-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
5 376 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 880.00 UAH
Період уточнення:
17.03.2023 20:43 - 25.03.2023 23:00
Відповідь надана
Питання до вимог тендерної документації
Номер:
42f40cd8d58b4fccafcd96797cec625f
Дата опублікування:
20.03.2023 13:52
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку довільної форми що учасник включений у реєстр учасників ринку Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго»). Крім того, в переліку додатків до тендерної документації присутній Додаток №7: Акт огляду точок комерційного обліку електричної енергії. Предметом даної закупівлі є Постачання електричної енергії Споживачу. Постачання електричної енергії здійснюється суб’єктами господарювання, які у встановленому законом порядку отримали ліцензію з постачання електричної енергії споживачу. Замовник дискримінує та усуває від участі всіх, без винятку, електропостачальників, обмежуючи коло учасників лише тими, які крім постачання електричної енергії також надають послуги комерційного обліку електричної енергії, які (послуги) не мають жодного відношення до предмету даної закупівлі та є предметом окремого договору про надання послуг комерційного обліку. Враховуючи дане, взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які крім постачання електроенергії можуть також надавати послуги комерційного обліку електроенергії та які внесені у відповідний реєстр постачальників послуг комерційного обліку НЕК «Укренерго». Варто зазначити також актуальну позицію АМКУ за 2023 рік щодо даних вимог замовника, а саме по закупівлі UA-2023-02-22-011648-a пункту 2 рішення №2820-р/пк-пз від 08.03.2023 року. В якому Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначає, що Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії (ДСТУ EN 50160:2014) не передбачають наявності вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вимагаємо видалити незаконні вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
20.03.2023 18:13
Відповідь надана
Питання щодо тендерної документації
Номер:
990201aa88ad424cb4121f57b0047c63
Дата опублікування:
20.03.2023 13:35
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! У п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено наступне: «при підготовці пропозиції учасники повинні підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З цією метою, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови». Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана закупівля – закупівля електричної енергії, для якої наявний національний стандарт - ДСТУ EN 50160:2014, яким не передбачено наявності у учасника вищевикладеної документації, а саме документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки. Доказом даної позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2022-12-29-010372-a (пункт 3 рішення №266-р/пк-пз від 09.01.2023 року). Отже, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
20.03.2023 18:13
Відповідь надана
Питання щодо тендерної документації
Номер:
b4e21078a97b4871b9f5ea47a66421fa
Дата опублікування:
20.03.2023 12:57
Опис:
Доброго дня, Замовнику! Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації Замовник вимагає: «1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які забезпечать гарантійне та сервісне виконання умов договору про закупівлю згідно предмету закупівлі, а саме: довідка у довільній формі з інформацією про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для предмета закупівлі, що підтверджує наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для предмета закупівлі, установленим замовником з переліком відповідних Основних засобів необхідних для виконання договору щодо предмета закупівлі На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини)». Дана вимога прямо суперечить п.29 Особливостей в якому вказано: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) і 2 (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Предметом даної закупівлі – є електрична енергія, тому вимагаємо прибрати п 1.1. Додатку №1 Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
20.03.2023 18:13
Відповідь надана
Додаток №7
Номер:
a41f32cb36ff47109427265e00114495
Дата опублікування:
20.03.2023 12:09
Опис:
Добрий день! Шановний Замовник в переліку додатків до тендерної документації присутний Додаток №7 Акт огляду точок комерційного обліку електричної енергії. Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії підписання зазначеного додатку в межах повноважень оператора мережі. Постачальники не мають повноважень щодо підписання зазначених вище актів. Крім цього, згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо підписання та надання "Актів огляду лічильників (точок комерційного обліку)..." Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Дата відповіді:
20.03.2023 18:13