-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання проектної роботи та провести експертизу проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Технічне переоснащення котельні по вул. Офіцерська, 9 в м. Житомирі шляхом встановлення теплообмінного обладнання»
Завершена
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період уточнення:
10.03.2023 15:31 - 22.03.2023 00:00
Відповідь надана
Вид будівництва у відповідності до ДБН
Номер:
3c23078baa3f445d8ab14a28bb5fcc22
Дата опублікування:
15.03.2023 15:38
Опис:
Шановний Замовнику, у запропонованій тендерній закупівлі мова йде про проведення проектних робіт та проведення експертизи по проекту будівництва «Технічне переоснащення теплових мереж». Звертаємо увагу, що «Технічне переоснащення, як вид будівництва, відповідно до Зміни №2 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» виключене із сфери застосування ДБН А.2.2-3:2014 у зв’язку із приведенням у відповідність до положень ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».
Також, і Постановою КМУ від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» у пункті 2 якої визначено, що під терміном “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект. Тобто, згідно цього пункту вид будівництва об’єкту може бути тільки нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт.
Також це підтверджується і пунктом 8 Наказу МІНРЕГІОНУ №45 від 16.05.2011, яким при наймі також визначено, що назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.
На підставі викладеного, просимо роз’яснень щодо відповідності найменування предмета закупівлі вимогам приведених нормативних актів.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учасник, підприємством було розроблено документацію відповідно до п.6. Технічне переоснащення та капітальний ремонт автономних котельних установок (дахових, вбудованих, прибудованих та окремо розташованих) з їх інженерним забезпеченням, трансформаторні підстанції та їх інженерне забезпечення без зміни зовнішніх геометричних параметрів, затвердженого наказом Мінрегіону від 06.11.2017 р. № 289 «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, для проєктування яких містобудівні умови та обмеження не надаються», видача містобудівних умов та обмежено не передбачена.
Відповідно до п. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях Постанови КМУ Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію вуід 07.06.2017 р. №406, технічне переоснащення - не є об’єктом будівництва і не потребує отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт
Відповідно до Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію передбачено наступне:
п.3. «Реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення внутрішніх систем: опалення, у тому числі що передбачає встановлення або заміну обладнання індивідуальних теплових пунктів, заміна трубопроводів систем опалення, балансування систем опалення, встановлення балансувальних клапанів та/або витратомірів, зміна типу систем опалення з однотрубної на двотрубну та/або з вертикальної на горизонтальну, встановлення та/або заміна опалювальних приладів, обладнання опалювальних приладів автоматичними регуляторами температури в приміщеннях, встановлення та заміна приладів-розподілювачів та іншого обладнання регулювання і обліку теплової енергії;
вентиляції; водопостачання та водовідведення, у тому числі трубопроводів;
силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019};
п. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях.»
Відповідно до п.1 частини першої ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» технічне переоснащення не відноситься до об’єкту будівництва.
Питання розроблення проєктної документації регламентовано Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, зареєстрованим в Мін'юсті 01.06.2011 № 651/19389, та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст пректної документації на будівництво», які містять положення щодо технічного переоснащення. Проте у Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, відсутні положення щодо обов’язковості проведення документації на технічне переоснащення. В даному випадку, експертиза надає експертну оцінку кошторисної частини проєктної документації в разі потреби.
Дата відповіді:
20.03.2023 09:44
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f98ef721bcee4951a7cfcfa358999bb5
Дата опублікування:
13.03.2023 19:17
Опис:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу, встановлену Вами в Додатку № 1 до тендерної документації, а саме надати дійсний сертифікат відповідності ISO 9001:2015 у сфері архітектури, інженерно-будівельного проєктування та ін З метою підтвердження відповідності якості робіт. Дана вимога являється відверто дискримінаційною, адже штучно звужує коло потенційних учасників, натомість виконання данної вимоги, тобто наявність даного сертифікату за загальною практикою не є необхідною для виконання робіт, які відповідають предмету закупівлі, і жодним чином не впливає і не може впливати на якість виконання робіт. Незаконність і відповідна дискримінаційність даної вимоги, зокрема, підтверджується практикою АМКУ, так в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель : - № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022 - №5320-р/пк-пз від 04.08.2022 - №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022 - №4172-р/пк-пз від 29.04.2022. - №6162-р/пк-пз від 06.10.2022 винесено відповідні рішення.
Відповідь:
Доброго дня!
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентні вимоги.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує іх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації.
Дата відповіді:
16.03.2023 11:04