-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (Рукавички медичні одноразові) 12 найменувань
Завершена
1 097 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 976.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 976.00 UAH
Період уточнення:
22.01.2018 11:26 - 28.01.2018 11:00
Відповідь надана
Розділення закупівлі на ЛОТИ
Номер:
8c06b8112d73463fb7b078c754025561
Дата опублікування:
22.01.2018 17:02
Опис:
Добрий день!
Чи можливе розділення тендерної закупівлі на декілька лотів: окремо стерильні та нестерильні рукавички?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Тендерний комітет Комунального закладу Київської обласної ради «Київська обласна клінічна лікарня» на засіданні 24.01.2018 року розглянув Ваше звернення, щодо можливості розділення тендерної закупівлі на декілька лотів, та повідомляє наступне.
Тендерна документація на закупівлю: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (Рукавички медичні одноразові), затверджена рішенням тендерного комітету від 10.01.2018 року.
Відповідно до діючих законодавчих актів України - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, із змінами внесеними Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19 грудня 2016 року №2092 та визначається за показниками четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N1749.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Керуючись відповідними положеннями законодавства, Замовник дотримався вимоги щодо визначення предмета закупівлі за відповідним показником Єдиного закупівельного словника. Водночас Замовник, зважаючи на законодавчо закріплену можливу поведінку, не визначав окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника чи за номенклатурою чи обсягом, оскільки при плануванні закупівлі враховувалася потреба у відповідних товарах, виходячи із потреби у минулих роках, а єдиним місцем поставки товару (предмета закупівлі) є фактична адреса лікарні.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
З огляду на те, що умови Тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, то права чи законні інтереси Учасника не порушуються. А тому, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.01.2018 13:42