-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фарби, пігменти за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 44810000-1 Фарби (44812210-0, 44812220-3)
Закупівля відповідно до пункту 11 Особливостей затверджених Постановою від 12.10.2022 №1178 із змінами
Торги не відбулися
32 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період уточнення:
16.03.2023 09:31 - 22.03.2023 12:00
Відповідь надана
щодо мораторію
Номер:
8eda9403bd174a61b805cbf369c72fa7
Дата опублікування:
20.03.2023 11:17
Опис:
Шановний Замовнику! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, дійсно встановлює мораторій (заборону) на виконання, зокрема в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є РФ або інші особи (пов’язані з державою-агресором).
Випадки нікчемності договору (в тому числі договору про закупівлю) також наведені в наступних нормативно-правових актах: Закон України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 тощо.
Відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Тому, задля уникнення надмірного формалізму Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
До того ж нагадуємо, що Замовник є комунальним підприємством, дані про яке містяться у відкритих джерелах, перевірити які за необхідності не становитиме проблеми.
Дата відповіді:
20.03.2023 13:57
Відповідь надана
щодо проєкту договору
Номер:
f95d22c41ca84740a75ae474cebd6630
Дата опублікування:
20.03.2023 11:16
Опис:
Шановний Замовнику! Пунктом 5.13 визначений обов'язок постачальника забезпечити застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товару. Просимо надати роз'яснення щодо видів та способів реалізації таких заходів.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступні роз’яснення.
Пунктом 5.13 проєкту договору про закупівлю (спрощену) передбачено, що під час постачання Товару постачальник повинен забезпечити застосування заходів із захисту довкілля, які передбачені чинним законодавством та належною практикою провадження господарської діяльності у сфері реалізації Товару, який становить предмет закупівлі.
Захист довкілля — система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки. Це також сукупність державних, адміністративних, правових, економічних, політичних і суспільних заходів, спрямованих на раціональне використання, відтворення і збереження природних ресурсів землі, обмеження негативного впливу людської діяльності на довкілля. Тобто такий вплив може здійснювати людина чи юридична особа при здійсненні своєї діяльності, або наприклад, під час експлуатації певного товару.
Отже, укладаючи договір, майбутній постачальник підтверджуватиме, що буде дотримуватись відповідних загальновідомих правил та заходів вказаних вище, а тому додаткових підтверджень у вигляді довідок чи інших документів від учасника процедури спрощеної закупівлі не вимагається.
Дата відповіді:
20.03.2023 13:56
Відповідь надана
щодо проєкту договору
Номер:
cf63e588f29440968d6d8ecc67855112
Дата опублікування:
20.03.2023 11:16
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до законодавства, некомплектний товар - це товар, в якому відсутні будь-які частини,що входять до складу повністю готового товару. Застосувати до фарби поняття некомплектний товар є неможливо, адже кожна одиниця товару є самостійною. Просимо внести зміни у п. 5.10 та викласти у наступній редакції:
5.10. Відносно недостачі, невідповідності асортименту, недоброякісності, ушкодження Товару, Покупець складає рекламаційний акт.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
Пунктом 5.10 проєкту договору передбачено вимогу щодо комплектності, асортименту та доброякісності товару. Статтею 682 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), встановлено, що продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, що відповідає умові договору купівлі-продажу щодо комплектності. Зі змісту ж статті 683 ЦКУ слідує, що якщо договором купівлі-продажу встановлений обов'язок продавця передати покупцеві певний набір товару у комплекті (комплект товару), зобов'язання є виконаним з моменту передання продавцем усього товару, включеного до комплекту.
Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі не може передбачити, що становитиме «комплектність» для кожного виду товару (в даному випадку лакофарбову продукцію), який зможуть запропонувати учасники відповідної процедури закупівлі. Поняття комплектність є оціночним, та не має єдиного визначення у законодавстві України, а тому для різних учасників відповідної процедури може бути розтлумачено по-різному.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
Дата відповіді:
20.03.2023 13:56
Відповідь надана
щодо проєкту договору
Номер:
e596762013e2487c805eabe97efd3684
Дата опублікування:
20.03.2023 11:15
Опис:
Шановний Замовнику! Лакофарбові матеріали згідно чинного законодавства не підлягають сертифікації, у звязку із зазначеним, вимагати зазначений документ у Постачальника є некорректно. Просимо виключити сертифікат з пункту 2.4. договору.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
У пункті 2.4 проєкту договору про закупівлю (спрощену) вказано: «Постачальник гарантує наявність у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для постачання Товару за цим Договором відповідно до чинного законодавства України. Зазначені документи повинні бути надані Постачальником до/під час укладання Договору».
Вимога щодо надання сертифікату на лакофарбову продукцію у даному пункті не є імперативною, а лише становить частину переліку документів, які міг передбачити Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі, та які учасник потенційно зможе надати до/під час укладення договору. Тобто у випадку відсутності прямої вимоги чинного законодавства України щодо наявності певного документу на певну продукцію (в даному випадку сертифікатів), такі документи учасником закупівлі не надаються.
Крім цього, додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в пункті 3 «Загальні технічні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник спрощеної закупівлі надає довідку у довільній формі, у тому випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
Дата відповіді:
20.03.2023 13:55