-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства; Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду
Торги не відбулися
953 879.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 538.79 UAH
мін. крок: 1% або 9 538.79 UAH
Період уточнення:
16.03.2023 19:45 - 23.03.2023 23:00
Відповідь надана
Щодо ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Номер:
7e5834272eee4dc58d4d680313279cf1
Дата опублікування:
22.03.2023 12:26
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) просимо доповнити ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
«Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов’язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це».
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Дякую за запитання щодо умов проєкту договору, але в інтересах Замовника відсутня потреба в очікуванні майбутніх позовів, крім того КМ України може внести зміни в діючі Постанови що можуть змінити обставини майбутніх позовів, результат яких змісить Замовника враховувати їх.Потреба Замовника у товарі є короткострокова, і ніяк не потребує існування довгострокового договору, відтак Замовник не вбачає необхідності щодо внесення відповідних змін.
Слід також зазначити, що внесення змін до поректу договору є правом, а не обов’язком Замовника
Дата відповіді:
24.03.2023 15:56
Відповідь надана
Щодо ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Номер:
ad1112cd75204686b27435bc2b099a75
Дата опублікування:
22.03.2023 12:23
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) просимо доповнити Проект Договору про Закупівлю
Відповідно до частини п. 11.3. «Сторони погодились, що документи, надіслані рекомендованим листом, вважаються отриманими «Постачальником» на десятий календарний день з дати реєстрації «Покупцем» рекомендованого листа у відділенні поштового зв’язку (при цьому «Постачальник» несе ризик отримання таких листів у строк, що перевищує десять календарних днів) або в день особистого вручення «Постачальнику», зазначений в документах.».
Постачальник, як і будь-яка інша особа не може нести відповідальність за роботу будь-якого оператора поштового зв’язку. Тим паче, в умовах військової агресії рф проти України, жоден оператор поштового зв’язку не може гарантувати своєчасно доставку листів. На жаль, протягом цього періоду мало місце неодноразове влучання ворожих снарядів у відділення зв’язку, відсутінсть поштового зв’язку на певних територіях (до прикладу, жоден оператор поштового зв’язку не працював на території м. Суми більш ніж місяць у 2022 році), тощо.
Виходячи з наведеного просимо внести зміни до цитованої частини пункту 11.3 визначивши:
«Сторони погодились, що документи, надіслані рекомендованим листом, вважаються отриманими Стороною в день особистого вручення, а у випадку дублювання таких документів в електронному вигляді шляхом направлення їх сканкопій та (або) електронних документів підписаних за допомогою КЕП – в перший робочий день отримання відправником звіту електронної системи про доставку такого листа.».
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Товариством при розробці примірних форм договірної документації враховувалась судова практика, зокрема, з питання наявності доказів відправки документації контрагентам при виконанні договорів та отримання їх контрагентами.
У зв’язку з тим, що Товариство зіткнулось з непоодинокими випадками, коли контрагенти не з’являлись на поштові відділення, щоб отримати кореспонденцію, відмовлялись в отриманні кореспонденції, та Товариство було позбавлено можливості доказувати факт отримання контрагентом листування, Дирекцією з питань правового забезпечення було включено у договір пункт, що містить умови: «Сторони погодились, що документи, надіслані рекомендованим листом, вважаються отриманими «Постачальником» на десятий календарний день з дати реєстрації «Покупцем» рекомендованого листа у відділенні поштового зв’язку (при цьому «Постачальник» несе ризик отримання таких листів у строк, що перевищує десять календарних днів) або в день особистого вручення «Постачальнику», зазначений в документах. Десять днів це достатній термін для отримання кореспонденції”.
У разі внесення змін у проект договору в частині: «Сторони погодились, що документи, надіслані рекомендованим листом, вважаються отриманими Стороною в день особистого вручення» для Товариства існує ризик неможливості підтвердити факт отримання листування контрагентом, що не відповідає інтересам Товариства.
Враховуючи наведене, запропоновані Вами зміни у проект договору, а саме до п.11.3, не є прийнятними.
Дата відповіді:
24.03.2023 15:55
Відповідь надана
Внесення корегування до Договру
Номер:
96089eebdffa4546ae86935e2b8d14e4
Дата опублікування:
22.03.2023 12:18
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) просимо доповнити Договір
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт 8.7. наступного змісту:
«Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором. Причинно-наслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов’язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.»
