-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (вікна металопластикові, заходи з енергозбереження приміщень)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
16.03.2023 12:14 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
c4c16e618a74411fb103cb309fbee528
Дата опублікування:
30.03.2023 19:13
Опис:
Твердженням -«Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки конкретний тип склопакетів, що вимагається, виробляється багатьма виробниками», Ви самі собі супиречите, оскільки багатьма не означає всіма. В законі про публічні закупівлі вказано
«Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом» (усіх а не багатьох).
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Норма про склопекет не менше 42мм є прямою дискримінацією так як ні в одному нормативному документі немає згадки про товщину склопакету, а лише про коефіцієнт опору теплопередачі, який повинен бути не менше за 0,9 м2К/Вт.
Тому просимо припинити порушення чинного законодавства та привести тендерну документацію у відповідність до закону "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та діяти відкрито та прозоро до всіх учасників, а не лише до тих, яких ви вбачаєте переможцием цієї закупівлі. Сподіваємось на вашу неупередженність та добросовісність як замовника закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовник вважає, що для раціонального використання коштів та ефективного застосування таких конструкцій найдоцільніше використовувати склопакет 42мм і більше мм у зв’язку з тим, що віконні блоки будуть встановлені у закладі освіти, тому товстіше скло забезпечить більшу надійність в експлуатації, буде більш стійким у випадку можливого удару і розбивання склопакету. У Вашому питанні (моїй відповіді на вимогу) вказано «виробляється багатьма виробниками», а не одним, що відповідно ніяк не може вважатись дискримінацією. На сьогодні Замовнику відомо, що як мінімум два товаровиробники відповідають характеристиками, що визначені у технічних вимогах. Якщо Ваша компанія може запропонувати нам металопластикові вікна з нашими технічними вимогами та найнижчою ціною, будемо раді з Вами співпрацювати.
Дата відповіді:
31.03.2023 19:29
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
4bfd49bd7d3a4ae79c5e3c2a29b534ac
Дата опублікування:
30.03.2023 09:45
Опис:
У Додатку №2 Технічні вимоги вказано що склопакет повинен бути не менше 42мм, але для досягнення коефіцієнту опору теплопередачі не менше R=0,90 м2*К/Вт – згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони, це не є обов’язковим. Вимагаєм виключити дану вимогу тендерної документації так як вона є дискримінаційною , яка обмежує право учасників взяти участь у тендері та звужують коло учасників до одного чи декількох.
Відповідь:
Доброго дня, Згідно з положеннями закону про публічні закупівлі (пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»), при організації тендерного конкурсу замовник повинен розробити тендерну документацію, яка містить необхідні технічні, якісні та кілька характеристик предмета закупівлі, включаючи технічні вимоги. Технічні вимоги повинні надати опис усіх характеристик товарів, робіт або послуг без посилання на конкретних виробників або торгові марки (у цьому випадку, якщо обґрунтовано посилання на конкретний продукт або еквівалент). Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки конкретний тип склопакетів, що вимагається, виробляється багатьма виробниками та вказано що склопакет повинен бути не менше 42мм (тобто від 42мм і більше).
Дата відповіді:
30.03.2023 17:47
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
ce3a74ad250c48329daeb4dc4973ef1a
Дата опублікування:
30.03.2023 09:44
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник! В складі тендереної пропозиції Ви вимагаєте надати наступні документи: Учасники у складі пропозиції повинні надати документи
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009;
- сертифікат ISO 9001 на виробництво металопластикових віконних та дверних блоків;
- сертифікат ISO 9001 на виробництво профіля;
- сертифікат ISO 9001 на виробництво склопакетів;
ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. В даному випадку продукція це металопластиковий віконний блок, а склопакет це складова металопластикових віконних та дверних блоків і відноситься до сертифікату «ISO 9001 на виробництво металопластикових віконних та дверних блоків»
Вважаєм що замовник у вимогах тендерної документації вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними. Дії замовника в частині встановлення наведених вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Вимагаєм виключити зі складу тендерної пропозиції вимогу про надання – «сертифікат ISO 9001 на виробництво склопакетів»
Вимагаєм виключити зі складу тендерної пропозиції вимогу про надання - «сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009;» який скасовано ще у 2018 році.
