-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по обслуговуванню автоматичної пожежної сигналізації будівель та споруд
Завершена
1 098 720.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 493.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 493.60 UAH
Період уточнення:
20.03.2023 16:17 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана
Вартість пропозиції в електронній системі закупівель
Номер:
74dde632228f400fb066621737da6a99
Дата опублікування:
29.03.2023 16:33
Опис:
Шановний замовнику, ви все одно не даєте конкретної відповіді на поставлене запитання.
Нам незрозуміло яку суму пропозиції зазначати в електронній системі закупівель при поданні пропозиції?
Нам необхідно подавати пропозицію з вартістю обслуговування 12 місяців?
Чи нам потрібно надавати пропозицію з вартістю обслуговування до кінця року?
Надайте будь ласка відповідь на змодельоване ситуацію:
- Припустимо учасник "А" зазначив вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель в розмірі 900 000,00 грн.
Дана пропозиція є найнижчою, учасник відповідає усім вимогам встановлених в ТД. Замовник визнав його переможцем.
В квітні ви підписуєте договір з даним учасником "А".
На яку суму ви будете підписувати договір?
- На суму його пропозиції зазначеній в електронній системі закупівель, тобто на 900 000, грн?
- Чи ви будете проводити перерахунок його пропозиції і заклювати договір на меншу суму ніж та що зазначена ним в електронній системі закупівель?
Відповідь:
Відповідно додатку 3 тендерної документації “Цінова пропозиція” необхідно подавати пропозицію з вартістю обслуговування 12 місяців.
Крім того, ще раз наголошуємо, що договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2023, а в частині фінансових розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Після укладання договору із переможцем процедури закупівлі, буде скорегована кількість обслуговувань.
Також звертаємо увагу що, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Поряд з цим згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата відповіді:
31.03.2023 15:01
Відповідь надана
Загальне питання щодо закупівлі
Номер:
60b9e1f5c1b14637a54d819123fc6f24
Дата опублікування:
28.03.2023 15:18
Опис:
В тендерній документації і проекті договору вказано виконання робіт (обслуговування) до 31.12.2023 р.
Тобто, строк надання послуг - 9 місяців.
У ціновій пропозиції Ви зазначаєте надати розрахунок ціна за 12 місяців.
Поясніть, будь ласка:
- до якого терміну буде укладатися договір на обслуговування?
- або видаліть з 3-го колонки цінової пропозиції 12 обслуговувань.
Так як, згідно договору до 31.12.2023 р. буде 9 обслуговувань
Відповідь:
Очікувана вартість сформована відповідно річної потреби згідно якої було здійснено розрахунок обсягів закупівлі.
Відповідно п. 10.1 розділу 10 додатку 7 Договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2023. В свою чергу з моменту підписання договору буде скорегована кількість обслуговувань.
Дата відповіді:
29.03.2023 15:55
Відповідь надана
Замовнику
Номер:
6f5ae14d1b904bb1a9f237685bd295b9
Дата опублікування:
28.03.2023 14:21
Опис:
Шановний замовнику, Ви надали відповідь на питання "Добрий день! Відповідно п 3.1 розділу 3 додатку 7 тендерної документації: Надання Послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової заявки-рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Послуг.", яка є повною нісенітницбою!!!!!!
Вас чітко запитали про кількість місяців по обслуговуванню в даній закупівлі!!!! як учасникам розрахувати свої пропозиції??????
запропонувати суму, а потім виявиться що суму потрібно зменшити у зв'язку з відсутністю обслуговування за попередні місяці???
дуже зручно, правда??
ЧІТКО зазначте термін і кілбкість місяців для обслуговування!!!!!!
Відповідь:
Відповідно п. 10.1 розділу 10 додатку 7 Договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2023, а в частині фінансових розрахунків – до повного виконання зобов’язань.
Крім того, відповідно п 3.1 розділу 3 додатку 7 тендерної документації: Надання Послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової заявки-рознарядки Замовника.
Дата відповіді:
29.03.2023 14:19
Відповідь надана
уточнення
Номер:
d148b74f69c0436db82521fddaf9a89d
Дата опублікування:
24.03.2023 14:37
Опис:
Доброго дня, зазначте чітко на який термін проводиться дана закупівля????
