• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по обробці (прання, прасування) білизни . Код за ДК 021:2015 - 98310000-9,

Послуги по обробці (прання, прасування) білизни . Код за ДК 021:2015 - 98310000-9, Кількість 8825 кг. 1. Виконавець повинен мати в наявності: - копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мийні засоби для обробки білизни; - копії декларації і/або сертифікату про відповідність технічному регламенту мийних засобів; Якість надання послуг повинна відповідати вимогам Галузевого стандарту України ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні» та ГСТУ 201-03-96 «Одяг та предмети домашнього вжитку після хімічної чистки.» Білизна має бути випрана (виварена), випрасувана, складена та спакована. 2. Учасник повинен являтись безпосереднім виконавцем. 3.Учасник повинен надати копії договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів. Досвід роботи виконавця на ринку послуг з прання – не менше 3 років. 4. Вивіз білизни згідно узгодженого графіка 3 рази на тиждень протягом всього періоду дії договору до 12-00.Доставка чистої білизни здійснюється одночасно з прийомом наступної партії брудної білизни згідно узгодженого графіка.Прийом білизни здійснюється у 6 підрозділах. 5.Приймання та доставка замовлення проводиться за рахунок виконавця. 6. Вага орієнтовно буде складати не менше 150 кг на тиждень. 7. Перелік білизни, що здається в прання: рушники вафельні, рушники махрові, постільна білизна, ковдри, піжами, подушки, медичний одяг, бахіли тощо. Біла та кольорова білизна. 8. При наявності неналежно випраної білизни виконавець зобов'язаний виправити недоліки за власний рахунок. 9. Акти виконаних робіт формуються раз на місяць згідно фактичного обсягу. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Установчі документи (статут, положення юридичної особи) - Документи, які встановлюють особу, якій надано право на укладання договорів (протокол загальних зборів про призначення керівника/ наказ на призначення/ довіреність інші) - Виписка/ витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДР) 2018 року. - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). - Копія паспорту (для фізичних осіб). - Копія свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копії витягу (виписки), завіреної Учасником, з Реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ); - Копія свідоцтва про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або копії витягу (виписки), завіреної Учасником, з Реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). - Цінова пропозиція. - Документи, що підтверджують відповідність вимогам п 3.4. - В разі необхідності замовник може затребувати інші документи, що підтверджують відповідність умовам закупівлі.

Завершена

123 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 235.50 UAH
Період уточнення: 09.02.2018 09:35 - 14.02.2018 18:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим