-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Мукачівська гімназія №15 за адресою: місто Мукачево, вулиця Паркова, будинок 12)
Завершена
660 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 302.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 302.06 UAH
Період уточнення:
17.03.2023 13:29 - 07.04.2023 00:00
Відповідь надана
Сертифікат
Номер:
d005bcc653944939bc16620391349ee9
Дата опублікування:
06.04.2023 18:31
Опис:
Шановний Замовнику, в ТД у вас встановлена двояка вимога:
- Ви вимагаєте щоб сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 був виданий акредитованим органом, або іншим органом з наданням підтверджуючих документів
- А для Сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 ви не встановлюєте жодних вимог до органу що видав вам сертифікат
Чому у вас до сертифікатів ДСТУ ISO встановлено різні вимоги?
Якими нормами права керувався замовник встановлюючи вимогу щодо органу для сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 і чому замовник не встановив аналогічної вимоги для сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018?
Чи дійсно дана вимога була встановлена в інтересах ФОП "Бацура Владислав Степанович"?
Вимагаємо встановити однакові вимоги до Сертифікатів ДСТУ ISO.
А саме передбачити щоб і сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 був виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, або виданий іншим органом сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO
Або прибрати вимогу, щодо органу видачі сертифікату для ДСТУ ISO 9001:2018
P.S. Також повідомляємо, що усіма тендерами Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради, щодо встановлення пожежної сигналізації зацікавилися правоохоронні органи. Підозрюють корупційну змову Уповноваженої особи з ФОП "Бацура Владислав Степанович".
Відповідь:
Замовником було внесено зміни в тендерну документацію тільки в частині, яка була оскаржена Учасником
Дата відповіді:
07.04.2023 10:22
Відповідь надана
Оповіщувач
Номер:
a25e615730354580a6867cc4f0a5b715
Дата опублікування:
06.04.2023 14:37
Опис:
В ваших попередніх закупівлях, ви відхили тендерні пропозиції ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", на підставі невідповідності оповіщувача світлозвукового.
Учасник ФОП "Бацура Владислав Степанович", також в кошторисних розрахунках запропонував такий же самий оповіщувач.
Чому ви не відхилили пропозицію ФОП "Бацура Владислав Степанович"
Друге питання:
Надайте інформацію який оповіщувач , і з якими характеристиками, передбачений у Робочому Проекті.
Третє питання:
Який розмір відкату вам запропонував ФОП "Бацура Владислав Степанович", що ви в його інтересах проводите дані закупівлі.
Відповідь:
По першому запитанню : По даній закупівлі пропозиції учасників не розглядалися. Подання тендерних пропозицій до 10.04.2023 р. Обговорення по першому запитанню не стосується даної закупівлі
По другому запитанню : Послуга зі встановлення та монтажу системи пожежної сигналізації проводяться у відповідності до робочої схеми монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення ( згідно Додатку 3 до тендерної документації )
По третьому запитанню: Запитання є не коректним та не стосується закупівлі в цілому.
Дата відповіді:
07.04.2023 10:21
Відповідь надана
Акредитація НААУ
Номер:
08235dae15d442228dfbab918d9c979e
Дата опублікування:
21.03.2023 10:02
Опис:
В Додатку 3 Встановлена вимога – «Сертифікат, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним Агентством акредитації України» (НААУ).»
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ, є незаконною та дискримінаційною.
Частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- №5320-р/пк-пз від 04.08.2022
- №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022
- №4172-р/пк-пз від 29.04.2022.
- №6162-р/пк-пз від 06.10.2022
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Після чого Уповноважену особу може бути притягнуто до відповідальності за встановлення в Тендерній документації завідомо дискримінаційної вимоги.
Тому вважаємо що свідомо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того що в закупівлі не приймуть участь учасники котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Відповідь:
Шановний учаснику, під час формування вимог, Замовник керувався виключно Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншими нормами чинного законодавства України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи дану норму, Замовником сформовано вимоги до технічної частини тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно до статті 11 вищезазначеного Закону, Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом здійснення нагляду, повторних, позачергових та інших оцінок акредитованих органів. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію.
Щодо Сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, то вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначеного Сертифікату є в повній мірі правомірною та такою, що відповідність учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати Сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018, а наявність зазначеного сертифікату виданого саме акредитованим органом з сертифікації сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати якісні послуги, які задовольнятимуть вимоги Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату що виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним Агентством акредитації України» не є дискримінаційною, а отже Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
22.03.2023 17:00
Відповідь надана
Ліцензія ДСНС
Номер:
854726a3c5994d6c986b5d5c8f17280d
Дата опублікування:
21.03.2023 10:02
Опис:
- Шановний замовнику, Додатку 3 встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «що Ліцензія повинна бути видана саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України» Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану"
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022
Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Після чого Уповноважену особу може бути притягнуто до відповідальності за встановлення в Тендерній документації завідомо дискримінаційної вимоги
Відповідь:
Шановний учаснику, Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 закріплені Ліцензійні умови, які визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 набуте суб’єктом право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, не гарантує Замовнику якісне надання послуг та безпеку закладу освіти в якому буде змонтоване обладнання, оскільки, для отримання декларації на провадження господарської діяльності не потрібне підтвердження відповідності суб’єкта господарювання ліцензійним вимогам.
Також варто зазначити, що учасник не обмежений правом взяти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогодні Державна служба України з надзвичайних ситуацій здійснює видачу ліцензій відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (перевірити інформацію можливо за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya ). Учасник має можливість отримати ліцензію, подавши пакет документів, який визначений Ліцензійними умовами, скориставшись електронними послугами https://e-services.dsns.gov.ua/.
Дата відповіді:
22.03.2023 17:00