-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Набережній в с. Кисляк (від автодороги Р-33 Вінниця–Турбів–Гайсин–Балта–Велика Михайлівка) Гайсинської міської ради, Вінницької обл. Коригування (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Набережній в с. Кисляк (від автодороги Р-33 Вінниця–Турбів–Гайсин–Балта–Велика Михайлівка) Гайсинської міської ради, Вінницької обл. Коригування (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
16 352 576.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 163 525.77 UAH
мін. крок: 1% або 163 525.77 UAH
Період уточнення:
24.03.2023 13:48 - 19.04.2023 00:00
Відповідь надана
переклад документів
Номер:
d28d81fe95724fb289414f3051a79d66
Дата опублікування:
30.03.2023 15:35
Опис:
Умовами ТД передбачено, що "У разі надання Учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або документів (у т. ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами іноземних держав) іншою мовою (іноземною мовою, іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений Учасником процедури закупівлі або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою (у разі наявності) та підписом." Звертаємо увагу замовника що професійні перекладачі можуть можуть реалізовувати своє право на зайняття підприємницькою чи профіесійною діяльністю в якості такого суб'єкта господарювання як фізична особа-підприємець а також як самозайнята особа. В такому випадку перекладч не буде входити до складу перекладацької агенції чи бути її найманим працівником. Просимо розширити варіанти того, хто може здійснювати переклад документів.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищевикладених норм чинного законодавства, Замовником встановлено вимоги щодо перекладу. При цьому тендерна документація одним чином не обмежує учасників щодо вибору як робити переклад, власними силами або із залученням будь-якої перекладацької агенції, тобто не містить дискримінації учасників.
Дата відповіді:
31.03.2023 14:40
Відповідь надана
порядок подання пропозиції
Номер:
2d6bde05f30a4c6794400e6ce58cafc2
Дата опублікування:
30.03.2023 15:30
Опис:
п.1 розділу 3 ТД вимагає від учасників подання "Технічні вимоги у стверджувальній формі згідно Додатку 2 тендерної документації". Що мається на увазі? Що саме (який документ) має подати учасник на виконання даної вимоги?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Під даною вимогою Замовник має на увазі надання «Технічних вимог у стверджувальній формі згідно Додатку 2 тендерної документації" для виконання даної вимоги учасник має надати "Технічні вимоги у стверджувальній формі згідно Додатку 2 тендерної документації".
Дата відповіді:
31.03.2023 14:36
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
183b245ea832472b8f3d3d77109b92e5
Дата опублікування:
29.03.2023 14:34
Опис:
Умовами ТД передбачено, що "Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 15 працівників), на підтвердження надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (надається без додатків) разом із квитанцією, яка підтверджує її подання до ДПС (за третій або четвертий квартал 2022 року)". учаснику не зрозуміло про яку саме "значну" клількість об'єктів йде мова?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замовник про визначені даної умови, передбачає наявність в учасника торгів інших робіт, що потребують використання працівників, тому просимо надати підтвердження що в учасника є можливість залучити до виконання робіт за даним предметом закупівлі працівників у кількості не менше 15 , відповідно до тендерної документації
Дата відповіді:
31.03.2023 14:31
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
8095afd4580c4689b4695c5721a15a0e
Дата опублікування:
29.03.2023 14:31
Опис:
Умовами ТД вимагається "- листи згоди від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі". З чим саме має погодитись власник техніки у даному листі-згоді?
Відповідь:
Шановний учаснику!
В "- листі згоді від власника техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі" має міститись згода від власника техніки на використання його техніки за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
31.03.2023 14:25
Відповідь надана
відомість
Номер:
3b6eeda2c481439db01d9f9a49d54133
Дата опублікування:
29.03.2023 14:23
Опис:
Просимо роз’яснити:
- За якою міжнародною системою складена відомість BoQ? За Методикою, зокрема, передбачено використання систем: POMI Принципи вимірювання (міжнародні) для будівельних робіт, NRM (1, 2, 3) Нові правила вимірювань, опубліковані Королівським інститутом дипломованих геодезистів (RICS), CESMM4 міжнародна система вимірювання робіт, стандартний метод вимірювання цивільного будівництва, четверте видання, розроблений Інститутом інженерів-будівельників (The Institution of Civil Engineers (ICE)). Жодної з цих систем не передбачені кодові номера, вказані в технічній документації.
- В п. 6 Технічних вимог вказано метод розрахунку вартості договірної ціни: за кошторисними розрахунками відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг. Згідно розділу IV Методики «Визначення вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг під час складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі» ціна пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, види і обсяги яких передбачені відомістю обсягів робіт (BoQ). Про які саме кошторисні розрахунки йдеться?
