-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий з пшеничного борошна, Хліб житній, Булка здобна, Булка здобна з маковою начинкою, Булка здобна з повидлом, Кнедлик, Пиріг несолодкий з м'ясом, Пиріг несолодкий з сиром )
Завершена
4 204 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 041.60 UAH
мін. крок: 1% або 42 041.60 UAH
Період уточнення:
10.03.2023 17:07 - 15.03.2023 00:00
Відповідь надана
висновки СЕЕ
Номер:
b7e4f6f4dc4848218b7132b3e1b234a1
Дата опублікування:
13.03.2023 12:18
Опис:
Просимо повідомили яким нормативним документом вимагається обов'язкова наясність висновку СЕЕ на хліб, яка передбачена технічним завданням і проектом договору.
Відповідь:
Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2023 18:36
Відповідь надана
лабораторні дослідження
Номер:
c2b45bcd470b4bf8a4b2a899b665f3ba
Дата опублікування:
13.03.2023 12:08
Опис:
3.6 Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях.
3.7 Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника.
Згідно п. 3.9. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі власної тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, шо він гарантує можливість здійснення лабораторних досліджень товару, що постачається за умовами Договору
Проте п. 3.9. Додатку №2 до тендерної документації суперечить п. 3.6. та 3.7. згідно якими проведення лабораторних досліджень здійснює Замовник а не Учасник.
Також витрати на проведення лабораторних досліджень не передбачені в п. 3.8. Додатку №2 до тендерної документації в якому перелічено що входить до складу витрат Учасника.
Також витрати на проведення лабораторних досліджень не передбачені в проекті договору.
Просимо вилучити з Додатку №2 до тендерної документації вимогу про те, що "Учасник у складі власної тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, шо він гарантує можливість здійснення лабораторних досліджень товару, що постачається за умовами Договору"
Відповідь:
Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2023 18:36
Відповідь надана
документи про якість
Номер:
76b7f8f2e7ed404ca6bd63f3904ab165
Дата опублікування:
13.03.2023 11:57
Опис:
Згідно п. 3.5. Додатку №2 до тендерної документації Протягом всього періоду постачання, кожна партія товару у закладах приймається за наявності супровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність та якість, а саме: копії сертифікату відповідності, що видані виробнику на товар, чинні на момент поставки партії товару (якщо товар підлягає обов'язковій сертифікації на території України); посвідчення якості; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи, що супроводжують товар та упаковка повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару.
згідно чинного законодавства Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів. З вересня 2015 року Висновок СЕЕ не отримується на продукти харчування, так цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014.
Просимо забрати цю незаконну вимогу.
Також просимо вилучити вимогу про маркування товару, оскільки технічні вимоги не передбачають вимоги постачати товар в упаковці.
Відповідь:
Замовником внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2023 18:36
Відповідь надана
графік поставки
Номер:
5f68094b40a84f45af006a90e4c7e92b
Дата опублікування:
10.03.2023 19:59
Опис:
Добрий день .
Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) .
Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ?
ДЯКУЮ .
Відповідь:
Шановний Учасник! Умови поставки товару замовнику чітко визначені у Додатку 2 тендерної документації та в проєкті договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 тендерної документації. Зокрема вони містять наступні умови: Постачання товару здійснюється протягом 2023 року, в заклади освіти Замовника, що перелічені у Додатку 2.1 до цієї тендерної документації за заявками керівників зазначених вище закладів або осіб, що їх заміщають (заміняють) у разі їх відсутності, або уповноважених осіб Замовника які формують і надсилають такі заявки самостійно виходячи з окремої потреби кожного закладу( окремо за категоріями: для учнів пільгової категорії, учнів за батьківську плату та дошкільної частини). Поставка товару здійснюється ВИКЛЮЧНО партіями у кількості, за номенклатурою, та у дату і час доставки які зазначені у відповідній заявці. Заявка надсилається Учаснику особами зазначеними у п.п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації не пізніше 24 годин до дати і часу поставки які зазначені у такій заявці. Заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу та/або на відповідний мобільний додаток Постачальника. Не допускається завезення товару номенклатура якого не відповідає заявці, у кількості більшій або меншій ніж зазначено у заявці та у час відмінний ніж зазначено у заявці (допускається запізнення з причин які не залежали від Учасника(аварія, технічна несправність транспортного засобу, форс-мажорні обставини, хвороба працівника, інші аналогічні поважні причини). Тому доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю неможлива у разі здійснення такого замовлення відповідним закладом із зазначенням дати і часу доставки, що припадають на такий день тижня, окрім того відповідно до положень технічних вимог до предмета закупівлі товар повинен бути свіжоспеченим у день поставки Замовнику.
Дата відповіді:
11.03.2023 10:54