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Умовами проекту договору, що є складовою Тендерної документації на закупівлю за Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ), передбачено, зокрема, розділ VIII «Форс-мажорні обставини», що дія форсмажорних обставин може бути викликана непередбаченими обставинами, що відбуваються незалежно від волі і бажання Сторони (загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись, ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго), дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дія суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, обмеження комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту тощо), при цьому п. 8.6 - «Сторони домовились, що жодна із Сторін цього Договору не може посилатися на форс-мажорні обставини, які існували на момент укладання цього Договору. Кожна сторона усвідомлює взяті на себе зобов’язання за цим Договором та підтверджує можливість їх виконання в умовах форс-мажорних обставин, що існують на момент укладання цього Договору та які можна було передбачити, та гарантує їх належне виконання. Сторони не можуть посилатись на форс-мажорні обставини, що існують на момент укладення цього Договору, як на підставу звільнення від відповідальності, передбаченої цим Договором».
Тобто, з огляду на умови проекту договору, підписуючи договір, сторони усвідомлюють, що беруть на себе зобов‘язання в період дії форс-мажорних обставин, а саме наявності воєнного стану в України.
Включення до договору п.8.7., що пропонує учасник, «Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором. Причиннонаслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов’язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини» буде суперечити тому, що зазначено у проекті договору, який є примірною формою Товариства, що узгоджена всіма зацікавленими службами, відділами товариства.
Крім того, згідно з висновками Верховного суду України форс-мажорні обставини не мають преюдиційного характеру, та при їх виникненні сторона, яка посилається на них як на підставу неможливості виконання зобов’язання, має довести наявність таких обставин не тільки самих по собі, але й те що ці обставини були форс-мажорними саме для даного конкретного випадку виконання господарського зобов’язання (судові висновки у справах №№ 910/9258/20, 922/2394/21).
Тому при виникненні після укладення договору форс-мажорних обставин, таких як вибухи, ракетні обстріли, сторона, яка не зможе виконати зобов’язання за договором, повинна буде довести, що ці події не дозволяють виконувати зобов’язання за укладеним договором (причинно-наслідковий зв'язок між обставинами та неможливістю виконання договору), і підтвердженням наявності таких обставин буде сертифікат, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою.
Враховуючи наведене, запропоновані Вами зміни у проект договору, а саме до п.8.7, не є прийнятними.
Дата відповіді:
24.03.2023 15:54
Відповідь надана
Статус Замовника
Номер:
f36936c925c1454099f0c8c2a8c77742
Дата опублікування:
22.03.2023 12:05
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) просимо повідомити чи є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" Замовником саме в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Очікуємо на вашу відповідь
Відповідь:
Відповідно до п.51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Запитання чи є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" Замовником саме в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» не стосується тендерної документації, вимог до учасника. У зверненні Учасника не вказано як це запитання впливає на його права щодо участі у процедурі закупівлі, не вказано що отримана відповідь порушує якісь права учасника.
Внаслідок чого не зрозуміло в якому контексті та з якою необхідністю поставлене дане запитання.
Дата відповіді:
24.03.2023 15:52
Відповідь надана
Щодо зміни меж показника умовної в’язкості при температурі (20,0 + 0,5)º С для емалей алкідних ПФ-115
Номер:
3d401325a879457c9100d9ba19e15b46
Дата опублікування:
22.03.2023 10:05
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) Замовником в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 5) були визначені показники умовної в’язкості при температурі (20,0 + 0,5)º С для емалей алкідних ПФ-115 (позиціїї 3-9 Додатку 5) в діапазоні 65-120 с. Проте не вказано метод вимірювання, вид віскозиметра та тип сопла. В залежності від того яким методом контролю для отримання показників умовної в'язкості користується виробник ЛКМ, діапазон показників в’язкості може значно різнитися.
При надто низькій в'язкості лаки і фарби стікають з вертикальних або похилих поверхонь, що фарбуються, залишаючи на верхній їх частині занадто тонкий шар матеріалу і утворюючи натіки в нижній частині поверхонь. Тому нижня межа в’язкості у зазначеному Замовником діапазоні має залишитися і становити 65 с.
