-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
260 358.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 603.58 UAH
мін. крок: 1% або 2 603.58 UAH
Період уточнення:
15.03.2023 17:20 - 22.03.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Номер:
19c81fc53d494617b176edda689af609
Дата опублікування:
17.03.2023 16:10
Опис:
Шановний Замовнику!
15 березня 2023 Вами була оголошена закупівля за кодом ДК 021:2015 -15110000-2 - М’ясо, очікувана вартість закупівлі зазначена у розмірі 260 358,00 UAH без ПДВ.
Разом з тим, ні в самому ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів, ні у Тендерній документації не зазначено інформації щодо включення або невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ). Також, Тендерною документацію не визначено методики оцінки тендерних пропозицій в частині розгляду найбільш вигідної цінової пропозиції як платника ПДВ, так і неплатника ПДВ.
Крім того, за результатами аналізу інших закупівель, що оголошенні Замовником, очікувана вартість цих закупівель визначена з урахуванням ПДВ.
Враховуючі викладене, просимо надати роз’яснення щодо наступного запитання:
Чи включає або не включає очікувана вартість предмета закупівлі податок на додану вартість (ПДВ)?
У разі не включення до очікуваної вартості предмета закупівлі податку на додану вартість (ПДВ) внести відповідні зміни до тендерної документації щодо визначення методики оцінки тендерних пропозицій в частині розгляду найбільш вигідної цінової пропозиції учасника - платника ПДВ.
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання ,щодо очікуваної вартості закупівлі, доводимо до вашого відома, що при оформленні данної процедури була допущенна механічна помилка.,що і привело до неспівпадіння в закупівлі з технічною документацією.На данний час вона виправленна. Закупівля за кодом ДК 021:2015 -15110000-2 - М’ясо,включає в очікувану вартість предмета закупівлі податок на додану вартість (ПДВ).
Дата відповіді:
20.03.2023 11:57
Відповідь надана
Про внесення змін - гігієна персоналу
Номер:
44f72b9c595e4f778c64f16e62672c23
Дата опублікування:
17.03.2023 11:56
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до підп.11 п.1 Додатку 3, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати, зокрема: «документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 та/або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Відповідно до статті 48 Закону №771/97 оператори ринку повинні дотримуватись вимог щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, допускаючи на потужності персонал, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов у цього оператора ринку навчання з питань гігієни
персоналу, що підтверджено відповідними записами цього оператора ринку; Періодичність навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів встановлюється самим оператором ринку. Закон № 771/97 не містить жодної правової норми, яка б чітко передбачала необхідність проходження гігієнічного навчання працівниками саме в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно до ч.2 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» №221—ІІІ, суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Отже, наявність вимоги у Оголошенні про проведення процедури закупівлі щодо надання документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до предмету закупівлі саме в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, суперечить вимогам діючого законодавства України, є дискримінаційними та такими, що спотворюють конкуренцію, а тому підлягають приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до документації.
Відповідь:
Розгянувши ваше питання, повідомляємо:
За частиною 3 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до частин 1 і 5 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їхні технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Вимога щодо надання документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 та/або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України не суперечить вимогам діючому Законодавству України.
ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлює
«Стаття 21. Гігієнічне навчання і виховання громадян
«Гігієнічні знання є обов'язковими кваліфікаційними вимогами для працівників, які підлягають обов'язковим медичним оглядам, а також для тих, хто зазнає у виробництві, сфері послуг, інших галузях ризику дії небезпечних факторів.»
«Органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації зобов'язані брати участь і створювати умови для гігієнічного навчання і виховання громадян, пропаганди здорового способу життя.»
Учасником у складі документації встановлено вимогу щодо підтвердження проходження гігієнічного навчання в спеціалізованих закладах - Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
Дата відповіді:
20.03.2023 12:19
Відповідь надана
Щодо вимоги про надання документів
Номер:
235ecbb72df342f78d714c51b2042080
Дата опублікування:
17.03.2023 11:55
Опис:
Доброго дня. Згідно до вимог тендерної документації, а саме: підп. 6 п.1 Додатку 3, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати: «Довідку у довільній формі по встановленню інших операторів ринку, які постачають Учаснику харчові продукти за принципом «крок назад» та «крок вперед», а також витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці. Проте, концепція за принципом «крок вперед» має на меті встановлення оператора ринку, якому Учасник постачає харчові продукти, у зв’язку із чим, є неможливим надання інформації про операторів ринку, що постачають Учаснику харчові продукти за принципом «крок назад» ТА «крок вперед». Просимо уточнити дану вимогу. Щодо вимоги про надання Учасником «витягу з журналу простежуваності за останні 3 місяці». Закон № 771/97 не містить жодної правової норми, яка б чітко передбачала необхідність ведення саме «журналів простежуваності» для встановлення виконання Учасником вимог стосовно забезпечення простежуваності. Антимонопольний комітет України в Рекомендаціях №13-рк від 31.03.2020р. звертав увагу, що поширеними проблемами під час формування тендерних документацій є, зокрема: встановлення надлишкових / додаткових вимог у частині кваліфікаційних критеріїв, якими Замовники встановлюють вимоги, які сприяють зловживанням у процедурі закупівлі та створюють передумови для спотворення конкуренції. Враховуючи викладене, в цій частині, просимо тендерний комітет не ставити під сумнів прозорість даної закупівлі та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
Розглянувши ваше запитання, щодо вимоги про надання документів
За частиною 3 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до частин 1 і 5 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їхні технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Система управління безпекою харчової продукції - даний стандарт поширюється на всіх учасників ланцюга поставок харчової продукції. Основне завдання стандарту - контроль ризиків для харчової продукції.
Стандарт заснований на аналізі небезпек і встановлення критичних контрольних точок HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points). Система забезпечує контроль всіх етапів виробництва, упаковки, доставки і зберігання харчової продукції. Тобто весь шлях починаючи від виробництва сировини, до викладки готової продукції на полиці в магазині.
Система простежуваності – це здатність відслідковувати шлях руху продукту, кормів, тварини, з м’яса якого виробляють продукти або речовини, які призначені для включення в продукт, або очікується, що будуть внесені в продукт або корм, на всіх етапах виробництва, переробки та розподілу.
Компанія повинна мати систему простежуваності, що дозволяє ідентифікувати партії харчової продукції та їхній зв’язок із партіями сировини, упаковки, що знаходиться в безпосередньому контакті з продукцією, упаковки, яка призначена або очікується, що матиме безпосередній контакт із харчовими продуктами. Система простежуваності має включати всі записи, які стосуються процесу виробництва і розподілу (дистрибуції) продукції. Простежуваність має забезпечуватися і документуватися до поставки продукції замовникові.
Простежуваність врегульована Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказом № 590 від 01. 10. 2012 р. (редакція від 25. 12. 2015 р.) «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Система внутрішньої простежуваності повинна включати у т.ч.
« • ведення належних записів простежуваності виробничих процесів;»
Виконати основні вимоги простежуваності можна через:
• чітке маркування;
• стислі та точні записи (документовану інформацію);
• ідентифікаційні дані;
• коди та номери партій;
• легкодоступні дані.
Для забезпечення якісною та безпечною продукціє Замовником встановлено вимогу якою Учасник підтверджує що ним розроблено, запроваджено процедури щодо простежуваності.
У разі якщо у системі Учасника не встановлено норми щодо ведення саме «ЖУРНАЛУ» а інший документ учасник може надати пояснення, але за змістом документу цей документ повинен відповідати вимогам Замовника.
Дата відповіді:
20.03.2023 12:31