- про який показник кошторисного прибутку «не більше рекомендованого» йдеться? Методикою не передбачено яке-небудь нормування кошторисного прибутку на стадії складання ціни пропозиції.
Відповідь:
Шановний учаснику!
До кошторисних розрахунків входять розрахунки кожного показника, з якого складається пропозиція учасника.
При розрахунку пропозиції учасника Замовником передбачено показник для визначення розмiру кошторисного прибутку [4.38]
Дата відповіді:
31.03.2023 14:24
Відповідь надана
повноваження
Номер:
f8d58438d6af4f989793e1b446eec31b
Дата опублікування:
29.03.2023 12:59
Опис:
Умовами тендерної документації пережбачено що "надані Учасником документи на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису повинні бути чинними на момент подання пропозиції та підтверджувати наявність повноважень у такої особи щодо підпису договору не менше ніж протягом строку його дії".
дана вимога є дискримінаційною та нелогічною, оскільки учасник самостійно приймає рішення щодо часу дій повноважень конкретної особи як на підписання тендерної пропозиції, так і на укладення договору. крім того, це можуть бути різні особи. Отже дана вимога ще й порушує права учасника, які передбачено нормами цивільного законодавства. Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний учаснику, згідно із діючим законодавством пропозиція учасника повинна відповідати тендерній документації і не відповідність пропозиції учасників може бути причиною для їх відхилення
Дата відповіді:
31.03.2023 13:42
Відповідь надана
Вимога
Номер:
8cd2a97742714d3288dc9eb6904cbe75
Дата опублікування:
28.03.2023 15:21
Опис:
Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5. Кошторисна документація – це документація яка перебуває у замовника в складі проектної документації на виконання капітального ремонту. Просимо усунити помилку.
Відповідь:
Шановний учаснику, програмний комплекс АВК-5, має змогу випускати «Договірну ціну» у вигляді кошторисного розрахунку, Замовником малося на увазі у тендерній документації надання розрахунків учасника у вигляді документів,що зазначені у додатку 3 до тендерної документації
Дата відповіді:
31.03.2023 08:22
Відповідь надана
тех.завдання
Номер:
1bb2ea46264c4fcf8f52d569718271d3
Дата опублікування:
28.03.2023 15:19
Опис:
У технічному завданні передбачено "Матеріали можуть бути замінені на аналогічні з тими самими характеристиками за відповідним обгрунтуванням, крім цього матеріали повинні мати сертифікат якості". Про які матеріали йде мова?
Відповідь:
Шановний учаснику, йдеться мова про необхідні матеріали для виконання робіт за предметом закупівлі
Дата відповіді:
31.03.2023 08:23
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
4985efb16c6446918e085a2c278a6caf
Дата опублікування:
28.03.2023 15:19
Опис:
У Додатку 2 (Технічне завдання) вказано що Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «Тверда», метод розрахунку вартості «За кошторисними нормами» відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753. Однак у п. 1.2. Проекту договору про закупівлю вказано, що «Підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281». Просимо прибрати невідповідності у тендерній документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, відповідно чинному законодавству учасник процедури закупівлі має право погодитись або не погоджуватись з проектом договору викладеним Замовником у складі тендерної документації, але звертаємо вашу увагу, що не погодження з умовами проекту договору викладеним Замовником у складі тендерної документації може призвести до відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон)
Дата відповіді:
31.03.2023 08:20
Відповідь надана
Розрахунок договірної ціни
Номер:
6ebaa32e1c5f48c0917e305426638d91
Дата опублікування:
28.03.2023 15:17
Опис:
У Додатку 2 (Технічне завдання) вказано що Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «Тверда», метод розрахунку вартості «За кошторисними нормами» відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753. Разом з тим, в Наказі Міністерства інфраструктури України № 753 від 07.10.2022р. в п.1 зазначено, що Методика застосовується для доріг загального користування. (п. 1. Затвердити Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що додається.) Згідно ст. 10 Закону України від 08.09.2005 № 2862-IV Органами, що здійснюють управління автомобільними дорогами загального користування, є: - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства; - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення; - Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації. Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України від 08.09.2005 № 2862-IV Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю. Враховуючи вище зазначене, розрахунок розрахунок договірної ціни учасника процедури має складатись відповідно до Настанови умовам КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Таким чином порушено вимоги встановлені п. 28 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 та ст. ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний учаснику, діючий закон України не забороняє Замовнику, який є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади використовувати при утримані доріг і вулиць комунальної власності Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг, таким чином пропозиція учасників повинна відповідати тендерній документації Замовника відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон)
Дата відповіді:
31.03.2023 08:18