Виробники ЛКМ піклуються про усунення можливих дефектів лакофарбового покриття, спричинених порушенням в'язкісних показників (потіки, зморщування лакової плівки, усадка, втрата блиску, нерівномірність відтінку, порушення режиму сушіння, погіршення адгезії, розтріскування лкп, спукування лкп). Таким чином, алкідні емалі повинні мати оптимальну в'язкість, яка залежить від способу їх застосування. Тільки тоді вдасться отримати рівну плівку, що має однакову товщину на всій поверхні.
Прохання до Замовника прибрати верхню межу показника умовної в’язкості при температурі (20,0 + 0,5)º С для емалей алкідних ПФ-115 (позиціїї 3-9 Додатку 5) в значення 120 с і залишити значення даного критерію: не менше 65 с.
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції емалей алкідних ПФ-115, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Умовна в’язкість визначається віскозиметром ВЗ-4 діаметр сопла 4 мм. Метод полягає у вимірюванні часу витікання емалі із наповненої до країв чаші (V=100см3) через сопло і конвертації часу в абсолютні одиниці в’язкості. Умовна в’язкість від 65 до 120 секунд є оптимальною. При меншому значенні в’язкості, емаль незручно наносити пензлем, а при більшому – потрібна додаткова витрата розчинника на зниження в’язкості для нанесення фарбопультом.
В разі, якщо не вказувати граничний показник в’язкості – 120с, то можливо отримання пропозицій від постачальника на закупівлю емалі алкідної з більшим показником в’язкості, що призведе до додаткових витрат розчинника.
На підставі вищезазначеного, погодити зміни показників в’язкості емалі, запропоновані Учасником не є можливим, тому що в разі таких змін якість емалей алкідних ПФ-115 знизиться та буде потребувати додаткової витрати розчинника на зниження в’язкості для можливості використання.
Дата відповіді:
24.03.2023 15:51
Відповідь надана
Щодо зміни верхньої межі показника масової долі нелетючих речовин для Емалей алкідних
Номер:
633b8094f9b546a9a3ad048469f57553
Дата опублікування:
22.03.2023 10:00
Опис:
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі «ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба водоемульсійна, емаль ПФ-115, ґрунтовка ГФ» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-16-012355-a) Замовником в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 5) були визначені показники масової долі нелетючих речовин для емалей (позиції 3-9 Додатку 5) в межах 60-70%.
Так як масова частка нелетючих речовин переважно складається з пігменту та зв’язуючого і вказує на те, скільки матеріалу по масі залишається після висихання на поверхні (чим вище сухий залишок ЛКМ, тим більша товщина покриття виходить після висихання плівки при тому самому методі нанесення), то для емалей алкідних, які мають гладку однорідну плівку після висихання, відносно стійку до впливу екзогенних факторів, масова частка нелетючих речовинин може бути дещо вища вказаної Замовником верхньої межі в 70%, що свідчить про вищу якість продукції та її безпечність.
Так як до предмету закупівлі входить емаль алкідна в семи різних кольорах, з гладкою однорідною текстурою, без вспін, потьоків і зморшок, то прохання прибрати верхню межу Масової долі нелетючих речовин (70%) (Додаток 5, позиції 3-9) і вказати показник масової долі нелетючих речовин - не менше 60%.
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції емалей алкідних ПФ-115, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь:
Масова частка нелетких речовин від 60-70%, в залежності від кольору – важливий показник, який регулює кількість плівкоутворюючих речовин в емалі. Підвищення значення масової частки нелетких речовин методом включення до складу емалі більшої кількості дешевого наповнювача при цьому зменшуючи кількість алкідного лаку, який надає основі захисні властивості покриття, призводить до зменшення терміну служби покриття.
В разі якщо в якісних характеристиках предмета закупівлі не вказувати граничне значення показника масової частки нелетких речовин – 70%, то можливо отримання пропозицій від постачальника на закупівлю емалі алкідної з більшим % масової частки нелетких речовин, і відповідно зменшенням кількості алкідного лаку у складі емалі і як слідство запропонована продукція буде дешевше, але менш якісною.
На підставі вищезазначеного, погодити зміни показників масової частки емалі, запропоновані Учасником не є можливим.
Дата відповіді:
24.03.2023 15:50