• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)

Торги відмінено

226 230.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 131.15 UAH
Період уточнення: 22.03.2023 16:14 - 13.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо надання документів учасником

Номер: 7139ebce716e4134b049b3f702035d9f
Дата опублікування: 22.03.2023 19:10
Опис: Замовником у ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагається надання: 10. Учасник надає сканований оригінал аналогічного договору за період 2022-2023 р ( з усіма додатками, доповненнями та додатковими угодами, які були укладені сторонами протягом строку його дії). Документальне підтвердження виконання даного договору в повному обсязі у вигляді сканованих оригіналів накладних на поставку товару та товарно-транспортних накладних Запит: При підписанні договору та наступному постачанні товару між замовником та учасником не вимагалось надання товарно-транспортних накладних. Умовами договору про закупівлю передбачалось надання видаткових накладних. Ніяких інших документів від учасника не вимагалось. Тобто учасник не в змозі виконати вимогу замовника у даному пункті щодо надання товарно-транспортних накладних. Надайте відповідь щодо цього питання: можливо ли учаснику не надавати дану форму документу?
Відповідь: Доводимо до Вашого відома, що в Оголошені про проведення закупівлі твердого палива, а саме – Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, в п.7 зазначено наступне: «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій: оцінка буде проводитись за єдиним критерієм ціна. Питома вага цього критерію 100%. Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у т.ч. ПДВ, у разі, якщо учасник є платником ПДВ та усіх інших витрат, таких як навантаження, розвантаження, доставка.» Також в п.5 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі зазначено: «Послуги, які обов’язково надає учасник та включає до ціни товару: - доставка вугілля проводиться транспортом Учасника за адресою Замовника, яка зазначена в оголошені про проведення закупівлі та за рахунок Учасника; - навантаження, розвантаження, зважування вугілля; - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством.». Отже доставка товару є невід’ємною частиною договору про закупівлю. Також мусимо зазначити наступне: - Товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи (Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. N 363). - п. 8.26. зазначених вище правил викладений наступним чином: «Вантаження і розвантаження вважаються закінченими після надання водієві належним чином оформлених товарно-транспортних накладних, оформлених у паперовій та/або електронній формі, на навантажений або вивантажений вантаж.» - п.11.1. зазначеного вище наказу викладений наступним чином: «Основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил.» Враховуючи викладене вище, товарно-транспортна накладна: - підтверджує факт надання послуг з перевезення товарів; - є одним із додаткових документальних свідчень реальності здійснення господарської операції з поставки товарів(її завершення).
Дата відповіді: 23.03.2023 11:08
Відповідь надана

Надання документів учасником

Номер: 9b0d6cbc245641a5a4f516878d78f44b
Дата опублікування: 22.03.2023 19:03
Опис: Замовником у ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагається надання: 9. Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі* (один) за період 2022р або 2023р із зазначенням: найменування та інформації про замовника, найменування предмету договору, суми, строків виконання. Ця вимога є дискримінацією учасників. 24 лютого 2022 році рф здійснила напад на Україну. Станом на оголошення про проведення торгів війна не закінчена. Не одне підприємство України здійснило передислокацію з окупованих територій на підконтрольну територію України. Також підприємствами утрачено промислову та матеріально-технічну базу. Для початку діяльності був потрібен час, в зв'язку з чим підприємства були не в змозі приймати участь у процедурах закупівлі та інш. 2023 рік тільки починається та в цьому році закупівлі тільки набирають оберти. Чому Замовник вимагає підтвердження саме за 2022 та 2023 рік, а не наприклад 2021-2023 роки? Вимагаємо змінити дану дискримінаційну вимогу з метою допущення до участі в торгах усі підприємства України, що мають бажання прийняти участь в торгах.
Відповідь: Розглянувши Ваше питання мусимо зазначити наступне: Згідно ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо Вашу увагу на те, що у п.3 частини другої статті 16 Закону не зазначено обмежень щодо періоду виконання аналогічних договорів(для підтвердження досвіду). Також звертаємо Вашу увагу на право Замовника (згідно ч.1 Статті 16 Закону) вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У випадку з п.3 ч.2 Статті 16 Закону: Замовник має право вимагати «Аналогічні договори». Тобто більше ніж один. Також враховуючи п.29 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в якому зазначено наступне: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.» звертаємо Вашу увагу на те, що Замовнику залишене право застосовувати п.3 частини другої статті 16 Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи вищезазначене повідомляємо наступне: - Замовник не вимагає від учасника підтвердити : наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Враховуючи Укази Президента України про введення(від 24.02.2022р.) та продовження дії Воєнного стану на всій території України, безпекову ситуацію в регіоні розташування Замовника, оперативність зміни подій, Замовник має право пересвідчитись у спроможності Учасника виконувати свої зобов’язання з урахуванням викликів, що постають перед Учасниками та Замовниками під час повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України та тимчасової окупації певних її регіонів. Тому було зазначено період за 2022 – 2023 роки, що включає і період дії Воєнного стану в країні, і період в якому не діяв Воєнний стан на всій території країни. - Зазначаємо, що Замовник не вимагає від учасників більшої кількості «Аналогічних договорів» ніж один, хоча має на це право згідно Закону України «Про публічні закупівлі». - Також Замовником під час підготовки до проведення процедури закупівлі було здійснено дослідження(у відкритих джерелах) пропозицій Учасників. Під час вивчення пропозицій учасників було виявлено велику кількість юридичних осіб, що здійснили передислокацію з Тимчасово окупованих територій України, а також із зони ведення бойових дій. Дані юридичні особи успішно провадять свою діяльність на підконтрольній території України, приймають участь та стають переможцями у Публічних закупівлях.
Дата відповіді: 23.03.2023 11:12