на майданчику стоїть кількість - 12 шт, це що означає???? І чому на 12???
якщо ви про місяці, то вже кінець березня і договір підпишеться лише у квітні, то потрібно буде від суми закупівлі віднімати три місяці???
Відповідь:
Добрий день! Відповідно п 3.1 розділу 3 додатку 7 тендерної документації: Надання Послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової заявки-рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Послуг.
Дата відповіді:
28.03.2023 13:01
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
81c1557660894748b281b5ac6c333450
Дата опублікування:
24.03.2023 14:33
Опис:
У відповідь на попереднє питання стосовно навчання працівників на вимоті з викоританням СС3, Замовник сам посилається на "НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті", що суперечь вимозі щодо використання СС3!!!!
Де в "НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті" зазначається викоритання СС3??????????
Пройшовши дане навчання працівник отримує посвідчення про допуск на виконання робіт на висоті!!!!!! І там НЕ зазначається про використання СС3, і згідно нормативного документу і не повинно зазначатися!!!!
ТОМУ, шановний замовнику, вимагаємо видалити дану некоректну та неправомірну вимогу з ТД, а в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи!!
Відповідь:
Замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.03.2023 17:10
Відповідь надана
Щодо документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації
Номер:
24af0e92e478430e884c467640be6293
Дата опублікування:
23.03.2023 13:11
Опис:
Добрий день. відповідно до п.2.2. додатку №2 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, «…Учасник надає наступні документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника), освіта, досвід роботи на аналогічній посаді)».
Але підтвердженням взаємовідносин працівника з учасником можуть бути і трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг, а також працівник може працювати за сумісництвом і в такому разі запис в трудову книжку не вноситься, тому що трудові книжки ведуться за місцем основної роботи. Просимо роз'яснити, які документи потрібно надати на підтвердження взаємовідносин працівника з Учасником в такому випадку?
Відповідь:
Замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.03.2023 12:52
Відповідь надана
щодо субпідрядників
Номер:
e6b91e507f934ec8b5cbd65272fb5534
Дата опублікування:
21.03.2023 20:10
Опис:
Добрий день. Чи можно залучати субпідрядників для надання послуг?
Відповідь:
Добрий день! Згідно п.7 статті 17, ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Дата відповіді:
24.03.2023 13:46
Відповідь надана
Щодо навчання на працівників
Номер:
2110ea9206fd43bd958a38bd7a7edb54
Дата опублікування:
21.03.2023 14:01
Опис:
Добрий день. Проаналізувавши вимоги тендерної документації було встановлено невідповідність: «п.п. 2.2. п. 2 Додатку 2 тендерної документації вимагається: 2) на кожного працівника надати копію діючих відповідних дозвільних документів, що забезпечить якість надання послуг: Посвідчення про проходження навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням ССЗ(не менше 4-ти працівників)». Встановлення даної вимоги є дискримінаційною та такою, що неможливо виконати. Адже відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ
БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» від 27.03.2007 № 62 було встановлено: «Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держнаглядохоронпраці України від 09.10.2003 N 190 ( z0970-03, za970-03 ) "Про затвердження Інструкції з охорони праці під час виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24.10.2003 за N 970/8291».
Таким чином, пройти навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням ССЗ, є неможливим. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Добрий день! Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджуються відповідно п. 2.2. додатку №2 тендерної документації, відповідно Кваліфікаційні критерії були складені відповідно діючих правил з охорони праці під час виконання робіт на висоті та інших нормативних документів.
Крім того, Заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Також, на балансі у замовника знаходяться 6 адміністративних будівель в різних районах м. Києва, де необхідно обслуговувати пожежну сигналізацію, таким чином існує оперативна необхідність швидкого реагування для усунення пошкоджень системи, в зв’язку з цим замовник вимагає дану кількість працівників для одночасного виконання робіт щодо отриманих заявок, згідно НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 №62, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 р. за № 573/13840 та включені до Державного реєстру нормативно - правових актів з питань охорони праці 21 червня 2007р. за № 366.
Дата відповіді:
24.03.2023 13:45