• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проектної документації по об'єкту "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинcький ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л"

Завершена

2 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 200.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2023 13:30 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана

Візуалізація

Номер: 029e6e2762e74ce3bc6e0ca1aa679094
Дата опублікування: 27.03.2023 22:58
Опис: В п.6 тендерної документації прописана умова надання учасником візуалізації об"єкта. Поясніть, будь ласка, навіщо робити візуалізацію на стадіі проведення тендеру ? Яким чином візуалізація об"єкту, по якому ще не виконано проект, може вплинути на оцінку розгляду пропозиції учасника і прийняття по ньому рішення? Візуалізація може виконатися за вже розробленим проектом, який врахує всі деталі проектування, що будуть погоджуватися в процесі роботи з Замовником та керівництвом ліцею, і візуалізація вона в такому випадку буде доречна і необхідна, і її виконання можна прописати потім після укладання договору в Завданні на проектуванні, що не суперечить діючим нормам на проектування. Ми розуміємо, що ця вимога прописана з метою затримки часу в учасників, щоб часу було якомога менше на підготування, що збільшує шанси визначити переможцем того учасника, під якого прописані умови тендеру, і в якого ця візувалізація була виконана до проведення тендеру, заздалегідь. Вважаємо вимогу щодо виконання візуалізації об"єкта, по якому ще не виконаний проект, дескрімінаційною і необгрунтованою, наполягаємо на виключенні даної вимоги і внесенні відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! 1. Виконання візуалізації на етапі проведення процедури закупівлі не суперечить чинному законодавству України. 2. Тендерна документація не містить виключних вимог щодо оформлення/виконання візуалізації (наприклад, виконання у конкретному форматі/програмному комплексі тощо). Тобто будь-який учасник процедури закупівлі має змогу виконати вимогу щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиції. Таким чином звинувачення у дискримінації є безпідставними. 3. Вимога щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиці ніяким чином не зменшує час на підготовку тендерної пропозиції. Час на подання тендерних пропозицій встановлено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Дата відповіді: 30.03.2023 14:35
Відповідь надана

Характеристики об"єкта будівництва

Номер: 0791f5550cd0490586f62471ad211d67
Дата опублікування: 27.03.2023 22:37
Опис: В тендерній документації в розділі в п.11 Додаток № не вказавно щодної характеристики об"єкта: ні загальної площі ліцею, ні будівельного об"єму, ні площі забудови, ні поверховість, ні площа земельної ділянки, ні матеріал огороджуючих конструкцій, які мають значення при розрахунку кошторису на проектні роботи, який необхідно подати у складі пропозиції. Натомість перелічено тільки види робіт, що необхідно врахувати при проектуванні. Зрозуміло, що це зроблено навмисно, щоб звузити коло потенційних учасників, проте, шановний Замовник, не ухиляйтесь від правильного та повного заповнення даного пункту Завдання на проектування, і надання попередньої інформації, яка стосується характеристики об"єкту, і яка технічно необхідна розрахунку кошторису на проектні роботи, про необхідність якого прописано в п.6 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації та надання вищенаписаних характеристик об"єкта
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Дата відповіді: 30.03.2023 14:24
Відповідь надана

Посилання на недіючий документ

Номер: f74398f839a144d9909449599d5810ad
Дата опублікування: 27.03.2023 22:18
Опис: В тендерній документації (див.Додаток 3) є посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.13, який було скасовано і наразі він не є чинним документом. Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.03.2023 09:11
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо оглду об'кту

Номер: db2193a64dc7428c89b516780b367009
Дата опублікування: 27.03.2023 11:55
Опис: Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі та їх кількість. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено. З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними. Проведення огляду об'єкту переможцем процедури може призвести до зміни завдання на проектування, яке є додатком до договору про закупівлю. Відповідно до пунктів 18, 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), призведе до визнання договору про закупівлю нікчемним.
Дата відповіді: 29.03.2023 11:07
Відповідь надана

щодо аналогічного договіру

Номер: f5822dcf622e4e869f6147eac3d2ca21
Дата опублікування: 25.03.2023 14:43
Опис: Добрий день ! Шановний Замовник, просимо надати відповідь на таке питання щодо аналогічного договору: буде рахуватись як аналогічний договір проектної організації у випадку, коли вона виконувала розробку проекту по договору субпідряду ? Такий договір субпідряду буде рахуватись аналогічним ?
Відповідь: Так. але за умови документального підтвердження факту розробки розділів проектної документації на умовах субпідряду.
Дата відповіді: 29.03.2023 08:57
Відповідь надана

ОГЛЯД

Номер: 33dfab7f40e544fc97dd06c5ba7586d0
Дата опублікування: 24.03.2023 15:21
Опис: Умовами тендерної документації передбачено: « Огляд об'єкту здійснюється уповноваженими на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. Акт огляду об'єкту повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ уповноважених представників учасника та органу місцевого самоврядування/військової адміністрації. При цьому уповноважена особа, яка здійснює огляд об’єкта повинні надати представнику органу місцевого самоврядування/військової адміністрації документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту. Замовником зумовлено дану вимогу з метою підтвердження відповідності запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у Додатку 3. Проте відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі - ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Замовник зобов’язаний передбачити всю необхідну інформацію в технічному завданні ( ДОДАТОК №3), в такому об’ємі що б її не довелося уточнювати, оскільки в протилежному випадку Замовник порушив умови законодавства та не надає повної інформації щодо робіт! Вимога щодо огляду об’єкту є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель та зумовлює штучне обмеження конкурентоспроможності потенційних учасників. Відповідно посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 . У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено. З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Дата відповіді: 29.03.2023 11:06