• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності вул. Шевченка у с. Ставки Рівненського району Рівненської області

Завершена

1 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Період уточнення: 10.03.2023 18:16 - 17.03.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна, незаконна вимога в ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА

Номер: 8f8b3e5fcac345548b21c1dd5548bc2a
Дата опублікування: 16.03.2023 12:33
Опис: Доброго Дня! Відповідно до пункту 7 Розділу 1 учасники в складі пропозиції повинні надати: «Також у складі пропозиції Учасник надає копію договору купівлі, або поставки щебеневої продукції чинного протягом всього терміну надання послуг та гарантійний лист від Виробника про безперебійне постачання щебенево-піщаної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер закупівлі).». Звертаємо Вашу увагу, що вимагати від учасників надання гарантійного листа про безперебійне постачання ЩПС саме від Виробника є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ потенційних учасників закупівлі!!! Учасник зокрема повинен надати договір купівлі або ПОСТАВКИ ЩПС. Контрагентом учасника по вказаному договорі може бути Виробник такої продукції АБО ПОСТАЧАЛЬНИК, тобто особа яка не є виробником, але відповідає перед учасником згідно договору за якість та сертифікацією такої ПРОДУКЦІЇ!!!! Проте Вами вказана вимога про надання гарантійного листа саме ВИРОБНИКОМ, наведена вимога ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ЛИШЕ ВИРОБНИКОМ, що є прямою дискримінацією!!!! Вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на те, що учасник може надати передбачений документацією договір ПОСТАВКИ, стороною якого є постачальник (продавець) який поставляє ЩПС учаснику за договором та відповідає за його якість та сертифікацію!!!! Проте ВИРОБНИК не має жодних договірних зобов’язань із учасником, проте має договірні зобов’язання із ПОСТАЧАЛЬНИКОМ учасника і і є відповідальним за гарантію поставки та якості такого товару саме перед постачальником учасникам!!! Таким чином, задля уникнення вказаної дискримінаційної та незаконної вимоги, що обмежується наданням гарантійного листа саме ВИРОБНИКОМ, пропонуємо Вам внести зміни в тендерну документацію задля уникнення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ та АНТИПРАВОВИХ вимог щодо учасників. Пропонуємо привести у відповідність документацію та надати учасникам можливість надання гарантійного листа від ПОСТАЧАЛЬНИКА!!!! Пропонуємо викласти вказану вимогу тендерної документації у наступній редакції: «Також у складі пропозиції Учасник надає копію договору купівлі, або поставки щебеневої продукції чинного протягом всього терміну надання послуг та гарантійний лист від Виробника або Постачальника про безперебійне постачання щебенево-піщаної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер закупівлі).». У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь: Стосовно Вашого запитання надаємо роз’яснення: умовами тендерної документації передбачено, що учасник може надати договір на постачання щебеневої продукції (тобто від постачальника), також в ТД не зазначається, кому саме має бути адресований гарантійний лист від виробника продукції: Учаснику, чи постачальнику. Замовник має бути впевнений у безперебійному постачанні будівельних матеріалів. Також документи, що підтверджують якість матеріалів поширюються виробниками в мережі Інтернет в інформаційно-рекламних цілях, тож щоб уникнути недобросовісності зі сторони Учасників вирішили Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію відхилити, так як не вважаємо, що умови тендерної документації є дискримінаційними, чи упередженими, чи такими, що звужують коло учасників.
Дата відповіді: 18.03.2023 10:50
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога ГОРОДОЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Номер: 18d5e7a6c3b64a3aa21321226b1ad8fd
Дата опублікування: 13.03.2023 10:57
Опис: Шановний Замовнику, у відповідності з вимогами встановленими у Розділі 3 Тендерної документації Вами встановлена вимога: «- На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010), яким передбачено, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг), зокрема відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) (сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво (для підтвердження надати скан-копію оригіналу сфери акредитації органу з сертифікації з НААУ). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі з сертифікації - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). - копію чинного сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010), яким передбачено, що система екологічного менеджменту Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг), зокрема відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво (для підтвердження надати скан-копію оригіналу сфери акредитації органу з сертифікації з НААУ). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі з сертифікації - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).» Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Частина 1 статті 5 ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. Тому органи сертифікації не ЗОБОВ’ЯЗАНІ ПРОХОДИТИ ДОБРОВІЛЬНУ АКРЕДИТАЦІЮ НААУ!!!! Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до учасників та такою що звужує коло учасників для участі в процедурі закупівлі.! Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції СЕРТИФІКАТІВ акредитованих НААУ є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ просимо виключити вимогу щодо того, що сертифікати мають бути акредитовані НААУ, забрати вимогу про надання сфери акредитації органу з сертифікації НААУ, забрати вимогу про надання аудиту органом, що акредитований НААУ. Будь-яка вимога, яка містить обов'язковість підтвердження документів акредитованих НААУ є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Акредитація НААУ є добровільною згідно чинного законодавства а не обов’язковою! НЕ ЗВУЖУЙТЕ КОЛО УЧАСНИКІВ та заберіть дискримінаційні вимоги з тендерної документації шановний замовнику! В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акредитації органів та документів НААУ шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Для прикладу одне із багатьох рішень із сталою практикою по даному питанню: Рішення Антимонопольного комітету від 06.02.2023 №1281. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розробляючи тендерну документацію до закупівлі ми керуємося виключно чинним законодавством та принципами здійснення закупівель, визначені Законом, оскільки є загальними, відкритими та покликані створити умови для добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації. Тож внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.03.2023 18:52