• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи по об’єкту «Реконструкція внутрішньої системи опалення Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 та влаштування приливно-витяжної вентиляції з рекуперацією повітря в будівлі школи за адресою: Полтавська обл., м. Лубни, проспект Володимирський, 62/1»,

Торги не відбулися

5 319 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 595.00 UAH
Період уточнення: 20.03.2023 09:45 - 02.04.2023 00:00
Відповідь надана

Кошторисні розрахунки

Номер: 9d3a4955b9bc4273a18db12e80eac0f1
Дата опублікування: 24.03.2023 15:43
Опис: Шановний Замовнику, у Розділі 8 «Основні техніко-економічні показник по об’єкту» проекту вказано клас наслідків (відповідальності) СС3. У «Завданні на проектування» вказано клас наслідків (відповідальності) СС2. У пояснювальній записці до кошторисної документації 9_СД_ССР_4.rtf у пунктах 6 «Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, Настанова [4.38]» та 7 «Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, Настанова [4.39]» вказані розрахункові значення для класу наслідків (відповідальності) СС1. Просимо Вас вказати дійсний клас наслідків об’єкту, для коректного складання пропозиції. Також у додатку 9_СД_ССР_4.rtf «Пояснювальна записка» вказано значення: Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,17 люд.год та розрядi робiт 3,8) - 12101,81 грн. У свою чергу у «Завданні на проектування» пункті 18 «Вимоги до складання інвесторської документації» заробітна плата вказана – 18 000,00 для середнього розряду робіт 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах. Просимо Вас вказати, яку саме заробітну плату приймати для складання кошторисів при подачі пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник. В інвесторської кошторисній документації закладено ЗП - 12101,81 гривень. Підрядна організація може ставити ЗП згідно розрахунку по підприємству (з наданням такого розрахунку в тендерну документацію), що не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Дата відповіді: 27.03.2023 10:38
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 2654ec00da6246cf8b21c31212a9a461
Дата опублікування: 24.03.2023 14:38
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 1 пункт 1 (викладеному у новій редакції) Вами вказано необхідність залучення робітників спеціальностей: маляр, штукатур. Для робіт, що є предметом закупівлі не є обов’язковим або необхідним залучати вищевказаний персонал. У пункті 2.1 Додатку 1 (викладеному у новій редакції) Вами зазначено необхідність надання аналогічного договору. За Вашим викладенням «**аналогічним розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду з наступних робіт: з утеплення фасадів, з утеплення покрівлі, заміна або встановлення вікон та дверей на енергоефективні». Виходячи з проектної документації (ТОМ1, ТОМ2) та Технічного завдання (Додаток 3) основними роботами, котрі є предметом закупівлі, є роботи по заміні системи опалення та вентиляції. Виходячи з цього аналогічним договір на утеплення фасадів або заміну віконних блоків бути не може. Аналогічним може вважатися договір на реконструкцію, капітальний ремонт або технічне переоснащення інженерних мереж будівель (систем опалення, вентиляції та інше) та/або роботи пов’язані з модернізацією вищевказаних систем (балансування, встановлення ІТП, заміна опалювальних приладів, заміна трубопроводів опалення будівель). У пункті 3.1 Додатку 1 (викладеному у новій редакції) Вами надано вимогу: «Крім того, історія фінансової звітності повинна пройти аудит сертифікованим бухгалтером. та повинна відповідати результатам фінансових періодів, які вже пройшли аудиторську перевірку. У складі пропозиції Учасник повинен надати звіт, довідку або інші документи щодо фінансової звітності учасника за 2020, 2021 роки, засвідченні (затвердженні) сертифікованим бухгалтером». Сфера дії Закону «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» у обов’язковому порядку регламентується пунктом 3 Статт1 2 цього Закону та не поширюються на потенційних Учасників торгів.
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник пункту 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тож Замовник встановив ті кваліфікаційні критерії до учасників, які він вважає за необхідне при виконання робіт. Маляр і штукатур є необхідними робітничими професіями для влаштування вентиляційної камери та виконання робіт після пошкоджень в наслідок установки обладнання/тощо. Щодо надання аналогічних договорів, Замовник пропонує читати в наступній редакції: Аналогічним може вважатися договір на реконструкцію, капітальний ремонт або нове будівництво який відображає подібний тип роботи або в складі якого є роботи по влаштуванню інженерних мереж опалення, вентиляції та електричних мереж. Змовник перевантажив проектну документацію - ТОМ1, ТОМ2, яка відповідає експертному звіту. Щодо дії сфери Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». У пункт 3 статті 2 встановлений порядок щодо проведення аудиту та надання інших аудиторських та неаудиторських послуг у обов’язковому та поширюється на визначені цим Законом категорії учасників публічних закупівель.
Дата відповіді: 27.03.2023 10:36
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: e1ef270e048349ba8a0135b99f8efa43
Дата опублікування: 23.03.2023 14:35
Опис: Шановний Замовнику, Вами у тендерній документації, Додаток 1 п. 3.3. вказано вимогу: «Учасник надає завірену, скановану копію наказу Міністерства розвитку громад та територій України про погодження схеми теплопостачання аналогічного договору.». Погодження Мінрегіоном схеми теплопостачання здійснюється у випадку розроблення схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та/або регіональних програм модернізації схем теплопостачання. Даний об’єкт «Реконструкція внутрішньої системи опалення Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 та влаштування приливно-витяжної вентиляції з рекуперацією повітря в будівлі школи за адресою: Полтавська обл., м. Лубни, проспект Володимирський, 62/1» не підпадає під вищевказані визначення. У такому випадку аналогічним вважається договір на реконструкцію або капітальний ремонт або технічне переоснащення системи теплопостачання будівлі, на які в свою чергу погодження Мінрегіону не надаються. Виходячи з викладеного просимо Вас надати роз’яснення до пункту 3.3 Додатку 1 ТД, або надати наказ про затвердження схеми теплопостачання на даний об’єкт, або вилучити даний пункт, як такий, що не відповідає даному об’єкту.
Відповідь: Шановний учасник. У тендерній документації допущена технічна помилка. Додаток 1 загружений помилково з іншого тендеру. Замовник вніс зміни та загрузив Додаток 1 в новій редакції
Дата відповіді: 24.03.2023 10:09