Відповідь:
Доброго дня, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: більш уважно вивчивши умови тендерної документації Ви зможете прослідкувати, що Замовник не встановлював вимоги подання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 (сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 внесений у перелік сертифікатів, як один з прикладів тих, які повинне надати переможець при постачанні товару) , а встановив вимогу подання сертифікату відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС, надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISО 14001:2015 (ISО 14001:2015, IDT), надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISО 9001:2015(ISО 9001:2015, IDT). Щодо встановлення власне вимог надання сертифікату ISO 9001 повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників/Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі школи, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Дата відповіді:
31.03.2023 19:22
Відповідь надана
виїзд на обєкт в період уточнень
Номер:
153fd850df3843c5a3e9f45aa6097698
Дата опублікування:
28.03.2023 10:10
Опис:
Доброго дня, вимога надання гарантійного листа про уточнення розмірів поставки в період уточнень, порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. У разі перемоги учасника, обов’язково буде здійснено контрольні заміри віконних блоків, а до проведення аукціону – є недоцільно та дискримінаційно. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую за Ваше запитання. Зміни внесено у документацію.
Дата відповіді:
29.03.2023 16:23
Відповідь надана
дата доставки
Номер:
767d0803ff494e3993eb1c30ccfcc013
Дата опублікування:
27.03.2023 14:21
Опис:
Доброго дня! У зв'язку із внесенням змін до тендерної пропозиції, посувається дата аукціону. Чи буде змінюватися дата доставки щодо можливості фактичного виготовлення товару?
Відповідь:
Доброго дня! Дякую, за запитання. Дата поставки товару залишається без змін.
Дата відповіді:
29.03.2023 15:27
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c33f281a1ad242d2b82e2e81dc0daba0
Дата опублікування:
23.03.2023 17:00
Опис:
Доброго дня, відповідно до поставлених Вам питань стосовно монтажу, на які Ви відповіли що монтаж не передбачено відповідні зміни внесено, проте в Додатоку 2. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі п1. Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника в період уточнень для уточнення розмірів, поставку, монтаж товарів, перевірку їх функціонування, кріпильні та супутні матеріали (гарантійний лист (довідка довільної форми) - надайте роз'яснення стосовно цього пункту.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую за Ваше уточнення, закупівля проводиться без монтажу. Відповідні зміни внесенено до Додатку 2 та у переліку змін.
Дата відповіді:
27.03.2023 12:36
Відповідь надана
документи
Номер:
5ccc7faefe874e34aa470ec56b7e44e1
Дата опублікування:
22.03.2023 16:43
Опис:
Доброго дня! Якщо монтаж не передбачений, чи потрібно вам надавати документи по п.8,9 Додатку 1 до тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня! Дякую за Ваше питання, ці документи не будуть вимагатись від учасника. Необхідні зміни вже внесено у документацію.
Дата відповіді:
23.03.2023 12:34
Відповідь надана
формула склопакету
Номер:
878350e498964f6f99ecb0e27e9c9bbd
Дата опублікування:
17.03.2023 13:32
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, чи буде братися до розгляду пропозиція з двокамерним енергозберігаючим склопакетом товщиною 40 мм, при умові що конструкція з таким склопакетом має опір теплопередачі більше 0,9 м.кв.*К/Вт, як того і вимагає ДБН?
Відповідь:
Доброго дня! Лише товари згідно характеристики у Додатку 2.
Дата відповіді:
20.03.2023 09:59
Відповідь надана
відливи
Номер:
832707af1dd3440789d555d79c5392dc
Дата опублікування:
17.03.2023 10:29
Опис:
Яка глибина відливів (10-25см)? Довжина вказана
Відповідь:
Доброго дня! Закупівля буде проводитись без відливів.
Зміни внесено до Додатку 2 та внесено у перелік змін. Дякую
Дата відповіді:
20.03.2023 10:28
Відповідь надана
ПДВ
Номер:
4c2cf3b210ed4821a1f2d62ba4782145
Дата опублікування:
16.03.2023 14:20
Опис:
Закупівля зазначена на суму 200000,00 без ПДВ, якщо учасник платник ПДВ то закупівля буде на суму 240 000,00 грн з ПДВ? уточніть будь ласка
Відповідь:
Сума розраховується з ПДВ. Зміни у закупівлю внесені. Дякую.
Дата відповіді:
16.03.2023 16:44