• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг

Завершена

5 901 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 011.84 UAH
Період уточнення: 16.03.2023 17:14 - 25.03.2023 23:00
Відповідь надана

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 57a769ab245841fdaa6098de588a3a1f
Дата опублікування: 23.03.2023 09:03
Опис: 21 березня 2023 року о 19.19 годині Вами було опубліковано зміни до технічного завдання, по Лоту 1, в т.ч. вимога щодо наявності в учасника - агрегати механізованого прибирання вулиць та/або тротуарів (не менше 1). Перевага надається типу JOHNSNON VT 500 або еквіваленту з подібними характеристиками та з їх повним описом для їх перевірки та порівняння. Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 31 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно Вашої тендерної документації, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Постає питання, яким чином Ви, як Замовник можете надавати перевагу тому чи іншому Учаснику, який є або не є володільцем агрегату механізованого JOHNSNON VT 500. У відповідності до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Предметом закупівлі є послуга, а не товар. Вимога щодо наявності в Учасника агрегату механізованого JOHNSNON VT 500 є дискримінаційною, та такою, що порушує основні принципи закупівель, зазначених у статті 5 Закону. Крім того, Замовнику, необхідно зауважити, що такої техніки, як Ви просите, просто не існує, тому надати Вам іі неможливо, як і еквівалент тому, що з’ясувати технічні характеристики неіснуючої техніки неможливо. Але, можливо Ви мали на увазі Johnston VT 500, інформація щодо технічних характеристик, якої також відсутня на українських ресурсах, а є тільки на ресурсах країни агресора, які заборонені в нашій країні. Крім того, Ваш минулорічний переможець також вказав у своїй довідці JOHNSNON VT 500, але жодних документів, щодо реальної наявності в нього JOHNSNON VT не надав, а договір оренди транспортного засобу DAF не підтверджує наявність у нього JOHNSNON VT або Johnston VT 500. Зважаючи на вище викладене не зрозуміло, Ваш минулорічний учасник надав недостовірну інформацію або Ви самі не знаєте, яка техніка Вам потрібна, але включили вимогу до тендерної документації. Тобто, якщо ми надамо іншу вакуумно підмітально-прибиральну машину, Ви нас також визначите переможцем? Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну вимогу та застосувати рівний підхід до всіх учасників та прописати вимогу таким чином: «Для підвищення ефективності надання послуги у відомості про обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі обов’язково зазначаються агрегати механізованого прибирання вулиць та/або тротуарів, та/або вакуумно підмітально-прибиральна машина та/або інша техніка з аналогічними функціями», в іншому випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів, для встановлення порушення Вами проведення процедури закупівлі та кримінального законодавства, так як в Ваших діях містяться ознаки кримінального правопорушення пов’язаного з корупцією.
Відповідь: Доброго дня. Ми ознайомилися з наданою Вами інформацією. Повідомляємо, що розглянемо можливості внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 23.03.2023 15:03