• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників

Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: не застосовується відповідно до пункту 35 Особливостей. Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.

Завершена

404 628.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 046.28 UAH
Період уточнення: 13.03.2023 11:17 - 18.03.2023 00:00
Відповідь надана

Код ДК 021:2015

Номер: 3f20fc71e7b442c8a4ca085fbab3aeed
Дата опублікування: 17.03.2023 14:08
Опис: Посимо уточнити інформацію, щодо коду, за яким буде проводитися закупівля, оскільки в тендерній документації зазначено код 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, а в системі prozorro зазначено 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання. У випадку помилкового зазначення коду просимо внести зміни
Відповідь: В тендерній документації та в системі Prozorro визначено код відповідно до Закону Ураїни "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 17.03.2023 15:52
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 988059b76f024f31a16231b02f1ff073
Дата опублікування: 14.03.2023 15:12
Опис: В ТД встановлена вимога "Мінімальна кваліфікаційна вимога - наявність одного пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові. (підтвердити)", яка є дискримінаційною!!! Ліцензія діє по всій території України, і учасники НЕ зобов'язані мати пункти технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові!!!!!! Учасник в своїй тендерній пропозиції враховує витрати на транспортування!!! Тому вимагаємо Не дискримінувати учасників, та видалити дану вимогу з ТД, в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупційну змову!
Відповідь: ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. Враховуючи особливості роботи в умовах «воєнного стану» та недопущення зниження протипожежного захисту в Товаристві вогнегасники ПрАТ «Львівобленерго» передаються на технічне обслуговування надавачу послуг безпосередньо у м. Львові, з метою оперативного їх обслуговування в найкоротший термін, та можливістю здійснення періодичного контролю за проведенням технічного обслуговування вогнегасників Товариства. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Дата відповіді: 17.03.2023 14:34
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 8d079158fd0447a5808569c0842c3fa7
Дата опублікування: 14.03.2023 15:09
Опис: В ТД встановлена вимога "проходження особою спеціального навчання з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників (подається в разі приймання особою безпосередньої участі у виконанні умов даної закупівлі).", яка є неправомірною!!! що це за навчання таке??? чим воно передбачене та регламентоване???? Який нормативно правовий документ передбачає проходження працівниками даного навчання???
Відповідь: Вимогу щодо проходження особою спеціального навчання з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників вважаємо правомірною, оскільки таке навчання може пройти будь-який працівник учасника без обмежень. Навчання з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників проводиться суб’єктом акредитованим на проведення навчання. Проходження навчання регламентовано Законом України «Про професійний розвиток працівників» (із змінами) від 12 лютого 2012 р., та ДСТУ 4297:2004 «Пожежна техніка. Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги» в якому зазначено, що: «Технічний огляд корпусів вогнегасників та балонів з газом-виштовхувачем проводять працівники ПТОВ, які пройшли в установленому порядку навчання та отримали дозвіл на право роботи з судинами, що працюють під тиском, та знають правила безпеки роботи.
Дата відповіді: 17.03.2023 14:35
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 3264c23aecac4bfe92a91fd541cc12e1
Дата опублікування: 14.03.2023 15:05
Опис: В ТД встановлена вимога "Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Кількісний обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі, не повинен бути менше 3000 послуг.", яка є дискримінаційною!!! В ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко встановлено " наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);", і мова про ДК, чи про ідентичність назві закупівлі, або кількість послуг НЕ йде!!!!!!! Тому, вимагаємо НЕ порушувати законодавство, та видалити дану дискримінаційну вимогу!!! В іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь: Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей (із змінами) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). При цьому відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» саме замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене зобов’язання замовника щодо надання в тендерній документації обґрунтування щодо вибору кваліфікаційних критеріїв або додаткових роз’яснень щодо визначення кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Умова щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання аналогічних послуг надає можливість замовнику убезпечити себе від недобросовісних учасників, які неспроможні надати послуги відповідно до предмету закупівлі належної якості в необхідній кількості, та в обумовлений термін. Враховуючи вищенаведене, замовник не вважає встановлену кваліфікаційну вимогу щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг дискримінаційним положенням, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Загальний обсяг послуг закупівлі складає 6466, замовником встановлено 3000 послуг, що складає менше 50 %. Рішення АМКУ, які знаходяться у відкритих джерелах вказують, що дискримінаційними вважаються вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), наближеного до 100% від обсягу, в той же час, підтвердження виконання договору до 50% від обсягу закупівлі не вважаються дискримінаційними
Дата відповіді: 17.03.2023 14:39
Відповідь надана

уточнення

Номер: da461a199e1e454b884b92dcb0aee32c
Дата опублікування: 14.03.2023 15:00
Опис: Доброго дня, в ТД встановлена вимога "протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам;", уточніть які саме протоколи випробувань або сертифікати вимагає замовник??? на що ці сертифікати або протоколи видаються??? закупівля не на товар, а на послуги
Відповідь: Пункт 10 розділу 3 тендерної документації містить вичерпну інформацію, щодо протоколів випробувань або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Дата відповіді: 17.03.2023 14:42