-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва»
Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
8 667 394.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 673.00 UAH
мін. крок: 1% або 86 673.00 UAH
Період уточнення:
14.03.2023 15:08 - 19.03.2023 00:00
Відповідь надана
Електронна банківська гарантія
Номер:
023f1dafc67e4078898f35225175d562
Дата опублікування:
18.03.2023 20:00
Опис:
Тендерною документацією вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Додатком 3 до тендерної документаціївстановлена форма забезпечення тендерної пропозиції. Чи можливе подання у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії, за формою, встановленою фінансовою установою з дотриманням вимог чинного законродавства та вимог тендерної документації?
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати проформі Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.03.2023 17:05
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога – працівники
Номер:
1e85cc116ed541f6ad82e4fa53956341
Дата опублікування:
18.03.2023 13:55
Опис:
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 10 осіб.»
Встановлення вимог щодо необхідної кількості працівників віднесено до Узагальненої практики Колегії АМКУ, дотримання та вивчення якої є обов’язковим для усіх сторін публічних закупівель. Рішення Колегії АМКУ щодо необґрунтованих аналогічних вимог Замовників: № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019, №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 22608-р/пк-пз від 07.12.2020, UA-2020-11-13-002167-a, № 14091-р/пк-пз 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-a.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має позитивні відгуки, які є актуальними. Оскільки, відгук, датований минулими роками, не може підтверджувати якість робіт, які виконувалися раніше, у порівнянні із теперішньою ситуацією.
Дата відповіді:
20.03.2023 17:02
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога 3 – аналогічні договори
Номер:
fbd0b4b647564f32bff1c96550ce2918
Дата опублікування:
18.03.2023 13:55
Опис:
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «відгук від замовника будівництва, що виданий НЕ РАНІШЕ дати оголошення даної закупівлі, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо надання листа-відгуку про співпрацю, виданого у визначений період звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Пропонуємо ознайомитися із статтею: НАЙСМІЛИВІШІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА: ПРАКТИКА АМКУ (https://infobox.prozorro.org/articles/naysmilivishi-diskriminaciyni-vimogi-zamovnika-praktika-amku).
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має позитивні відгуки, які є актуальними. Оскільки, відгук, датований минулими роками, не може підтверджувати якість робіт, які виконувалися раніше, у порівнянні із теперішньою ситуацією
Дата відповіді:
20.03.2023 17:08
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога 2 – аналогічні договори
Номер:
aee3fb6360954030b78bd4e039c61d00
Дата опублікування:
18.03.2023 13:54
Опис:
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «Під аналогічними договорами згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва (будівництва) або капітального ремонту, або реконструкції. При цьому, один із аналогічних договорів має бути укладеним на суму не меншу аніж очікувана вартість даної закупівлі, а інший договір має обов’язково передбачати виконання робіт в приміщенні закладу ОХОРОНИ ЗДОВОВ’Я.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо обмеження наявності досвіду з певним типом установ звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Зверніть увагу на Узагальнену практику АМКУ та практику оскаржень подібних вимог, згідно яких встановлення подібних вимог є типовими помилками Замовників. Приклад: https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/shchodo-dosvidu-vykonannia-analohichnykh-dohovoriv-iz-zakladamy-osvity/
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має досвід у виконанні договорів, як по сумі укладеного договору, так і по виконанню робіт в закладах охорони здоров’я.
Дата відповіді:
20.03.2023 17:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога 1 – аналогічні договори
Номер:
c8a0d3636b9c401fad66e2633cf53578
Дата опублікування:
18.03.2023 13:54
Опис:
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу: «Під аналогічними договорами згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва (будівництва) або капітального ремонту, або реконструкції. При цьому, один із аналогічних договорів має бути укладеним на суму НЕ МЕНШУ аніж очікувана вартість даної закупівлі, а інший договір має обов’язково передбачати виконання робіт в приміщенні закладу охорони здоров’я.»
Повідомляємо, що зазначена вимога щодо вартості аналогічних договорів звужує коло потенційних учасників, що можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а тому є дискримінаційною.
Зверніть увагу на Узагальнену практику АМКУ та практику оскаржень подібних вимог, згідно яких встановлення подібних вимог є типовими помилками Замовників. Приклад: UA-2020-09-08-002744-c
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії. Зазначений кваліфікаційний критерій встановлено, з метою відбору учасника, який має досвід у виконанні договорів, як по сумі укладеного договору, так і по виконанню робіт в закладах охорони здоров’я.
Дата відповіді:
20.03.2023 17:01
Відповідь надана
Працівники
Номер:
55bae8a3477d495f84cda9a48198c5ae
Дата опублікування:
18.03.2023 13:53
Опис:
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації учасникам необхідно підтвердити наявність працівників. Зокрема, замовником зазначено, що наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІVквартал 2022 року або Звітом із праці за ІV квартал 2022 року, або січень 2023 року, або копіями наказів про прийняття працівників на роботу.
Просимо Вас уточнити чи буде достатнім надання учасником копій наказів про прийняття працівників на роботу?
Відповідь:
Повідомляємо, Вас, що умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі можуть надавати один із документів, який підтвердить наявність у штаті учасника працівників не менше 10 осіб.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:59
Відповідь надана
Надання документів
Номер:
d491ea8f9f644f419fd6e9f8cab15a0f
Дата опублікування:
18.03.2023 13:53
Опис:
Додаток 4 до тендерної документації визначає наступне:
«1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1 наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси;»
При цьому у Додатку 1 до тендерної документації, на який посилається Замовник, відсутні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі. Також у Додатку 1 до тендерної документації відсутні вимоги до документів: договірна ціна та локальні кошториси.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації щодо усунення цих невідповідностей.
Відповідь:
Відповідно до п.п.3.6.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради під відділення реабілітації за адресою: шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району Житомирської області (коригування) - ІІ черга будівництва» (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4.
Разом з тим, повідомляємо, що в пункті 1 Додатку 4 до документації допущено технічно описку. Роз’яснюємо, що у вказаному пункту потрібно розуміти, згідно із додатком 4.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:57
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
22747716329f4ba0a313075dfc077cd7
Дата опублікування:
18.03.2023 13:53
Опис:
Просимо надати роз’яснення. Чи потрібно учаснику у складі власної тендерної пропозиції подавати підписаний проект договору про закупівлю? Якщо потрібно, просимо Вас пояснити які саме дані потрібно заповнити у договорі та чи необхідно заповнювати додатки до договору?
Відповідь:
Повідомляємо, вас, що умовами тендерної документації не передбачено, що учасники закупівлі повинні надавати у складі пропозиції проект договору про закупівлі.
Дата відповіді:
20.03.2023 16:55