-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контролери дорожні
замовник -Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Україна, 79035, м. Львів, вул. Пасіки Галицькі,7 Код ЄДРПОУ - 05523814 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". код ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська (п. 21 тендерної документації). Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, тому інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни не потрібно брати до уваги
Завершена
2 405 566.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 055.66 UAH
мін. крок: 1% або 24 055.66 UAH
Період уточнення:
17.03.2023 20:51 - 22.03.2023 00:00
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
de9789ea697d4cf1bec2414b19235224
Дата опублікування:
21.03.2023 13:15
Опис:
Шановний Замовнику.
В своїх вимогах ви наголошуєте що «Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання, щоб забезпечити усі функції в одній з існуючих АСКДР ЛКП «Львівавтодор». В той же час ви наголошуєте, що таких АСКДР є три : VRS5000 ( програмний продукт Swarco Omnia), Swarco Cloud (з комунікаційним протоколом Cloud protocol),
програмне LISA+ (VRS5000/Omnia)+ ITC-PC (Swarco Cloud). (Поясніть будь ласка, скільки АСКДР все ж таки встановлені в м. Львові і як вони взаємодіють між собою).
Всі ці програмні продукти є розробками компанії Swarco та її власністю. Доступ до цих програм будь якому Учаснику за винятком компанії Swarco закритий, бо Замовник не опублікував протоколи, за допомогою яких дорожні контролери потенційних Учасників мали би можливість обміну інформацією з цими системами. Тому ці вимоги передбачають наявність тільки одного потенційного Учасника даної закупівлі - компанії Swarco . Тобто ці вимоги є такими, що принципово неможливі до виконання іншими Учасниками – виробниками дорожніх контролерів з України, тобто є дискримінаційними до них, що заборонено законодавством України.
. Прошу скорегувати умови тендерної закупівлі відповідно до законодавства України:
або надати Учасникам протоколи обміну інформацією дорожніх контролерів з АСКДР, або
проводити дану тендерну закупівлю за правилами закупівлі у одного Учасника.
Відповідь:
Шановний учаснику, надаємо відповідь на Ваше запитання. Згідно тендерної документації (а саме додатку 4 до тендерної документації):
«ЛКП «Львівавтодор» для підключення та автоматичного керування дорожніми контролерами використовує наступні АСКДР:
1.VRS5000 – центральне ядро, а як графічний інтерфейс користувача – програмний продукт Swarco Omnia. Комунікаційний протокол який використовується – OCIT protocol.
2. Swarco Cloud – система керування та нагляду за дорожнім рухом. Комунікаційний протокол який використовується – Cloud protocol.»
Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням(надалі ПЗ), а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ.
Замовник користується даним ПЗ виключно як користувач, та не може розповсюджувати дане ПЗ або ж втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. На підставі цього, Замовник не може надати протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має.
Протокол, який використовується у системі, є пропрієтарним та захищений авторським правом на систему управління. Замовник не має прав на протокол, що використовується в системі управління.
В той же час інформуємо, що протокол ОСIT підтримують ряд виробників таких як Swarco (Німеччина), Siemens (Німеччина), Cross (Чехія), Sice (Іспанія), Peek Traffic B.V. (Голандія), Stührenberg (Німеччина) та інші, що унеможливлює проводити дану закупівлю за іншою процедурою ніж відкриті торги.
(інформація згідно службової записки провідного інженера-програміста відділу АСКДР № 607с/з від 22.03.2023)
Дата відповіді:
22.03.2023 16:13