-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насосна станція із двох відцентрових насосних агрегатів для питної води в комплекті із шафою управління
Завершена
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період уточнення:
15.03.2023 15:25 - 31.03.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо окремих вимог
Номер:
5b899b883bfb4a759b67e747a29a85ef
Дата опублікування:
28.03.2023 13:00
Опис:
Шановний Замовнику, у своїх відповідях на запитання інших учасників стосовно скасування вимоги надання сертифікату ISO 28000:2007 Вами зокрема зазначено "Щодо сертифікату ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», вашу вимогу буде задоволено та внесені зміни в тендерну документацію найближчим часом". Водночас, в змінах які було внесено після цього відсутні зміни, які б скасовували вимогу надання сертифікату ISO 28000:2007
Просимо внести обіцяні зміни.
З повагою.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам що сьогодні або завтра будуть внесені зміни до тендерної документації, однією з цих змін буде скасовано вимогу щодо надання сертифікату ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання».
З повагою Інна.
Дата відповіді:
28.03.2023 13:17
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі - 3
Номер:
a3daef33bb36492bae340fd49c6433f8
Дата опублікування:
23.03.2023 17:40
Опис:
3. Якщо шафа керування ає бути розташована не поряд з насосами - якою має бути мінімальна довжина кабелю живлення?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам що Шафа керування може бути розташована на відстані до 30 метрів від насосного обладнання, відповідно до цього мінімальна довжина кабелю живлення має бути не менша 40 метрів до кожного насосного агрегату. Відповідні зміни будуть внесені нами до тендерної документації найближчим часом.
З повагою Інна.
Дата відповіді:
24.03.2023 11:02
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі - 2
Номер:
fa234146edae4327ae09d57a451ec011
Дата опублікування:
23.03.2023 17:40
Опис:
2. Чи потрібно передбачити встановлення манометрів та датчиків тиску?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам, що технічною документацією буде передбачено наявність датчиків тиску, відповідні зміни будуть внесені нами до тендерної документації найближчим часом, щодо манометрів – то вони не передбачені технічною документацією.
З повагою Інна.
Дата відповіді:
24.03.2023 11:03
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі - 1
Номер:
35dee0ac0ef749539c1c6c8d2c76330e
Дата опублікування:
23.03.2023 17:39
Опис:
Шанований Замовнику!
Просимо надати роз'яснення щодо вимог до предмету закупівлі:
1. Чи Учасник у складі пропозиції (технічної пропозиції/товару що пропонується) має передбачити запірно-регулюючу арматуру, вхідний та вихідний коллектор)?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам що тендерною документацією не передбачено запірно-регулюючу арматуру, вхідний та вихідний колектор.
З повагою Інна.
Дата відповіді:
24.03.2023 11:04
Відповідь надана
Щодо визначення ступеню локалізації
Номер:
690b967012024c149bf85b6aee06306d
Дата опублікування:
23.03.2023 17:18
Опис:
Добрий день!
У відповідності до умов тендерної документації (Додаток 4) предметом закупівлі є насосна станція із двох відцентрових насосних агрегатів для питної води в комплекті із шафою управління. Замовник в Додатку 4 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі) висунув наступну вимогу: «Запропонована насосна станція із двох відцентрових насосних агрегатів для питної води в комплекті із шафою управління, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повинна мати підтвердження ступеню локалізації виробництва (в 2023 році – не менше 15 %). Для більшої зручності учасник може надати в своїй пропозиції інтернет-посилання на сторінку з локалізованою позицією."»
Перелік товарів, для яких визначають ступінь локалізації, наводиться в пп. 2 п. 61 «Прикінцевих та перехідних положень» ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить товару «насосна станція» або «насосна станція в комплекті з шафою управління» тощо.
Просимо надати роз’яснення щодо якого товару у відповідності до предмету закупівлі та діючих нормативних документів необхідно визначити ступінь локалізації та просимо внести необхідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякую за звернення! Перелік товарів передбачений пп. 2 п. 6 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно не містить конкретний вираз «насосна станція», але поряд з цим він містить наступні вирази: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси тощо. Якщо звернути увагу, можна побачити, що весь перелік товару зроблений у відповідності до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. У випадку нашого тендеру, предмет закупівлі визначено як «4212000-6 - Насоси та компресори», а код згідно номенклатурної позиції «42122130-0 - Водяні насоси». Вважаю, що ці коди класифікатора в найбільшій мірі відповідають предмету нашої закупівлі та відповідно виразам, що зазначені в пп. 2 п. 61 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, вважаю поняття «насоси» і «насосна станція» тотожними, особливо, якщо мова йде про нашу конкретну закупівлю, а вираз «насоси», в свою чергу, може охоплювати достатньо великий перелік товару/продукції, та його цілком можна застосувати до товару «Насосна станція із двох відцентрових насосних агрегатів для питної води в комплекті із шафою управління». В іншому випадку можна стверджувати, що перелік товарів, що підпадають під ступінь локалізації згідно Закону не містить вираз «Насосний агрегат», адже насос може не бути насосним агрегатом, але зважаючи на тотожність понять та відповідність назв товарів з переліку пп. 2 п. 6 1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону та єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, замовники під час закупівлі насосних агрегатів застосовують ступінь локалізації.
Відповідно до викладеного, вважаю, що встановлений ступінь локалізації для предмета закупівлі нашого тендеру встановлений правомірно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою Інна.
Дата відповіді:
24.03.2023 11:06
Відповідь надана
Щодо сертифікатів ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) , ISO 28000:2007 (ISO 28000:2007)
Номер:
cfee4f0dc8534be28b7340dadc2e783a
Дата опублікування:
21.03.2023 14:52
Опис:
Вимагаємо видалити Вимоги сертифікатів які не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) , ISO 28000:2007 (ISO 28000:2007), які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти МОЖУТЬ застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі «Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вимога про обов’язкове надання сертифікатів ISO є дискримінаційною.
У відповідності до ч.1 ст. 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На основі вище викладеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, які відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити з неї вимоги які є дискримінаційними для учасників. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч. 5 ст. 23 цього Закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Зауважимо, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару та надійність постачальника.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації
Враховуючи все вищевикладене, а також практику Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Щодо сертифікату ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання», вашу вимогу буде задоволено та внесені зміни в тендерну документацію найближчим часом.
З повагою Інна.
Дата відповіді:
22.03.2023 15:55