити не менше 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Дану вимогу не зможуть виконати учасники, які мають успішно виконані аналогічні договори, але їх обсяг річного доходу менше 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників та конкуренцію. Статтею 5, 24 Закону України «Про публічні зпакупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику.Замовник за результатом розгляду даного питання повідомляє, що згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в тендерній документації іншу інформацію, яку вважає за доцільне. Замовник встановлює вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження в Додатку 2 тендерної документації. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином, вимоги Замовника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених в оголошенні. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2022 рік, який має бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2022 рік (Форма №2).Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в оголошенні щодо документального підтвердження «наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в оголошення не може бути задоволена Замовником.
Дата відповіді: 29.03.2023 14:36