-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Калібратори)
Завершена
966 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 662.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 662.00 UAH
Період уточнення:
24.03.2023 12:11 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
0849ed2512bd48e39ea7d7640b90f58a
Дата опублікування:
28.03.2023 15:12
Опис:
Технічні вимоги предмета закупівлі штучно прописані під одну модель калібратора ADT787-700, і призводять до дискримінації учасників, а саме: "Кількість каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів, які калібруються (повіряються), не менше 2." Підприємства Замовника на мають акредитації на право повірки і не втручаються у робочі схеми устаткування, тому калібратори температури зазвичай використовуються як давачі температури, а вимірюване значення перетворювача, що перевіряється, зчитується з діючого обладнання. Таким чином вимога наявності у калібраторі температури 2 каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів не є критично необхідною, а тому штучно обмежує перелік потенційних учасників, суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – є дискримінаційною. З метою усунення дискримінаційного обмеження просимо змінити цю вимогу наступним чином: «Кількість каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів, які калібруються (повіряються), не менше 1»
Відповідь:
Доброго дня.
Відповідно до пункту 31) частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Тендерна документація на Закупівлю складена відповідно до Закону та відповідає, зокрема, вимогам статті 22 вказаного Закону, із дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них визначених у статті 5 Закону.
Встановлені Замовником у Додатку І до тендерної документації технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі, сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, які Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки самого підприємства та предмету закупівлі.
Вимога щодо наявності двох вхідних вимірювальних каналів калібратора температури забезпечує одночасну перевірку метрологічних характеристик (калібрування) двох термоперетворювачів та зменшує затрачений час для проведення перевірок.
Установленій вимозі відповідає обладнання щонайменше двох виробників, відтак кількість учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі не обмежується, а сама вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
31.03.2023 10:45
Відповідь надана
Документи від учасника
Номер:
c5c4c2e09592480aa010e286227ab00a
Дата опублікування:
24.03.2023 16:20
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо виконання учасником вимоги підпункту 6, п.3, розділу I, додатку II до тендерної документації, а саме: «Довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених абзацом чотирнадцятим пункту 44 Особливостей (в довільній формі…)». П. 44 Особливостей містить тільки шість абзаців. То яку довідку має надати учасник, довідку про що? Дякуємо!
Відповідь:
Абзац чотирнадцятий пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закону), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений відповідно до внесених змін Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 №157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178».
Відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закону), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Так, Замовником в тендерній документації встановлено вимогу, що учасник повинен надати довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених абзацом чотирнадцятим пункту 44 Особливостей (в довільній формі, при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе учасник процедури закупівлі)
або
У разі якщо учасник процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах, для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Дата відповіді:
27.03.2023 12:17
Відповідь надана
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
73025a710474420c80df9bc5d714ae81
Дата опублікування:
24.03.2023 15:15
Опис:
Технічні вимоги предмета закупівлі штучно прописані під одну модель калібратора ADT787-700, і призводять до дискримінації учасників, а саме:
1. "Похибка, по вбудованому термометру при використанні металевої вставки в діапазоні до 660 °С, не гірше ± 0,25°С."
Похибка робочих перетворювачів температури найвищого класу точності АА нормована як (0.1°С + 0,0017*Т), що при температурі 660 складає 1.22 °С.
Для калібрування такого робочого перетворювача температури достатньо використання калібратора з похибкою у три рази менше – 0,4 °С.
Таким чином, вимога до точності калібратора «не гірше ± 0,25°С» необґрунтовано завищена, штучно обмежує перелік потенційних учасників, суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – є дискримінаційною.
З метою усунення дискримінаційного обмеження просимо змінити цю вимогу наступним чином:
«Похибка, по вбудованому термометру при використанні металевої вставки в діапазоні до 660 °С, не гірше ± 0,3°С»
2. "Кількість каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів, які калібруються (повіряються), не менше 2."
Підприємства Замовника на мають акредитації на право повірки і не втручаються у робочі схеми устаткування, тому калібратори температури зазвичай використовуються як давачі температури, а вимірюване значення перетворювача, що перевіряється, зчитується з діючого обладнання. Таким чином вимога наявності у калібраторі температури 2 каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів не є критично необхідною, а тому штучно обмежує перелік потенційних учасників, суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – є дискримінаційною.
З метою усунення дискримінаційного обмеження просимо змінити цю вимогу наступним чином:
«Кількість каналів для вхідних сигналів термопар і термометрів опорів, які калібруються (повіряються), не менше 1»
Відповідь:
Поставлене вами питання опрацьовується, в разі прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації, їх буде розміщено в електронній системі закупівель відповідно до вимог чинного законодавства
Дата відповіді:
27.03.2023 16:15